Strategia wejścia na rynek, technologia i innowacje oraz pozycjonowanie rynkowe
DUBLIN, 2 czerwca 2023 r /PRNewswire/ — Raport „Plany jazdy autonomicznej na poziomie 1-4 z 30 głównych producentów samochodów do 2030 r.” został dodany do ResearchAndMarkets.com oferując.
Przychody głównych dostawców z branży motoryzacyjnej z ADAS i automatycznej jazdy osiągną 35 miliardów euro w 2025 r. dzięki zwiększeniu liczby montowanych czujników oraz nowym funkcjom jazdy i parkowania.
220-stronicowy raport analizuje strategię wejścia na rynek, technologię i innowacje oraz pozycję rynkową 30 największych na świecie grup producentów samochodów, które obejmują ponad 45 marek samochodów osobowych w zakresie jazdy autonomicznej.
Analiza ujawnia wskaźniki wyposażenia różnych poziomów automatyzacji pojazdów (poziom SAE 1-4) we wszystkich liniach samochodowych producentów samochodów oraz ich plany na rok 2030. Obejmuje to funkcje jazdy i parkowania, czujniki, takie jak radar, kamera, mapy HD i łańcuch dostaw.
Na koniec autor ocenia rozmieszczenie i gotowość wiodących producentów samochodów do zautomatyzowanej jazdy w poprzek EuropaStany Zjednoczone, JaponiaI Chiny.
Dowiedz się o statusie jazdy autonomicznej w 2023 r. i perspektywach na 2030 r. na głównych rynkach samochodowych
-
Jaka jest dostępność kluczowych funkcji ADAS, takich jak AEB, TSR, ACC, LKA, TJA, u wiodących producentów samochodów w EuropaUSA i Chiny? Dogłębną segmentację zapewnia SAE Level of Automated Driving;
-
Jaki jest wskaźnik penetracji SAE poziomu 0-3 w sprzedaży samochodów w Europie, USA i Chinach?
-
Którzy producenci OEM prowadzą wdrożenia L2-3 i dlaczego? Które cechy są najbardziej widoczne?
-
Jakie pojawiają się trendy w strategiach montażu czujników, architekturach i łańcuchach dostaw?
-
Jakie zmiany nadejdą w zakresie rozmieszczenia poziomów 2 i 3-4 do 2025 roku?
Zapoznaj się z wyzwaniami regulacyjnymi i inżynieryjnymi, przed którymi stoją producenci samochodów w zakresie wdrażania wyższego poziomu autonomii pojazdów
-
Jaki jest status przepisów dotyczących jazdy autonomicznej na głównych rynkach samochodowych?
-
Jakie są różnice w ramach prawnych i regulacyjnych między Europa, Stany Zjednoczone I Chiny? W jaki sposób te różnice w polityce wpłyną na wdrożenie poziomów 3-5?
-
Które położenie geograficzne zapewnia najkorzystniejsze środowisko dla wdrożenia poziomu 3?
-
Jakie przełomy są wymagane w obszarze SW/HW i walidacji dla L3-4?
Przeczytaj, jak producenci samochodów, Tier 1 i nowi gracze, w tym giganci technologiczni Apple i Google (Waymo), planują stawić czoła wyzwaniom i skomercjalizować zautomatyzowaną jazdę
-
W jaki sposób wiodący producenci OEM planują osiągnąć możliwości poziomu 4/5? Do kiedy?
-
Analiza strategii OEM, nowych modeli biznesowych i kluczowych współpracy
-
Dowiedz się, dlaczego wiodące firmy poziomu 1 mają dobrą pozycję do zarabiania na rozwoju ADAS
Kto będzie liderem, a kto następcą w wyścigu pojazdów autonomicznych do 2030 roku?
-
Dowiedz się, kiedy wiodący producenci samochodów wprowadzą funkcje L2, L3 i L4, podzielone na funkcje jazdy (L2-TJA vs. L3-TJP) i parkowania (np. L2-Self Park, L4-Valet Parking)
-
Jakie są trendy według poziomów ADAS w asortymencie modeli Top Premium OEM w latach 2016-25?
-
Dowiedz się o penetracji różnych poziomów autonomii w europejskiej sprzedaży samochodów.
Konkurs wzorcowy
-
Mocne i słabe strony portfolio produktów ADAS i Autonomous Driving, dostawcy i konkurencyjność
-
Udziały w automatyzacji na kluczowych rynkach i plan wdrożenia według kluczowych linii
Kluczowe tematy:
PODSUMOWANIE WYKONAWCZE
-
Mieszanka zautomatyzowanej jazdy producentów samochodów w 2022 r. vs. 2025 i 2030 r
-
Poziom 2-poziom 4 autonomii Poziom gotowości producentów samochodów
-
Zwycięzcy kontra maruderzy
-
Najlepsze partnerstwo w 2022 i Q1 2023
-
Najważniejsze inwestycje w latach 2022-1Q2023
1. STAN WDROŻENIA AUTOMATYCZNEJ JAZDY WEDŁUG POZIOMÓW W 2023 ROKU
-
Aktualizacja poziomu SAE 4:
-
Plany drogowe poziomu 4 do 2030 r
-
Korzystne przepisy i polityka w USA i Niemcy otwarte możliwości dla robotaxis
-
Nowe premiery funkcji poziomu 3: co, co, kiedy, jak
-
Dopasowanie Lidar dla Autonomii Poziomu 3: Przegląd łańcucha dostaw
-
Demokratyzacja ADAS przyspiesza, aby spełnić wymogi bezpieczeństwa, ale wyzwania techniczno-ekonomiczne związane z wdrażaniem poziomu 3 nadal występują
-
Po latach opóźnień regulamin wreszcie zezwolił na poziom 3 „warunkowe patrzenie poza drogę” sygnatariuszom regulaminu EKG ONZ nr 79
-
niemieckie próba uzyskania przewagi konkurencyjnej została utrudniona przez powolną aktualizację przepisów dotyczących wdrożenia poziomu 3
-
Dostępność modelu poziomu 2 w Europa między 2016 a 2023 rokiem
-
L2-D rozwija się we wszystkich liniach samochodowych, docierając do segmentu samochodów kompaktowych
-
Zwiększa się zawartość ADAS, aby sprostać wymaganiom przepisów dotyczących bezpieczeństwa i wypełnić lukę technologiczną w celu uzyskania wyższych poziomów autonomii
-
Status SAE poziom 2 w Europa 2023: dostępność TJA, SP i RP (%)
-
Stan funkcji L2-Driving w Europa w 2023 r.: np. dostępność funkcji Traffic Jam Assist
-
Porównanie technologii L2-D: prędkości, zmiana pasa ruchu, praktyczne wykrywanie, zatrzymanie się na pasie ruchu i strategia nazewnictwa
-
Ocena EuroNCAP 2025 funkcji Highway Assist / SAE Lv.2
-
L2-P w Europa Dostępność parkowania samoobsługowego i zdalnego parkowania w 2023 r
-
Penetracja poziomu 2 w sprzedaży samochodów w Europie w 2023 r
-
Ranking OEM poziomu 2 w 2017 vs 2023: liderzy i naśladowcy
-
SAE poziom 1 w Europa 2023: dostępność ACC, AEB, PA i LKA
-
Penetracja poziomu 0 Europa 2023: BSM, DDM, FCW, LDW i TSR
-
Nazwy marketingowe dla funkcji ADAS L0/L1 w Top-6 Premium OEMs
-
Testy/piloci poziomu 3: kto testuje co i gdzie
-
Implikacje warunkowo zautomatyzowanej jazdy na HMI
2. STAN WDROŻENIA AUTOMATYCZNEJ JAZDY WEDŁUG POZIOMÓW 0-4 DO 2030 ROKU
-
Przeczytaj, dlaczego przepisy stanowią wyzwanie dla wdrożenia autonomicznej jazdy
-
Przegląd statusu regulacyjnego i prawnego AD w kluczowych obszarach geograficznych
-
Poprawka do Reg.79 zezwoliła na L3 w EKG ONZ od styczeń 2021 r
-
ADAS jest pomocny i zawsze wymagana jest ręka na kierownicy
-
Poprawka do Reg.79 jest kluczowym krokiem w kierunku systemów samosterujących
-
Trzy obawy wynikające z poprawki do Reg.79
-
Regulacja automatycznego systemu utrzymywania pasa ruchu (ALKS) dla poziomu 3
-
The USA otworzył drogę do HAV z wytycznymi
-
Stan testów AV w Stany Zjednoczone
-
Obawy dotyczące polityki USA w sprawie zautomatyzowanych systemów jazdy
-
Zautomatyzowana jazda L3 jest legalna w Niemcy od jesieni’17
-
Wpływ regulacji AD na wdrażanie L3
-
Wyzwania techniczne związane z wdrażaniem mające wpływ na przyjęcie usługi AD
-
Odpowiedzialność w L3 i rola Rejestratorów Danych Zdarzeń dla AD
-
Cyberbezpieczeństwo pojazdów staje się priorytetem dla producentów samochodów
-
Aktywność OEM i regulacje na głównych rynkach samochodowych nabierają tempa
-
Jakie działania regulacyjne/prawne są potrzebne, aby zabezpieczyć samochody połączone?
3. STRATEGIE OEM I MODELE BIZNESOWE W AUTOMATYCZNEJ JAZDZIE DO 2030 ROKU
-
Podejście przyrostowe lub pomijane w celu osiągnięcia wysoce zautomatyzowanej jazdy
-
Zbuduj własną platformę zautomatyzowanej jazdy zamiast współpracy
-
Konsorcja dla platform L3-5, AMoD i map HD
-
Dlaczego dostawcy ADAS są dobrze przygotowani do zarabiania na rozwoju ADAS
-
Cyfryzacja odblokowuje personalizację i nowe usługi mobilności
-
Przypadki użycia i modele biznesowe do komercjalizacji L4/5
-
Mobilność jako usługa (MaaS)
4. OD WSPOMAGANIA DO AUTONOMII: PLAN L2-L4 OD WIODĄCYCH PRODUCENTÓW OEM
-
Przegląd mapy drogowej L2-L4 Driving & Parking przez OEM przy najwcześniejszym wdrożeniu
-
Mapa drogowa technologii automatycznej jazdy: zestaw funkcji i czujników ADAS
-
Zagregowana prognoza sprzedaży według funkcji L2-D do L4-Driving w UE, USA, Chiny 2013 i 2025
-
Łączna prognoza sprzedaży samochodów L2-D i LV w UE, USA & Chiny 2013-25
-
Dowiedz się, które obszary geograficzne będą prowadzić do wdrożenia poziomu 3
-
Zagregowana prognoza sprzedaży samochodów wyposażonych w sprzęt do jazdy na poziomie 3 do 2025 r
-
Łączna sprzedaż samochodów i lekkich pojazdów użytkowych z funkcjami L4-Driving do 2025 r
-
Europejska prognoza AD do 2025 r.: funkcje jazdy i parkowania
-
Europejska mapa drogowa AD dotycząca funkcji jazdy: od L2-D do L4-D
-
Wpływ planu działania EuroNCAP na 2025 r
-
Udziały w rynku w Europy sprzedaż samochodów według poziomu automatyzacji 2015-25
-
Prognoza częściowej automatyzacji (L2-D) w Europa 2013-25
-
Prognoza automatyzacji warunkowej (L3-D) w Europa 2018-25
-
L4-Prognoza jazdy w sprzedaży samochodów w Europie 2018-25
-
Udziały rynkowe producentów OEM według poziomu zautomatyzowanej jazdy Europa: L2-Jazda, L3/4-D
-
Prognoza Lidar do 2030 roku w samochodach osobowych
5. CARMAKER ADAS I MAPA DROGOWA I PERSPEKTYWA JAZDY AUTOMATYCZNEJ
-
Audi
-
Silniki BAIC
-
Bentleya
-
BMW
-
mini
-
BYD
-
CHANGAN
-
Wiśnia
-
Mercedes-Benz
-
Bród
-
Geely
-
General Motors: Cadillac i Chevy-Cruise
-
Wielki Mur
-
GUANGZHOU GRUPA SAMOCHODOWA (GAC)
-
Hondy
-
Hyundai, KIA i Genesis
-
Perspektywy AD firmy Jaguar Land Rover: mapa drogowa funkcji i mieszanka poziomów AD
-
Przejrzysty
-
NIO
-
Porsche
-
PSA
-
Alians Renault-Nissan-Mitsubishi
-
Nissana i Infiniti
-
Renault
-
SAIC
-
stellantis
-
FCA: Skoncentruj się na Alfie Romeo, Fiacie, Maserati i Jeepie
-
PSA
-
Subaru
-
Motory Tesli
-
Toyota Motors: Lexus i Toyota
-
Volvo
-
Strategia i gama modeli VW według poziomu zautomatyzowanej jazdy
-
XPeng
6. ZAŁĄCZNIK
-
Model dostępności według poziomu automatyzacji w Europa2015-2025
-
Modele z funkcjami jazdy poziomu 2 w Europa2015-2025
-
Modele z funkcją parkowania poziomu 2 w Europa2015-2025
-
Modele z funkcjami jazdy poziomu 3 w Europa2015-2025
-
Modele z funkcjami poziomu 4 w Europa2015-2025
7. GLOSARIUSZ
Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/ss6xkn
O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com to wiodące na świecie źródło raportów z międzynarodowych badań rynkowych i danych rynkowych. Dostarczamy najświeższe dane o rynkach międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branżach, czołowych firmach, nowościach produktowych i najnowszych trendach.
Kontakt z mediami:
Badania i rynki
Laura WoodKierownik wyższego szczebla
press@researchandmarkets.com
W przypadku godzin pracy biura EST zadzwoń pod numer +1-917-300-0470
Zadzwoń pod bezpłatny numer USA/KAN: +1-800-526-8630
W godzinach pracy GMT zadzwoń pod numer +353-1-416-8900
Faks w USA: 646-607-1907
Faks (poza USA): +353-1-481-1716
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/539438/Research_and_Markets_Logo.jpg
Zobacz oryginalną treść: https://www.prnewswire.com/news-releases/worlds-top-30-carmaker-groups-autonomous-driving-roadmaps-level-1-4-2023-2030-go-to-market- strategia-technologia-innowacje-i-pozycjonowanie-rynkowe-301841110.html
ŹRÓDŁO Badania i rynki