Rozrywka

„Super Mario Bros.” Celuje w weekend otwarcia o wartości 125 milionów dolarów – Różnorodność

  • 4 kwietnia, 2023
  • 4 min read
„Super Mario Bros.”  Celuje w weekend otwarcia o wartości 125 milionów dolarów – Różnorodność


Mario, Luigi i Princess Peach są gotowi zmiażdżyć konkurencję kasową, ponieważ „The Super Mario Bros. Movie” jest gotowy przekroczyć próg 100 milionów dolarów w weekend otwarcia.

Wielkoekranowa adaptacja popularnej gry wideo Universal i Illumination, która zostanie otwarta w środę w 4000 kinach w Ameryce Północnej, ma zebrać 125 milionów dolarów lub więcej w ciągu pierwszych pięciu dni od premiery. Będzie to druga premiera w 2023 roku, po „Ant-Man and the Wasp: Quantumania” Disneya (106 milionów dolarów), która otworzy się powyżej 100 milionów dolarów.

„Mario” z łatwością poprowadzi krajowe listy przebojów, wyprzedzając mistrza z zeszłego weekendu „Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves”, a także nowicjusza „Air”, dramat sportowy w reżyserii Bena Afflecka.

Przewiduje się, że sprzedaż biletów na „D&D” spadnie o 50-55% po weekendzie otwarcia, który wyniósł 37,2 miliona dolarów. Będzie w ścisłym wyścigu o drugie miejsce z „Air”, który debiutuje w środę i ma na celu zdobycie od 16 do 18 milionów dolarów w ciągu pięciu dni. Amazon wprowadza film z budżetem 90 milionów dolarów do 3507 kin, co oznacza, że ​​jest to jeden z nielicznych filmów wspieranych strumieniowo, które mają tradycyjną premierę kinową.

Warto przeczytać!  Horoskop na piątek, 9 czerwca 2023 r

„Mario” w reżyserii Aarona Horvatha i Michaela Jelenica opowiada o wąsatym hydrauliku i jego przyjaciołach, którzy przygotowują się do powstrzymania wszechpotężnego Bowsera przed dominacją nad światem. Różnorodność główny krytyk filmowy, Owen Gleiberman, pochwalił „The Super Mario Bros. Movie” jako „czystą animowaną zabawę”, pisząc, że „drugi raz to urok Mario na filmie”.

To ulga dla fanów, którzy zostali spaleni przez aktorskiego „Super Mario Bros” z 1993 roku, z Bobem Hoskinsem jako Mario i Johnem Leguizamo jako Luigim, który stał się podręcznikowym przykładem nieudanych adaptacji gier wideo po spektakularnej klapie. Tak więc, pomimo wszechobecności marki – podobno Nintendo sprzedało ponad 413 milionów kopii gry i zarobiło ponad 30 miliardów dolarów od 1985 roku – nadchodzący film „Mario” nie był gwarantowaną wygraną dla Universal, Illumination i twórcy Mario, Shigeru Miyamoto . (Poza tym obsada Pratta jako wesołego włoskiego hydraulika nie przyjęła się dobrze w internecie).

Ale czasy i gusta się zmieniły od czasu niefortunnej adaptacji z lat 90. „The Super Mario Bros. Movie” pojawia się na dużym ekranie w (stosunkowo) czasach dobrodziejstwa dla historii z gry na ekran. Gatunek, który kiedyś był wypełniony większą liczbą chybień niż hitów, przeżył odrodzenie dzięki „Sonic the Hedgehog” i jego kontynuacji z 2022 r., „Uncharted” Toma Hollanda, a ostatnio „Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves”.

Warto przeczytać!  Andy Cohen zignorował mnie podczas audycji sylwestrowej

Gdzie indziej „Air” ma nadzieję służyć jako kontrprogramowanie, zaspokajając potrzeby innego rodzaju entuzjastów — sneakerheadów. Amazon Studios wydało 40 milionów dolarów na promocję filmu, w tym porywającą premierę na SXSW. Nie jest jasne, jak długo film będzie wyświetlany na dużym ekranie, zanim zostanie wyemitowany w Prime Video – ani jaki rodzaj sprzedaży biletów będzie musiał liczyć się jako wygrana dla Amazon.

„Air” opowiada prawdziwą historię sprzedawcy butów Nike, który ściga nowicjusza NBA, Michaela Jordana, w celu zawarcia umowy na noszenie ich butów. Affleck wyreżyserował także film z kategorią R, po raz pierwszy od czasu „Live by Night” z 2016 roku. On i Damon ponownie spotykają się jako dyrektor generalny Nike, Sonny Vaccaro i współzałożyciel Nike, Phil Knight, podczas gdy Viola Davis występuje jako matka Michaela Jordana, Deloris.

W Różnorodność’s recenzji, główny krytyk filmowy Peter Debruge określił „Air” jako „ostateczny przykład amerykańskiego snu, zabawną, wzruszającą opowieść o Kopciuszku o tym, jak zajmująca trzecie miejsce marka sneakersów życzyła sobie gwiazdy i jak ten mężczyzna – i jego matka — byli wystarczająco inteligentni, aby znać ich wartość”.

Warto przeczytać!  Film DC zarobił 24,5 miliona dolarów w dniu otwarcia – Różnorodność


Źródło