Marketing

Szef Performance Marketingu – Merck KGaA, Darmstadt, Niemcy

  • 1 maja, 2023
  • 5 min read
Szef Performance Marketingu – Merck KGaA, Darmstadt, Niemcy


Pracuj z nami swoją magią!

Gotowy do odkrywania, przełamywania barier i odkrywania więcej? Wiemy, że masz wielkie plany – my też! Nasi koledzy na całym świecie uwielbiają wprowadzać innowacje w dziedzinie nauki i technologii, aby wzbogacać życie ludzi dzięki naszym rozwiązaniom w dziedzinie opieki zdrowotnej, nauk przyrodniczych i elektroniki. Razem marzymy o wielkich rzeczach i z pasją troszczymy się o naszą bogatą mieszankę ludzi, klientów, pacjentów i planety. Dlatego zawsze szukamy ciekawskich umysłów, które wyobrażają sobie z nami to, co niewyobrażalne.

Twoja rola:
eCommerce Marketing to globalny zespół złożony z kolegów z Ameryki Północnej, regionu EMEA i APAC. To ekscytująca możliwość pracy w jednym z wiodących biznesów eCommerce w kategorii Life Science. Głównym celem zespołu marketingu eCommerce jest napędzanie rentownego wzrostu biznesu eCommerce.

**Globalny szef ds. marketingu efektywnościowego może znajdować się w St Louis w stanie Missouri lub w Burlington w stanie Massachusetts/obszar Greater Boston**

Jest to bardzo widoczna rola z możliwością regularnej prezentacji i interakcji z zespołami wyższego szczebla i kierownictwem wykonawczym. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowywanie rocznych i długoterminowych strategii i planów związanych z płatnymi mediami, opartych na spostrzeżeniach klientów i opartych na zasadach zorientowanych na klienta i opartych na danych. Zespoły Produktu, Łańcucha Dostaw, Finansów/Kontrolingu i Regionalne; w celu budowania płatnych media planów, które jasno określają wpływ na sprzedaż i EBIT, poparte trendami branżowymi, zagrożeniami ze strony konkurencji i szansami rynkowymi w skali globalnej. Będą również odpowiedzialni za dalsze wzmacnianie kanałów, które mają duży udział w przychodach, podczas wdrażania testów i uczenia się oraz znacznego skalowania innych kanałów pod względem udziału w przychodach i wydatków.

Warto przeczytać!  Dogłębnie: Co spędza bezsenne noce szefom marketingu najlepszych indyjskich marek?: Best Media Info

Kim jesteś:
Opracuj roczne i długoterminowe strategie i plany płatnych mediów
Twórz i rozwijaj możliwości w zautomatyzowanych kanałach displayowych i społecznościowych, aby znacznie zwiększyć udział w przychodach z tych kanałów
Odpowiedzialny za strategię, planowanie i realizację płatnych programów medialnych w celu osiągnięcia/przekroczenia celów finansowych
Zarządzaj dużym budżetem reklamowym
Nadzoruj wszystkie płatne kanały medialne (płatne wyszukiwanie, wyświetlanie, media społecznościowe itp.)
Kluczowy wkład w opracowanie wizji i wdrożenie mapy drogowej MarTech, która umożliwi ukierunkowany na klienta marketing i personalizację na dużą skalę
Wdrażaj rozwiązania pomiarowe w celu ilościowego określania przyrostowego wpływu na przychody z płatnych mediów
Zbuduj i rozwijaj wysokowydajny zespół, przyciągając i zatrzymując największe talenty
Zwinnie kieruj inicjatywami strategicznymi, współpracując w wysoce matrycowym globalnym środowisku, skutecznie komunikując się i wywierając wpływ na różnych poziomach zarządzania

Minimalne kwalifikacje:

  • Licencjat z biznesu, ekonomii, inżynierii, matematyki lub pokrewnej dziedziny. Magisterium, MBA lub doktorat. w podobnych dziedzinach jest plusem
  • 10 lub więcej lat odpowiedniego doświadczenia z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w praktyczna praca w mediach wydajnościowych lub na stanowiskach marketingowych DTC, które obejmowały wywieranie bezpośredniego wpływu na przychody i zyski
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem reklamowym w wysokości ponad 50 mln USD i osiąganiu przychodów w wysokości powyżej 500 mln USD
  • Doświadczenie w zakresie technologii reklamowych (Search Ads 360, Google Ads, Bing Ads, Google Campaign Manager, Display&Video 360, Adobe, Verizon, Facebook/Instagram, Pinterest, Twitter, Snapchat, LinkedIn) oraz platform Data & Analytics (Adobe Analytics, Google Analytics) , MMM/MTA, DMP/CDP, Tableau, Data Studio)
  • Techniki statystyczne: projektowanie eksperymentów, randomizacja – zestaw testowy vs zestaw kontrolny, testowanie istotności, przedziały ufności
Warto przeczytać!  MDS Global uruchamia platformę analizy decyzji marketingowych „MDS DecisionAI” opartą na sztucznej inteligencji, która umożliwia operatorom telekomunikacyjnym zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie przychodów

Preferowane kwalifikacje:

  • Entuzjastyczny i zmotywowany, ze zdolnością do proaktywnego prowadzenia projektów
  • Udokumentowane doświadczenie w budowaniu i kierowaniu zespołami o wysokiej wydajności
  • Umiejętność przedstawiania złożonych informacji analitycznych w jasny, zwięzły i przekonujący sposób kierownictwu wykonawczemu, aby inspirować do działania
  • Skrupulatna dbałość o szczegóły, z ogólną pasją do ciągłego doskonalenia
  • Innowacyjny i kreatywny, z logicznym i metodycznym podejściem do rozwiązywania problemów
  • Wiarygodny i elokwentny, z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, prezentacyjnymi i interpersonalnymi
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się z innymi za pomocą słowa mówionego i pisemnego w sposób jasny i zwięzły
  • Zdolność do myślenia w taki sposób, aby stworzyć nową koncepcję lub pomysł oraz do podejmowania decyzji lub podejmowania działań w celu rozwiązania problemu lub osiągnięcia celu
  • Umiejętność czerpania wewnętrznej inspiracji do jak najlepszego wykonywania zadania z wykorzystaniem własnej motywacji i inicjatywy oraz wykorzystywania dostępnego czasu do organizowania i kończenia pracy w wyznaczonych terminach

Co oferujemy: Jesteśmy ciekawskimi umysłami, pochodzącymi z różnych środowisk, perspektyw i doświadczeń życiowych. Celebrujemy wszystkie wymiary różnorodności i wierzymy, że napędza ona doskonałość i innowacyjność, wzmacniając naszą zdolność do bycia liderem w nauce i technologii. Jesteśmy zaangażowani w tworzenie dostępu i możliwości dla wszystkich, aby rozwijać się i rozwijać we własnym tempie. Dołącz do nas w budowaniu kultury integracji i przynależności, która ma wpływ na miliony i daje wszystkim siłę do działania i wspierania postępu ludzkości!

Warto przeczytać!  Strategia marketingowa i marketing mix (4P) Credit Suisse

Aplikuj już teraz i zostań częścią naszego różnorodnego zespołu!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym jest dla nas różnorodność, równość i integracja, odwiedź stronę https://www.emdgroup.com/en/company/press-positions.html


Źródło