Marketing

Strategia wejścia na rynek, technologia i innowacje oraz pozycjonowanie rynkowe

  • 2 czerwca, 2023
  • 8 min read
Strategia wejścia na rynek, technologia i innowacje oraz pozycjonowanie rynkowe


DUBLIN, 2 czerwca 2023 r /PRNewswire/ — Raport „Plany jazdy autonomicznej na poziomie 1-4 z 30 głównych producentów samochodów do 2030 r.” został dodany do ResearchAndMarkets.com oferując.

Research_and_Markets_Logo

Research_and_Markets_Logo

Przychody głównych dostawców z branży motoryzacyjnej z ADAS i automatycznej jazdy osiągną 35 miliardów euro w 2025 r. dzięki zwiększeniu liczby montowanych czujników oraz nowym funkcjom jazdy i parkowania.

220-stronicowy raport analizuje strategię wejścia na rynek, technologię i innowacje oraz pozycję rynkową 30 największych na świecie grup producentów samochodów, które obejmują ponad 45 marek samochodów osobowych w zakresie jazdy autonomicznej.

Analiza ujawnia wskaźniki wyposażenia różnych poziomów automatyzacji pojazdów (poziom SAE 1-4) we wszystkich liniach samochodowych producentów samochodów oraz ich plany na rok 2030. Obejmuje to funkcje jazdy i parkowania, czujniki, takie jak radar, kamera, mapy HD i łańcuch dostaw.

Na koniec autor ocenia rozmieszczenie i gotowość wiodących producentów samochodów do zautomatyzowanej jazdy w poprzek EuropaStany Zjednoczone, JaponiaI Chiny.

Dowiedz się o statusie jazdy autonomicznej w 2023 r. i perspektywach na 2030 r. na głównych rynkach samochodowych

  • Jaka jest dostępność kluczowych funkcji ADAS, takich jak AEB, TSR, ACC, LKA, TJA, u wiodących producentów samochodów w EuropaUSA i Chiny? Dogłębną segmentację zapewnia SAE Level of Automated Driving;

  • Jaki jest wskaźnik penetracji SAE poziomu 0-3 w sprzedaży samochodów w Europie, USA i Chinach?

  • Którzy producenci OEM prowadzą wdrożenia L2-3 i dlaczego? Które cechy są najbardziej widoczne?

  • Jakie pojawiają się trendy w strategiach montażu czujników, architekturach i łańcuchach dostaw?

  • Jakie zmiany nadejdą w zakresie rozmieszczenia poziomów 2 i 3-4 do 2025 roku?

Zapoznaj się z wyzwaniami regulacyjnymi i inżynieryjnymi, przed którymi stoją producenci samochodów w zakresie wdrażania wyższego poziomu autonomii pojazdów

  • Jaki jest status przepisów dotyczących jazdy autonomicznej na głównych rynkach samochodowych?

  • Jakie są różnice w ramach prawnych i regulacyjnych między Europa, Stany Zjednoczone I Chiny? W jaki sposób te różnice w polityce wpłyną na wdrożenie poziomów 3-5?

  • Które położenie geograficzne zapewnia najkorzystniejsze środowisko dla wdrożenia poziomu 3?

  • Jakie przełomy są wymagane w obszarze SW/HW i walidacji dla L3-4?

Przeczytaj, jak producenci samochodów, Tier 1 i nowi gracze, w tym giganci technologiczni Apple i Google (Waymo), planują stawić czoła wyzwaniom i skomercjalizować zautomatyzowaną jazdę

  • W jaki sposób wiodący producenci OEM planują osiągnąć możliwości poziomu 4/5? Do kiedy?

  • Analiza strategii OEM, nowych modeli biznesowych i kluczowych współpracy

  • Dowiedz się, dlaczego wiodące firmy poziomu 1 mają dobrą pozycję do zarabiania na rozwoju ADAS

Warto przeczytać!  Program Better Life dla nagrody African Rural Woman Innovative Entrepreneur Award

Kto będzie liderem, a kto następcą w wyścigu pojazdów autonomicznych do 2030 roku?

  • Dowiedz się, kiedy wiodący producenci samochodów wprowadzą funkcje L2, L3 i L4, podzielone na funkcje jazdy (L2-TJA vs. L3-TJP) i parkowania (np. L2-Self Park, L4-Valet Parking)

  • Jakie są trendy według poziomów ADAS w asortymencie modeli Top Premium OEM w latach 2016-25?

  • Dowiedz się o penetracji różnych poziomów autonomii w europejskiej sprzedaży samochodów.

Konkurs wzorcowy

  • Mocne i słabe strony portfolio produktów ADAS i Autonomous Driving, dostawcy i konkurencyjność

  • Udziały w automatyzacji na kluczowych rynkach i plan wdrożenia według kluczowych linii

Kluczowe tematy:

PODSUMOWANIE WYKONAWCZE

  • Mieszanka zautomatyzowanej jazdy producentów samochodów w 2022 r. vs. 2025 i 2030 r

  • Poziom 2-poziom 4 autonomii Poziom gotowości producentów samochodów

  • Zwycięzcy kontra maruderzy

  • Najlepsze partnerstwo w 2022 i Q1 2023

  • Najważniejsze inwestycje w latach 2022-1Q2023

1. STAN WDROŻENIA AUTOMATYCZNEJ JAZDY WEDŁUG POZIOMÓW W 2023 ROKU

  • Aktualizacja poziomu SAE 4:

  • Plany drogowe poziomu 4 do 2030 r

  • Korzystne przepisy i polityka w USA i Niemcy otwarte możliwości dla robotaxis

  • Nowe premiery funkcji poziomu 3: co, co, kiedy, jak

  • Dopasowanie Lidar dla Autonomii Poziomu 3: Przegląd łańcucha dostaw

  • Demokratyzacja ADAS przyspiesza, aby spełnić wymogi bezpieczeństwa, ale wyzwania techniczno-ekonomiczne związane z wdrażaniem poziomu 3 nadal występują

  • Po latach opóźnień regulamin wreszcie zezwolił na poziom 3 „warunkowe patrzenie poza drogę” sygnatariuszom regulaminu EKG ONZ nr 79

  • niemieckie próba uzyskania przewagi konkurencyjnej została utrudniona przez powolną aktualizację przepisów dotyczących wdrożenia poziomu 3

  • Dostępność modelu poziomu 2 w Europa między 2016 a 2023 rokiem

  • L2-D rozwija się we wszystkich liniach samochodowych, docierając do segmentu samochodów kompaktowych

  • Zwiększa się zawartość ADAS, aby sprostać wymaganiom przepisów dotyczących bezpieczeństwa i wypełnić lukę technologiczną w celu uzyskania wyższych poziomów autonomii

  • Status SAE poziom 2 w Europa 2023: dostępność TJA, SP i RP (%)

  • Stan funkcji L2-Driving w Europa w 2023 r.: np. dostępność funkcji Traffic Jam Assist

  • Porównanie technologii L2-D: prędkości, zmiana pasa ruchu, praktyczne wykrywanie, zatrzymanie się na pasie ruchu i strategia nazewnictwa

  • Ocena EuroNCAP 2025 funkcji Highway Assist / SAE Lv.2

  • L2-P w Europa Dostępność parkowania samoobsługowego i zdalnego parkowania w 2023 r

  • Penetracja poziomu 2 w sprzedaży samochodów w Europie w 2023 r

  • Ranking OEM poziomu 2 w 2017 vs 2023: liderzy i naśladowcy

  • SAE poziom 1 w Europa 2023: dostępność ACC, AEB, PA i LKA

  • Penetracja poziomu 0 Europa 2023: BSM, DDM, FCW, LDW i TSR

  • Nazwy marketingowe dla funkcji ADAS L0/L1 w Top-6 Premium OEMs

  • Testy/piloci poziomu 3: kto testuje co i gdzie

  • Implikacje warunkowo zautomatyzowanej jazdy na HMI

Warto przeczytać!  Jak znaleźć optymalną mieszankę content marketingu

2. STAN WDROŻENIA AUTOMATYCZNEJ JAZDY WEDŁUG POZIOMÓW 0-4 DO 2030 ROKU

  • Przeczytaj, dlaczego przepisy stanowią wyzwanie dla wdrożenia autonomicznej jazdy

  • Przegląd statusu regulacyjnego i prawnego AD w kluczowych obszarach geograficznych

  • Poprawka do Reg.79 zezwoliła na L3 w EKG ONZ od styczeń 2021 r

  • ADAS jest pomocny i zawsze wymagana jest ręka na kierownicy

  • Poprawka do Reg.79 jest kluczowym krokiem w kierunku systemów samosterujących

  • Trzy obawy wynikające z poprawki do Reg.79

  • Regulacja automatycznego systemu utrzymywania pasa ruchu (ALKS) dla poziomu 3

  • The USA otworzył drogę do HAV z wytycznymi

  • Stan testów AV w Stany Zjednoczone

  • Obawy dotyczące polityki USA w sprawie zautomatyzowanych systemów jazdy

  • Zautomatyzowana jazda L3 jest legalna w Niemcy od jesieni’17

  • Wpływ regulacji AD na wdrażanie L3

  • Wyzwania techniczne związane z wdrażaniem mające wpływ na przyjęcie usługi AD

  • Odpowiedzialność w L3 i rola Rejestratorów Danych Zdarzeń dla AD

  • Cyberbezpieczeństwo pojazdów staje się priorytetem dla producentów samochodów

  • Aktywność OEM i regulacje na głównych rynkach samochodowych nabierają tempa

  • Jakie działania regulacyjne/prawne są potrzebne, aby zabezpieczyć samochody połączone?

3. STRATEGIE OEM I MODELE BIZNESOWE W AUTOMATYCZNEJ JAZDZIE DO 2030 ROKU

  • Podejście przyrostowe lub pomijane w celu osiągnięcia wysoce zautomatyzowanej jazdy

  • Zbuduj własną platformę zautomatyzowanej jazdy zamiast współpracy

  • Konsorcja dla platform L3-5, AMoD i map HD

  • Dlaczego dostawcy ADAS są dobrze przygotowani do zarabiania na rozwoju ADAS

  • Cyfryzacja odblokowuje personalizację i nowe usługi mobilności

  • Przypadki użycia i modele biznesowe do komercjalizacji L4/5

  • Mobilność jako usługa (MaaS)

4. OD WSPOMAGANIA DO AUTONOMII: PLAN L2-L4 OD WIODĄCYCH PRODUCENTÓW OEM

  • Przegląd mapy drogowej L2-L4 Driving & Parking przez OEM przy najwcześniejszym wdrożeniu

  • Mapa drogowa technologii automatycznej jazdy: zestaw funkcji i czujników ADAS

  • Zagregowana prognoza sprzedaży według funkcji L2-D do L4-Driving w UE, USA, Chiny 2013 i 2025

  • Łączna prognoza sprzedaży samochodów L2-D i LV w UE, USA & Chiny 2013-25

  • Dowiedz się, które obszary geograficzne będą prowadzić do wdrożenia poziomu 3

  • Zagregowana prognoza sprzedaży samochodów wyposażonych w sprzęt do jazdy na poziomie 3 do 2025 r

  • Łączna sprzedaż samochodów i lekkich pojazdów użytkowych z funkcjami L4-Driving do 2025 r

  • Europejska prognoza AD do 2025 r.: funkcje jazdy i parkowania

  • Europejska mapa drogowa AD dotycząca funkcji jazdy: od L2-D do L4-D

  • Wpływ planu działania EuroNCAP na 2025 r

  • Udziały w rynku w Europy sprzedaż samochodów według poziomu automatyzacji 2015-25

  • Prognoza częściowej automatyzacji (L2-D) w Europa 2013-25

  • Prognoza automatyzacji warunkowej (L3-D) w Europa 2018-25

  • L4-Prognoza jazdy w sprzedaży samochodów w Europie 2018-25

  • Udziały rynkowe producentów OEM według poziomu zautomatyzowanej jazdy Europa: L2-Jazda, L3/4-D

  • Prognoza Lidar do 2030 roku w samochodach osobowych

Warto przeczytać!  Co czeka reklamę, gdy sztuczna inteligencja i marketing wpływowy zyskują na znaczeniu?

5. CARMAKER ADAS I MAPA DROGOWA I PERSPEKTYWA JAZDY AUTOMATYCZNEJ

  • Audi

  • Silniki BAIC

  • Bentleya

  • BMW

  • mini

  • BYD

  • CHANGAN

  • Wiśnia

  • Mercedes-Benz

  • Bród

  • Geely

  • General Motors: Cadillac i Chevy-Cruise

  • Wielki Mur

  • GUANGZHOU GRUPA SAMOCHODOWA (GAC)

  • Hondy

  • Hyundai, KIA i Genesis

  • Perspektywy AD firmy Jaguar Land Rover: mapa drogowa funkcji i mieszanka poziomów AD

  • Przejrzysty

  • NIO

  • Porsche

  • PSA

  • Alians Renault-Nissan-Mitsubishi

  • Nissana i Infiniti

  • Renault

  • SAIC

  • stellantis

  • FCA: Skoncentruj się na Alfie Romeo, Fiacie, Maserati i Jeepie

  • PSA

  • Subaru

  • Motory Tesli

  • Toyota Motors: Lexus i Toyota

  • Volvo

  • Strategia i gama modeli VW według poziomu zautomatyzowanej jazdy

  • XPeng

6. ZAŁĄCZNIK

  • Model dostępności według poziomu automatyzacji w Europa2015-2025

  • Modele z funkcjami jazdy poziomu 2 w Europa2015-2025

  • Modele z funkcją parkowania poziomu 2 w Europa2015-2025

  • Modele z funkcjami jazdy poziomu 3 w Europa2015-2025

  • Modele z funkcjami poziomu 4 w Europa2015-2025

7. GLOSARIUSZ

Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/ss6xkn

O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com to wiodące na świecie źródło raportów z międzynarodowych badań rynkowych i danych rynkowych. Dostarczamy najświeższe dane o rynkach międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branżach, czołowych firmach, nowościach produktowych i najnowszych trendach.

Kontakt z mediami:

Badania i rynki
Laura WoodKierownik wyższego szczebla
press@researchandmarkets.com

W przypadku godzin pracy biura EST zadzwoń pod numer +1-917-300-0470
Zadzwoń pod bezpłatny numer USA/KAN: +1-800-526-8630
W godzinach pracy GMT zadzwoń pod numer +353-1-416-8900

Faks w USA: 646-607-1907
Faks (poza USA): +353-1-481-1716

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/539438/Research_and_Markets_Logo.jpg

Cision

Cision

Zobacz oryginalną treść: https://www.prnewswire.com/news-releases/worlds-top-30-carmaker-groups-autonomous-driving-roadmaps-level-1-4-2023-2030-go-to-market- strategia-technologia-innowacje-i-pozycjonowanie-rynkowe-301841110.html

ŹRÓDŁO Badania i rynki


Źródło