Rozrywka

„Super Mario Bros. Movie” Box Office zwraca uwagę na Easter Bounty, „Air” dołącza do polowania – The Hollywood Reporter

  • 4 kwietnia, 2023
  • 4 min read
„Super Mario Bros. Movie” Box Office zwraca uwagę na Easter Bounty, „Air” dołącza do polowania – The Hollywood Reporter


Spodziewaj się, że w ten weekend box office będzie w pełnym rozkwicie.

Illumination i adaptacja gry wideo Nintendo firmy Universal Film Super Mario Bros ma wszelkie szanse stać się pierwszym przebojem 2023 roku, jeśli śledzenie jest jakąkolwiek wskazówką. Zdjęcie PG nie tylko wzbudza zainteresowanie wśród rodzin, ale jest również atrakcyjne dla pokoleń dorosłych, którzy dorastali grając w niezwykle popularne gry Mario firmy Nintendo (lub tych, którzy nadal w nie grają).

Film rozpoczyna się w środę, aby skorzystać z wiosennych wakacji i oczekuje pięciodniowego debiutu za 125 milionów dolarów lub więcej w Ameryce Północnej i daleko na północ od 200 milionów dolarów na całym świecie. I wielu już przewiduje solidny bieg, w przeciwieństwie do tego, że jest ładowany z przodu.

W połowie lutego Marvel i Disney’s Ant-Man i Osa: Quantumania zadebiutował do 120,4 miliona dolarów w ciągu czterodniowego weekendu z okazji Dnia Prezydenta, ale gwałtownie spadł. Do tej pory światowy dochód brutto filmu to rozczarowujące 472,9 miliona dolarów, w tym 212 milionów dolarów w kraju.

Film Super Mario Bros zostanie otwarty w ponad 4000 kinach w Ameryce Północnej i na 60 rynkach zagranicznych. Animowana, komediowa historia przygodowa opowiada o brooklyńskich hydraulikach i braciach Mario (Chris Pratt) i Luigim (Charlie Day), którzy zostają przetransportowani do magicznego świata Mushroom Kingdom i rozdzieleni. W obsadzie filmu znajdują się również Keegan-Michael Key, Anya Taylor-Joy, Jack Black, Seth Rogen, Fred Armisen, Kevin Michael Richardson i Sebastian Maniscalco. Charles Martinet, który przez ponad trzy dekady udzielał głosu postaciom Mario i Luigiego w grach Super Mario, również użyczył specjalnego głosu.

Warto przeczytać!  Najnowsze aktualizacje śmierci Marka Sheehana: The Script prowadzi hołd dla gitarzysty, który zmarł w wieku 46 lat

Film wyreżyserowali Aaron Horvath i Michael Jelenic na podstawie scenariusza Matthew Fogela. Jest współfinansowany przez Universal, firmę macierzystą Illumination Chrisa Meledandriego oraz Nintendo.

Kampania marketingowa Universalu jest nieubłagana od pierwszego zwiastuna, który pojawił się na New York Comic Con w październiku, a następnie pojawił się kolejny zwiastun. Avatar: Droga wody. Według studia pojawiło się również wiele inicjatyw cyfrowych, które wygenerowały miliony odsłon, a trzy zwiastuny filmu obejrzano ponad 750 milionów razy. Spoty do filmu pojawiały się podczas praktycznie wszystkich ważnych wydarzeń sportowych, w tym meczów koszykówki Super Bowl i March Madness.

Innym filmem reklamowanym na Super Bowl był filmowiec Ben Affleck Powietrze, który otwiera się również w środę. Biograficzny dramat marketingowy z Mattem Damonem i Violą Davis w rolach głównych jest kroniką wczesnych, zmieniających się dni Nike i jest wspierany przez Amazon Studios, Skydance Sports i Mandalay Pictures. To także inauguracyjny projekt Afflecka i Matta Damona, Artists Equity, który duet założył w zeszłym roku wraz z RedBird Capital.

Powietrze jest historyczny, ponieważ jest to pierwszy film z Amazon Studios, który otrzymał ekskluzywną premierę kinową na całym świecie przed transmisją strumieniową w Prime Video w nieogłoszonej jeszcze dacie. To także pierwszy raz, kiedy Affleck wyreżyserował swojego wieloletniego przyjaciela Damona. Film może pochwalić się świetnymi recenzjami i pożądaną oceną krytyków Rotten Tomatoes na poziomie 99 procent.

Warto przeczytać!  Elemental Sparks Overseas, The Flash przebija światową kasę o wartości 200 mln USD – ostateczny termin

Dramaty dla dorosłych zostały poważnie dotknięte kryzysem COVID-19 i jeszcze nie wróciły do ​​pełnej sprawności w kasie. Sugeruje to jedna z głównych usług śledzenia Powietrze zdobędzie pięciodniowy debiut w przedziale 18 milionów dolarów, chociaż bardziej konserwatywni eksperci sugerują 16 lub 17 milionów dolarów. Produkcja filmu kosztowała od 70 do 80 milionów dolarów (nie obejmuje to marketingu ani ogólnej ceny, jaką Amazon zapłacił za głośny projekt, który pierwotnie miał trafić prosto do Prime).

Matt Damon jako Sonny Vaccaro w dramacie Nike Bena Afflecka Powietrze.

USŁUGI TREŚCI ANA CARBALLOSA/AMAZON

Za granicą, gdzie Warner Bros. International zajmuje się dystrybucją zgodnie z umową z Amazonem, Powietrze otworzy się w ten weekend na 59 rynkach.

Buzz buduje, odkąd Affleck zabrał film na zeszłomiesięczny South by Southwest Film & TV Festival w Austin w Teksasie. Kampanią marketingową filmu kieruje była weteranka Warner Bros., Sue Kroll, która obecnie kieruje marketingiem w Amazon (jest blisko związana z Affleckiem i pracowała przy jego nagrodzonym Oscarem Argo).

W najnowszym reżyserskim filmie Afflecka Damon wciela się w postać byłego dyrektora Nike, Sonny’ego Vaccaro, który dokonał niemożliwego i w połowie lat 80. dolar współczesny przemysł sneakersowy.

Warto przeczytać!  Tygodniowa prognoza astrologiczna, 14–20 stycznia 2024 r.: Zachęcanie do zmian

Davis gra matkę Jordana, a Affleck gra Phila Knighta, współzałożyciela Nike. W obsadzie są także Jason Bateman, Chris Messina, Matthew Maher, Marlon Wayans, Jay Mohr, Julius Tennon i Chris Tucker.

Żaden Super Mario ani Powietrze będzie gospodarzem wtorkowych nocnych zapowiedzi.


Źródło