Marketing

Studenci z Pueblo East rywalizują w drugim dorocznym „Food Truck Wars”

  • 6 marca, 2023
  • 4 min read
Studenci z Pueblo East rywalizują w drugim dorocznym „Food Truck Wars”


Po zaciętych trzech rundach ciężarówka z jedzeniem Quick Bites, prowadzona przez uczniów z Pueblo East High School, zwyciężyła w czwartek w drugim corocznym szkolnym konkursie „Food Truck Wars”.

W ciągu ostatnich kilku tygodni zespoły studentów gastronomii i marketingu East uczyły się, jak prowadzić food trucka i wystawiały swoje umiejętności na próbę podczas konkursu food trucków.

Zespoły musiały stworzyć unikalną koncepcję, zaprojektować plan marketingowy i przygotować jedzenie do podania członkom personelu East High School, którzy następnie ocenili jakość żywności, ekspozycję i sprzedaż w każdym food trucku za pomocą ankiety z kodem QR.

Narodowe Stypendium Zasługi:Dwóch uczniów Pueblo County High School zostało finalistami National Merit Scholarship

„W zeszłym roku zaczęło się tylko od food trucków” – powiedział Janae Passalaqua, nauczyciel cateringu w East High School. „W tym roku zdecydowałem się zaprosić studentów marketingu. Zajęło to cztery tygodnie. Zaczęli od samego początku, badając food trucki w okolicy”.

Następnie uczniowie wspólnie stworzyli pełne menu, wizytówki, uchwyty do mediów społecznościowych i deklaracje misji dla swoich własnych food trucków. Każdy zespół przeprowadził również analizę mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń, określił swój zestaw marketingowy i zidentyfikował obszary miasta, w których można umieścić food trucki.

Warto przeczytać!  Rośnie liczba wprowadzanych na rynek produktów w Martech, podczas gdy działalność w zakresie fuzji i przejęć spada

Drużyny złożone ze studentów trzeciej godziny cateringu i szóstej godziny marketingu rywalizowały w pierwszej rundzie. W drugiej rundzie rywalizowali uczniowie klas czwartych obu dyscyplin. Runda trzecia, która odbyła się 2 marca w kawiarni Golden Feather w East High School, była rundą finałową. Pracownicy Pueblo School District 60, w tym superintendent Charlotte Macaluso, zatrzymali się przy Złotym Piórku na ostatnią rundę.

Zwycięskie menu Quick Bites zawierało hamburgery „Mini Patty”, cynamonowe churros „Sweet Stick”, horchatas i „Wacky Wedges” — frytki z bekonem, serem i sosem. Za „Maksymalny posiłek” o wartości 7 USD klienci otrzymali Mini Patty, Wacky Wedges, stronę Sweet Sticks i napój. Quick Bites wygrał drugą rundę z próbkami załadowanych frytek i horchat.

Członkowie zespołu Quick Bites to Ashley Andrews, Annabella Baca, Isis Cervantes, Devin Dalton, Alexa Hernandez, Shaniah Johns, Sebastian Montiel, Candice Sandoval, Atiana Perez, Mary Tafoya i Zeniah Trujillo.

W rundzie finałowej Quick Bites zmierzył się z Holy Cannoli, konceptem, który sprzedawał włoskie wypieki z tradycyjnym nadzieniem śmietankowym, truskawkowym lub czekoladowym wraz z dodatkami. Oprócz jednego ciasta za 3 dolary klienci mogli kupić trzy cannoli za 5 dolarów, tuzin za 20 dolarów i duży bukiet za 35 dolarów. W pierwszej rundzie konkursu Holy Cannoli pokonał cztery inne food trucki serwując cannoli z kremem i kawałkami czekolady.

Warto przeczytać!  Antoine Gross o tym, jak marki mogą efektywniej współpracować z influencerami

Członkowie zespołu Holy Cannoli to Maisyn Jubic, Daniel Lucero, Cade Markert, Valerie Orozco, William Rivera, Shelby Stevens i Grace Windon.

W starciu z Quick Bites, Holy Cannoli zaserwowało pepperoni i calzone z serem, włoskie napoje gazowane z wiśniami i wanilią oraz marcową specjalność — cannoli zawijane w bekon i brązowy cukier. Firma Quick Bites przywróciła załadowane frytki i horchatę, oferując jednocześnie próbki swoich suwaków.

Quick Bites został zwycięzcą konkursu w czwartek wieczorem.

Inne koncepcje food trucków w tegorocznym konkursie to Waffle Wagon, Sentient Sandwiches, The Rolling O’s, B jak Burger, Frost Bite, Blast from the Past z lat 50. i Toasty Food Truck.

„Uczniowie świetnie się bawili współpracując z dwiema różnymi klasami” — powiedziała Jacqueline Armenta, nauczycielka marketingu w East High School. „Mogliśmy zaprosić nauczycieli, więc jest to świetne wydarzenie reklamowe dla naszych programów, a także daje naszym nauczycielom wgląd w to, co robią nasze klasy”.

Z reporterem Pueblo Chieftain, Jamesem Bartolo, można się skontaktować pod adresem e-mail JBartolo@gannett.com.

Plan strategiczny Pueblo D60:Pueblo D60 poszukuje wolontariuszy ze społeczności do pomocy w opracowaniu planu strategicznego

Warto przeczytać!  Kredyty Ocado zmieniają strategię marketingową w celu poprawy utrzymania klientów


Źródło