Marketing

Studium przypadku: Zwiększ przychody dzięki marketingowi frakcyjnemu

  • 16 maja, 2023
  • 4 min read
Studium przypadku: Zwiększ przychody dzięki marketingowi frakcyjnemu


WYZWANIE:

Firma produkcyjna chciała zwiększyć swoją widoczność online, generować potencjalnych klientów i przekształcać ich w klientów. Ta firma stosowała tradycyjne metody marketingu, takie jak targi i networking, ale była stosunkowo nowa w korzystaniu z marketingu cyfrowego. Ze względu na brak doświadczenia w marketingu cyfrowym nie chcieli zatrudniać na miejscu specjalisty ds. marketingu cyfrowego. Również budżet i czas poświęcony na szkolenie nowego pracownika były znacznie większe niż to, co chcieli przeznaczyć na zasoby.

Wiedzieli, że muszą zacząć korzystać z większej liczby innowacji i narzędzi, które nie tylko połączyłyby ich z rynkiem docelowym, ale także pomogłyby im określić zwrot z inwestycji w cyfrowe kampanie marketingowe w celu śledzenia ich sukcesu.

ROZWIĄZANIE:

Ta firma zaczęła korzystać z programu zarządzanych usług marketingowych (MMS) firmy ActiveConversion, aby rozwijać swoją działalność i generować potencjalnych klientów. Program MMS rozpoczął się od audytu dotychczasowych działań marketingowych firmy w celu zidentyfikowania obszarów, w których firma miała potencjalne obszary, w których było miejsce na znaczący biznes. Na podstawie audytu firma ActiveConversion opracowała z nimi dostosowaną strategię marketingową, która obejmowała połączenie różnych taktyk marketingu cyfrowego w celu osiągnięcia celów firmy. Taktyki te obejmowały połączenie usług mających na celu poprawę widoczności i świadomości marki poprzez optymalizację wyszukiwarek, reklamę płatną za kliknięcie, marketing e-mailowy i reklamę cyfrową, wszystkie zaprojektowane w celu wypełnienia ścieżki sprzedaży. ActiveConversion był w stanie zbudować ukierunkowane listy mailingowe nowych potencjalnych klientów i opracować konkretne e-maile marketingowe do wysłania do każdej podzielonej listy.

Warto przeczytać!  Marketing Mix (4P) i strategia marketingowa Chevroleta

W połączeniu z oprogramowaniem ActiveConversion ABM, które było w stanie monitorować intencje poszczególnych kontaktów otrzymujących wiadomości e-mail, a także ich firmy wykorzystujące techniki marketingu opartego na kontach (ABM), firma mogła teraz określić, kiedy kontakt otrzymał marketingową wiadomość e-mail i działania, które podjęli na następującej stronie internetowej. Na podstawie tego i ciągłego pielęgnowania ActiveConversion był w stanie określić, kiedy kontakt, który pierwotnie znajdował się na liście mailingowej, zbliżał się do końca procesu sprzedaży. System był również w stanie przekazać ten kontakt bezpośrednio do zespołu sprzedaży firmy w celu zamknięcia sprzedaży, będąc jednocześnie w stanie udowodnić, że kontakt pierwotnie pochodził z opracowanych podzielonych na segmenty list i e-maili.

Ta taktyka polegająca na wysyłaniu e-maili marketingowych do podzielonych na segmenty list, wspieraniu ich przez cały cykl sprzedaży i przekazywaniu potencjalnych klientów gotowych do sprzedaży zaowocowała prawie sześciocyfrową sprzedażą natychmiast że firma nie byłaby w stanie wygrać bez terminowej pomocy ActiveConversion. Ponadto ta czynność pomogła zbudować stały lejek sprzedażowy dla nich, aby zakwalifikować się i konkurować o biznes dla zespołu sprzedaży.

Warto przeczytać!  4Sight pozostaje zaangażowany w strategię, odnotowuje dwucyfrowy wzrost zysków, przychodów, gotówki

Co być może najważniejsze, firma była w stanie osiągnąć to wszystko bez kosztownego zatrudniania i szkolenia. Współpracując z wbudowanymi ekspertami ActiveConversion, firma była w stanie wykorzystać wiedzę dedykowanego doradcy i jego zespołu specjalistów ds. Marketingu, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, ryzyka i obciążenia związanego z zatrudnianiem i zarządzaniem wewnętrznym zespołem marketingowym.

WNIOSEK:

Program MMS może być dla firm bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie przychodów, poprawę zwrotu z inwestycji i wypełnienie lejka sprzedaży za ułamek zatrudnienia. Wykorzystując Runbook sprawdzonych taktyk marketingu cyfrowego z najnowocześniejszymi narzędziami, firmy mogą zwiększać przychody bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów i obciążeń związanych z zatrudnianiem i szkoleniem marketingu wewnętrznego lub zatrudnianiem dodatkowych niesprawdzonych pracowników sprzedaży.

ActiveConversion pomogło setkom firm energetycznych i przemysłowych osiągnąć swoje cele. Dowiedz się więcej tutaj:


Źródło