Biznes

Swiggy i Zomato wprowadzają nową funkcję „Zamówień grupowych” niemal w tym samym czasie na swoich platformach

  • 18 sierpnia, 2024
  • 3 min read
Swiggy i Zomato wprowadzają nową funkcję „Zamówień grupowych” niemal w tym samym czasie na swoich platformach


Swiggy, Zomato wprowadzają nową funkcję „Zamówień grupowych” na odpowiednich platformach

Swiggy i Zomato wprowadzają nową funkcję „Zamówień grupowych”. (Zdjęcie: LinkedIn)

Korzystanie z platform do dostawy jedzenia w celu natychmiastowego i wygodnego zamawiania pysznych dań z restauracji i lokali gastronomicznych w domu stale rośnie. Popularne platformy, takie jak Swiggy i Zomato, regularnie aktualizują swoje aplikacje o nowe funkcje, aby uczynić swoje platformy bardziej przyjaznymi dla użytkownika niż kiedykolwiek. Co ciekawe, nowa funkcja Swiggy i Zomato jest taka sama – zamawianie grupowe. Dzięki tej funkcji osoby w dużych grupach mogą składać zamówienia razem, dodając jedzenie do koszyka ze swoich telefonów. Oznacza to, że żadna osoba nie musi biegać i pytać wszystkich, co chce zjeść, a żaden telefon nie musi być przekazywany z rąk do rąk, aby każdy mógł dodać swój wybór. Podczas gdy Swiggy uruchomił tę nową funkcję „kilka dni” temu, Zomato „stopniowo udostępnia ją wszystkim klientom”.

Dzieląc się szczegółami na temat tej nowej funkcji na LinkedIn, Swiggy napisał: „Zamawianie jedzenia dla ogromnej grupy wymaga umiejętności zarządzania na najwyższym poziomie. Właśnie to rozwiązaliśmy dzięki funkcji Group Ordering w aplikacji Swiggy food. Zeskanuj kod QR lub po prostu udostępnij link swojej grupie, a wszyscy będą mogli dodawać dania do jednego koszyka!”

Warto przeczytać!  Sprinto pozyskuje 20 milionów dolarów na automatyzację zarządzania zgodnością z bezpieczeństwem

Przeczytaj także: Para z Delhi używa Swiggy’ego do obsługi ceremonii zaręczynowej, reakcje Internetu

W poście dodano, że niedawno wydana funkcja już cieszy się pozytywnym odzewem. „Zamówienia grupowe z hasztagiem #Swiggy zostały uruchomione kilka dni temu i zauważyliśmy, że 6% wszystkich zamówień w pierwszy weekend od wydania zostało złożonych za pośrednictwem tej funkcji. Maksymalna liczba użytkowników dołączających do jednego koszyka do tej pory wyniosła 17 (to musiała być całkiem fajna mała impreza). A najlepsze w tym wszystkim? Średnia wartość zamówienia za pośrednictwem Zamówień grupowych wyniosła 3,7x naszych zwykłych zamówień”.

Aby zapoznać się z pełnym wpisem, zobacz samouczek wideo na temat korzystania z funkcji „Zamówienia grupowe” w aplikacji Swiggy:

Prezes Zomato Deepinder Goyal również mówił o nowej funkcji „Zamówienia grupowe” na swoim koncie X (dawniej Twitter). „Ekscytująca nowa weekendowa aktualizacja: Zamówienie grupowe jest teraz na Zomato! Teraz możesz udostępniać link znajomym, a wszyscy mogą bezproblemowo dodawać produkty do koszyka, dzięki czemu wspólne zamawianie jest szybsze i łatwiejsze. Koniec z niezręcznym przekazywaniem telefonu, aby odebrać zamówienie od wszystkich. Stopniowo udostępniamy tę funkcję wszystkim klientom”.

Warto przeczytać!  Zmiany klimatyczne: Tim Cook z Apple twierdzi, że sztuczna inteligencja jest niezbędnym narzędziem dla firm pozwalającym zmniejszyć ślad węglowy

Przeczytaj także: Zomato promuje czterech partnerów dostawczych wśród menedżerów produktów, robi wrażenie na Internecie

CEO Zomato zachęcił również użytkowników do podzielenia się swoimi doświadczeniami po wypróbowaniu tej nowej funkcji. „Jeśli funkcja jest dostępna dla Ciebie, użyj jej na dzisiejszej domowej imprezie i daj nam znać, jak poszło”.

Czy uważasz, że ta nowa funkcja w Swiggy i Zomato jest przydatna? Podziel się z nami w sekcji komentarzy.




Źródło