Marketing

Szansa na zrównoważony rozwój: udział w kursie „Podstawy zrównoważonego rozwoju dla liderów” firmy Kellogg Executive Education

  • 15 maja, 2023
  • 4 min read
Szansa na zrównoważony rozwój: udział w kursie „Podstawy zrównoważonego rozwoju dla liderów” firmy Kellogg Executive Education


Co obejmuje nowy program?

Autobus: Tworzymy podstawę dla zrównoważonych praktyk biznesowych, koncentrując się na raportowaniu i zgodności, nowych technologiach, regulacjach i polityce oraz budowaniu i komunikowaniu strategii zrównoważonego rozwoju. Ostatecznie uczestnicy będą czuli się pewnie, pracując w zintegrowanych zespołach zajmujących się tymi dużymi problemami organizacyjnymi i zmianami. Uczestnicy lepiej zrozumieją palące problemy związane ze zmianami klimatycznymi i sposób, w jaki rozszerzają się one na wiele funkcji biznesowych, ale co ważniejsze, w jaki sposób poszczególne funkcje biznesowe mogą i powinny odgrywać rolę w dyskusjach strategicznych dotyczących krótko- i długoterminowych zmian dla praktyk ich organizacji w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Do kogo skierowany jest program?

Autobus: Ten program został opracowany dla liderów najwyższego szczebla, kadry kierowniczej wyższego szczebla i osób zajmujących stanowiska w zarządach. Program zapewnia bogate zrozumienie tematu dla liderów, którzy nie są ekspertami w zakresie zrównoważonego rozwoju, ale są odpowiedzialni za pomoc swojej firmie w przyjęciu zrównoważonych praktyk, które poprawiają długoterminowe wyniki, lub którzy rozpoznali deficyt, który czują się odpowiedzialni za pomoc. Wyjdą ze zrozumieniem, w jaki sposób zrównoważony rozwój jest szansą biznesową i jak wdrażać współpracę organizacyjną i wprowadzać zmiany.

Warto przeczytać!  Lion Gaming rusza na wyścigi z Latrobetem — wiadomości z europejskiego przemysłu gier

Firmy często postrzegają zrównoważony rozwój jako kwestię zarządzania ryzykiem. Czy to jest?

Autobus: To tylko część tego. Niektóre branże – na przykład ubezpieczenia – zostaną bardziej dotknięte zmianami klimatycznymi. Pożary, tornada i powodzie mają miejsce w szybszym tempie iw miejscach, w których zwykle się nie zdarzały. Zrównoważony rozwój jest z pewnością priorytetem dla ubezpieczeń, ale powinien być czymś, o czym myślą wszyscy liderzy biznesowi, niezależnie od branży. Jeśli Twoja firma zużywa energię, transportuje rzeczy lub otrzymuje surowce z innego miejsca na świecie, zrównoważony rozwój powinien być dla Ciebie priorytetem. Firmy, które przyjmują zrównoważony rozwój i traktują go priorytetowo, będą lepiej przygotowane do zarządzania ryzykiem związanym ze zmianami klimatycznymi.

Tak naprawdę chodzi o świetne strategie i doskonałość operacyjną — najważniejsze priorytety dla firm we wszystkich branżach.

Autobus: To jest poprawne. Dlatego liderzy muszą zrozumieć kompromisy i zrozumieć, w jaki sposób zrównoważony rozwój pasuje do celów biznesowych, inwestycji i decyzji dotyczących portfela. Przedsiębiorstwa, które stawiają na zrównoważony rozwój, odniosą rzeczywiste korzyści. Zrównoważony rozwój polega teraz na tworzeniu wartości.

Warto przeczytać!  PebblePost usprawnia platformę Programmatic Direct Mail

Czego mogą spodziewać się uczestnicy podczas trzydniowego programu?

Autobus: Sustainability Essentials for Leaders to połączenie wykładów, dyskusji koncepcyjnych i studiów przypadku. Uczestnicy będą mieli okazję zastanowić się nad sukcesami i wyzwaniami w swoich organizacjach oraz określić kolejne kroki na swojej indywidualnej drodze do zrównoważonego rozwoju. Uczestnicy będą mieli okazję uczyć się na doświadczeniach innych branż, którzy rozważają i rozwiązują podobne problemy. Nasz program pomoże uczestnikom zrozumieć, jak rozwijać i wdrażać zrównoważone praktyki biznesowe dla zysku i na dobre. Jest to korzystne dla wszystkich.


Odwiedź stronę internetową programu Sustainability Essentials for Leaders pod adresem kell.gg/kxsustainability, aby uzyskać więcej informacji na temat treści programu.

O autorze

Meghan Busse dołączył do wydziału Kellogga w 2008 roku jako profesor nadzwyczajny strategii. Wcześniej była wykładowcą Haas School of Business na UC Berkeley i Yale School of Management. W firmie Kellogg prowadzi kurs dotyczący strategii podstawowej, kurs do wyboru dotyczący ekonomii rynków energii i środowiska oraz najnowszy program Kellogg Executive Education: Sustainability Essentials for Leaders.

Profesor Busse uzyskała tytuł doktora ekonomii na MIT i jest pracownikiem naukowym National Bureau of Economic Research.

Warto przeczytać!  Globalny dyrektor marketingu o tym, dlaczego radio powinno być w miksie każdego. | Fabuła


Źródło