Marketing

Świeża lemoniada Roya – diabelska rodzinna przygoda

  • 10 czerwca, 2023
  • 3 min read
Świeża lemoniada Roya – diabelska rodzinna przygoda


Roy Devillier, założyciel Roy’s Fresh Lemonade, i jego córka Cynthia Devillier Thompson dołączają do Discover Lafayette, aby omówić rodzinną firmę, którą Roy założył prawie 30 lat temu. Naprawdę reprezentują amerykański sposób ciężkiej pracy i dobrej zabawy podczas zarabiania na życie.

Roy jest emerytowanym farmaceutą, który swoją przygodę z lemoniadą rozpoczął w 1994 roku. Był na pchlim targu jako sprzedawca ciast lejkowatych i nie mógł znaleźć smacznej lemoniady. Roy zdecydował, że może zrobić orzeźwiającą lemoniadę, która zachwyci festiwalowiczów.

Zaczął eksperymentować z wodą, cukrem i cytrynami. Niektóre mikstury były zbyt słodkie, niektóre zbyt kwaśne, a niektóre po prostu złe. Ale po około tygodniu testowania swojego przepisu Roy trafił dobrze i narodziła się świeża lemoniada Roya. Początkowo Roy robił jednorazowo 30 galonów w dużej kadzi, a Cynthia pomagała, mieszając mieszankę lemoniady drewnianą łopatką. W końcu Roy zdał sobie sprawę, że produkcja musi być bardziej wydajna i wymyślił mieszadło o długości 4 stóp, które zautomatyzowało proces.

Warto przeczytać!  Dlaczego strategia marketingowa Barbie zasługuje na całą pochwałę

Pierwszym klientem Roysa był Lafayette Walmart, a jego lemoniada jest teraz rozprowadzana i podawana na dużych imprezach w całych Stanach Zjednoczonych. Gdy kupisz filiżankę, wkłady są za pół ceny… zawsze. Można przywieźć kubek sprzed 10 lat i oferta jest honorowana. Roy’s Fresh Lemonade jest również oferowana w lokalnych restauracjach, takich jak Deano’s, Old Tyme Grocery, Prejean’s Restaurant, sklepy spożywcze Why Not i LT Seafood Restaurant.

National High School Rodeo, które odbywa się co roku w Wyoming, liczy na świeżą lemoniadę Roya, która zachwyci uczestników i kibiców. Roy mówi, że Rodeo to „Super Bowl dla uczestników rodeo w szkole średniej, w którym reprezentowane są wszystkie 50 stanów”. (Zdjęcie autorstwa Eda Glazara z Gillette WY News Record)

Lemoniadę zaczęto rozprowadzać na dużą skalę po tym, jak Roy podał ją na imprezie plemiennej rdzennych Amerykanów w Oklahomie. Organizator imprezy chciał oferować lemoniadę Roy’s w swoich dziesięciu kasynach i „w ten sposób weszliśmy do branży dystrybucyjnej”. Gdy lemoniada zdobyła przyczółek popularności, dystrybutor poprosił o prawo do sprzedawania innym i rzeczy naprawdę nabrały rozpędu.

Roy’s Fresh Lemonade jest obecnie produkowana przez firmę zajmującą się pakowaniem napojów w Dallas, co umożliwia rodzinie Devillier sprzedaż na szerszym rynku w całych Stanach Zjednoczonych. „Co robią coca-cola i pepsi? Sprzedają skoncentrowany syrop sprzedawcom. Tak więc piętnaście lat temu zamieniłem Roy’s Fresh Lemonade w skoncentrowany syrop, aby nadążyć za popytem. Ma okres przydatności do spożycia około jednego roku i mogę iść, gdzie chcę, i mogę sprzedać jedno pudełko lub 50 pudełek”. Roya Devilliera

Cynthia i jej mąż, Allen, pracują w pełnym wymiarze godzin, wspierając Roy’s Fresh Lemonade. Zarządzają zapasami, dystrybucją i marketingiem Roy’s. Cynthia jest jedynym dzieckiem Roya i Mary Devillier. Cynthia ukończyła UL z tytułem magistra komunikacji i pracowała w sektorach rządowym, non-profit i opieki zdrowotnej.

Z firmą Roys Fresh Lemonade można się kontaktować pod numerem (337) 849-4460 w celu zamówienia lub uzyskania dodatkowych informacji na ich stronie na Facebooku.


Źródło