Marketing

Strategia marketingowa i miks marketingowy Victoria’s Secret (4 szt.)

  • 24 lutego, 2019
  • 5 min read
Strategia marketingowa i miks marketingowy Victoria’s Secret (4 szt.)


Strategia marketingowa Victoria’s Secret analizuje markę w ramach marketingu mix, który obejmuje 4P (produkt, cena, miejsce, promocja). Te strategie biznesowe, oparte na miksie marketingowym Victoria’s Secret, pomagają marce odnieść sukces na rynku. Zacznijmy od strategii marketingowej i miksu Victoria’s Secret, aby zrozumieć strategie dotyczące produktów, cen, reklamy i dystrybucji:

Strategia produktowa Victoria’s Secret:

Strategię produktu i mieszankę strategii marketingowej Victoria’s Secret można wyjaśnić w następujący sposób:

Victoria’s Secret, największy amerykański sprzedawca odzieży damskiej, ma swoją siedzibę w Ohio w USA. Ich linie produktów obejmują linię odzieży wewnętrznej, odzież aktywną, stroje kąpielowe, odzież damską, akcesoria i produkty kosmetyczne. PINK to kolekcja skierowana do młodszej grupy odbiorców, czyli nastoletnich klientek, które przyciągają żywe kolory. Victoria’s Secret obejmuje także odzież sportową i bieliznę nocną w swojej linii produktów. Kolekcja projektantów Victoria’s Secret to pierwsza linia produktów firmy z najwyższej półki.

Nie są przeznaczone dla wszystkich rozmiarów ciała, a ich linia produktów nie obejmuje produktów dla kobiet plus-size. Cała ich linia produktów opiera się na motywie „Love My Body”, w którym w kampaniach reklamowych pojawiają się supermodelki. Przedstawiają tylko określony typ ciała. Podtrzymują swój cel, jakim jest konsekwentne wprowadzanie na rynek nowych produktów – każdy wprowadzany w innym czasie.

Obraz: Wikimedia

Strategia cenowa Victoria’s Secret:

Poniżej znajduje się strategia cenowa w strategii marketingowej Victoria’s Secret:

Victoria’s Secret to luksusowa marka z najwyższej półki, a ich ceny odzwierciedlają to samo. Ponieważ odzież wewnętrzna jest linią produktów, która nie podlega kompromisom, klienci kupują ją, nawet jeśli należą do wyższego przedziału cenowego.

Ich polityka cenowa na poziomie premium przyciąga tych, którzy pochodzą ze społeczeństwa. Nie zaspokaja potrzeb mas. Ich jakość to premium, a supermodelki, ponieważ ich twarze marki sprawiają, że cena jest jeszcze wyższa. Kolekcja Pink dedykowana jest nastolatkom, studentom i ogólnie młodszym kobietom. Stąd też ceny są porównywalnie niższe niż innych produktów tej marki. Ich kolekcja waha się od 20 do 500 funtów. Ich ekskluzywne towary kosztują około 150 funtów.

Przeczytaj więcej o Victoria’s Secret

Strategia Victoria’s Secret Place i dystrybucji:

Poniżej znajduje się strategia dystrybucji w ramach miksu marketingowego Victoria’s Secret:

Victoria’s Secret działa zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i online. Mają także swoje ekskluzywne sklepy i rozszerzyli swoją działalność na wiele krajów w Kanadzie, Holandii i Wielkiej Brytanii. Ich międzynarodowi franczyzobiorcy są obecni w różnych częściach Ameryki. Działają poprzez swoją stronę internetową oraz platformy e-commerce. Ich produkty można również spotkać na międzynarodowych terminalach lotniskowych w różnych lokalizacjach. Działają w ponad 1000 lokalizacjach w USA i wielu innych w Kanadzie, Londynie, Singapurze itp. 370 sklepów Victoria’s Secret z kosmetykami i akcesoriami znajduje się w centrach handlowych i na lotniskach.

Ich produkty sprzedawane są także w wielu lokalizacjach partnerskich w ponad 80 krajach.

Strategia promocyjno-reklamowa w strategii marketingowej Victoria’s Secret wygląda następująco:

Victoria’s Secret bierze udział w różnych pokazach mody i posiada własne magazyny modowe, które są doskonałym źródłem ich promocji. Aktywnie promują swoją markę w różnych mediach społecznościowych, a ambasadorami marki są topowe supermodelki. Pokaz mody Victoria’s Secret „Angel Wings” cieszy się dużą popularnością i bierze w nim udział wiele gwiazd. Promują się za pośrednictwem mediów społecznościowych, gdzie ogłaszają nadchodzące wyprzedaże, oferty rabatowe, oferty ograniczone czasowo i nowości. Rekomendacje gwiazd, spotkania i wywiady ze znanymi twarzami marki sprawiają, że jest ona jeszcze bardziej popularna. Mają wiele filmów z ćwiczeniami na YouTube i są skierowane do młodych dziewcząt, które chcą wyglądać jak supermodelki. Utrzymują zainteresowanie subskrybentów poczty e-mail, wysyłając im ekskluzywne kody kuponów, które nie są reklamowane nigdzie indziej. Dzięki temu klienci czują się doceniani. Oferują także gratisy klientom za zakupy u nich i dwa razy w roku organizują wyprzedaż półroczną. Ich sprzedaż nie jest prowadzona przez cały rok, gdyż są to marki premium. Przed walentynkami organizują quizy w swoich aplikacjach mobilnych. Nazywają swoje modelki aniołami, które oprócz tego, że są twarzą marki, mają silną wpływowość. Reprezentują styl życia, który komunikują z odbiorcami za pośrednictwem serwisów społecznościowych i YouTube, którego obserwujących jest ponad 1,4 miliona. Ich najpopularniejsze i popularne hashtagi obejmują nazwę marki, a mianowicie. #vsfashionshow, #vsxbalmain. Na tym kończy się marketing mix Victoria’s Secret.

O Victoria’s Secret:

Największy w Ameryce sprzedawca odzieży wewnętrznej dla kobiet, Victoria’s Secret – założony przez Roya Raymonda, projektuje, produkuje i sprzedaje wysokiej klasy odzież wewnętrzną dla kobiet.

Należy do tych firm, których strategiczny i dobrze zorientowany marketing uczynił z niej jedną z najpopularniejszych marek na świecie. Marka Victoria’s Secret powstała w wyniku negatywnych doświadczeń Raymonda w domach towarowych.

Ten artykuł został zbadany i opracowany przez zespół ds. treści i badań. Został on sprawdzony i opublikowany przez zespół MBA Skool. Treści na MBA Skool zostały stworzone wyłącznie w celach edukacyjnych i akademickich.

Przeglądaj strategię marketingową i analizę 4P większej liczby marek podobnych do Victoria’s Secret. Sekcja Strategia marketingowa i miks obejmuje 4P i 7P ponad 800 marek w 2 kategoriach.

Kontynuuj czytanie:

Nazwy i inne informacje o marce użyte w sekcji Strategia marketingowa i miks są własnością odpowiednich firm. Firmy nie są w żaden sposób powiązane z MBA Skool.

Udostępnij tę stronę na:


Źródło

Warto przeczytać!  Przewiduje się, że rynek motoryzacyjnego mechanizmu różnicowego wzrośnie o +5% do 2030 r. Koncentrując się na JTEKT, BorgWarner, Magna