Marketing

Studenci marketingu w mediach społecznościowych współpracują z Claytor Nature Center – University of Lynchburg

  • 26 kwietnia, 2023
  • 6 min read
Studenci marketingu w mediach społecznościowych współpracują z Claytor Nature Center – University of Lynchburg


Biały mężczyzna w średnim wieku z brodą wskazujący na inteligentną tablicę zawierającą odręczne strategie mediów społecznościowych
Tim Schauer podczas zajęć z marketingu w mediach społecznościowych wiosną 2023 r

Ulubioną rzeczą dr Tima Schauera w nauczaniu marketingu w mediach społecznościowych jest to, że zbliża uczniów — jednocześnie zmieniając ich poglądy na temat wspólnych zainteresowań.

„Uwielbiam patrzeć, jak studenci z różnych dyscyplin z całego kampusu angażują się w marketing za pośrednictwem medium, które większość już zna” — powiedział profesor biznesu.

„Te zajęcia zmieniają perspektywę z postrzegania mediów społecznościowych tylko jako użytkownika tych platform na zastanowienie się, w jaki sposób marketer wykorzystuje tę technologię. Ta zmiana perspektywy zapewnia uczniom praktykę umożliwiającą powielanie tej umiejętności w wielu innych dziedzinach życia”.

W ciągu ostatnich kilku tygodni studenci Schauera wymyślali plany promowania uniwersyteckiego Claytor Nature Center, ośrodka rekreacyjnego i badawczego w hrabstwie Bedford. W przeszłości jego zajęcia pomagały firmom takim jak Schewels Home i Dermatology Consultants w reorganizacji ich strategii marketingowych.

Grupa studentów płci żeńskiej i męskiej siedzi przy stole z laptopem
Studenci marketingu w mediach społecznościowych omawiają swoje pomysły w sali grupy fokusowej Uniwersytetu Lynchburg.

„Wybraliśmy Claytor ze względu na jego połączenie z naszym uniwersytetem, a także ze względu na fakt, że jest to okazja do zaprezentowania publiczności jednej z najbardziej dziewiczych nieruchomości w okolicy, aby mogli ją odwiedzić i cieszyć się nią” — powiedział Schauer.

Oprócz czytania rozdziałów podręcznika na temat mediów społecznościowych i poznawania różnych platform, uczniowie badali, planowali i tworzyli kompleksowy plan marketingowy w mediach społecznościowych. Tak jak w prawdziwym życiu, przedstawią plan klientce, Jennifer Wills, która kieruje Claytor Nature Center.

Warto przeczytać!  Force Marketing uruchamia platformę danych klientów Audience IQ, która pomaga dealerom samochodowym poprawić wskaźniki wartości życiowej klienta

„Studenci uczą się lepiej poruszać w pracy zespołowej i doskonalić swoje umiejętności prezentacji” — wyjaśnił Schauer.

W połowie kwietnia pięć zespołów przedstawiło swoje projekty planów. Schauer spotkał się z każdym z nich w niedawno odnowionej sali grup fokusowych w Schewel Hall, aby porozmawiać o tym, co zrobili dobrze i co mogliby poprawić, zanim przedstawią swoje plany na początku maja.

Zespół 1 zaimponował Schauerowi dokładnym audytem istniejących działań Claytora w mediach społecznościowych. Przekopali się także do różnych odbiorców i dowiedzieli się, jak najlepiej dotrzeć do każdego z nich poprzez wydarzenia i marketing. Zespół 2 wziął pod uwagę unikalne atuty centrum i zasugerował współpracę z influencerami.

Ogród z kwiatami i górami w tle
Ogród w Claytor Nature Center

„Najbardziej ekscytującą częścią projektu jest możliwość pomocy Claytorowi” — powiedział główny marketingowiec Evan Gavin ’24 z Easton w stanie Maryland. „Największym wyzwaniem jest ustalenie, o czym należy mówić. Największą frajdą jest po prostu możliwość wykonania tego projektu”.

Specjalista ds. statystyki i nauki o danych oraz drugorzędny biznes Lindsey Hair ’24, koleżanka pływaczka z Glen Allen w Wirginii, objęła prowadzenie w zespole 1. „Najpierw spojrzałam na to, co ma do zaoferowania Claytor” — powiedziała. „Odtąd próbowałem szukać sposobów na ulepszenie tego, co już mają, i przekształcenie tego w wydarzenie lub działanie, które będzie bardziej angażujące dla innych”.

Warto przeczytać!  Podejście 4P White Rivers Media pomaga im wywierać wpływ i hakować subkultury: Best Media Info

Hair uwielbiała „możliwość tworzenia wszystkich wydarzeń i pomysłów, jakie mam”, ale przyznała, że ​​napotkała przeszkody, gdy „próbowała wymyślić pomysły, które nie są bardzo kosztowne. Wiele moich pierwszych pomysłów było drogich i [we] musieli znaleźć sposób, aby uczynić je niedrogimi lub przeprowadzić burzę mózgów na inne pomysły.

I o to właśnie chodzi w tej klasie, mówi Schauer.

„Studenci faktycznie stosują wiedzę, której uczą się na zajęciach, i stosują ją na żywym kliencie” — powiedział. „Uczenie się informacji, a nawet oferowanie możliwości symulacji to jedno, ale zupełnie inna praca nad projektem na żywo”.

Biały mężczyzna w średnim wieku, stojący przed inteligentną tablicą, prowadzący zajęcia dla grupy uczniów siedzących tyłem do kamery
Tim Schauer spotyka się z jednym z zespołów na swoich zajęciach z marketingu w mediach społecznościowych.

W ramach zajęć uczniowie brali również udział w kilku rundach symulacji z wyimaginowanymi budżetami, od 500 do 5000 USD — ulubiona część zajęć Hair.

„Bardzo podobało mi się planowanie postów w mediach społecznościowych, zdobywanie wpływowych osób i wymyślanie pomysłów na napisy” — powiedziała. „To naprawdę pomogło mi wejść w umysł marketera i zrozumieć, jak poruszać się po świecie biznesu”.

Około połowa uczniów w klasie chce po ukończeniu studiów pracować w mediach społecznościowych lub zajmować się tym jako „zajęciem pobocznym” – powiedział Schauer. „Niektórzy studenci zaczynają zdobywać klientów w trakcie kursu, gdy coraz lepiej rozumieją, jak bardzo marketerzy potrzebują ludzi, którzy pomogą im skutecznie wdrożyć media społecznościowe [as part of] ich mieszanka marketingowa”.

Warto przeczytać!  Uzyskaj pomoc przy zakładaniu nowej firmy — Davie County Enterprise Record

Gavin jest jednym z nich. „Mam nadzieję, że zostanę menedżerem marki” – powiedział. „Czego się uczę [in this class] o mediach społecznościowych bezpośrednio wpłynie na moją przyszłą pracę”.

Dla Hair wartość wykracza poza samą pracę w mediach społecznościowych.

„Dr. Schauer powiedział pewnego dnia na zajęciach, że trzeba się promować” – powiedziała. „To, czego nauczyłem się na tych zajęciach, pomoże mi w przyszłej karierze, aby pomóc mi promować się w najlepszy możliwy sposób, czy to za pośrednictwem mediów społecznościowych, czy mojego CV”.

Schauer mówi, że zapotrzebowanie na takie zajęcia z mediów społecznościowych jest duże i że tej jesieni uniwersytet uruchamia kierunek marketingu w mediach cyfrowych.




Źródło