Rozrywka

Sześć wniosków z przyszłości i „We Don’t Trust You” Metro-Boomina

  • 22 marca, 2024
  • 7 min read
Sześć wniosków z przyszłości i „We Don’t Trust You” Metro-Boomina


Future i Metro Boomin’s Nie ufamy Ci już jest (przynajmniej pierwsza połowa), a słuchacze wzburzyli się wokół projektu składającego się z 17 utworów. Projekt, który ukazał się mniej więcej po godzinie, wywołał wiele dyskusji w ciągu niecałych 24 godzin. Kendrick Lamar wykonał kolejny ruch w stylu „Control” i sprawił, że świat rapu zaczął mówić o jego strzałach w Drake’a i J. Cole’a w „Like That” – co przypadkowo przyćmiło wczorajszy freestyle „Whole Time” Big Seana, który pierwotnie umieścił Kendricka w „Control” .”

Ale poza tym bałaganem projekt Future i Metro-Boomin to potężna dawka zwycięskiej formuły. Chociaż projekt byłby najmocniejszy przy około 12 utworach, wysokie tony sprawiają, że ogólnie przyjemnie się go słucha.

Kendrick nadal nie lubi Drake’a (ani J. Cole’a?)

Ostatnio zimna wojna między Drake’em i Kendrickiem Lamarem osiągnęła punkt uśpienia po wojnie podprogowej w 2010 roku i nieemitowanym odcinku ESPN, w którym podobno jedno wchodziło w drugie. Ale po ognistej zwrotce Kendricka w „Like That”, w której Kendrick niezaprzeczalnie wycelował w Drake’a i J. Cole’a, oświadczając: „Pieprzyć wielką trójkę, czarnuchu, to tylko wielki ja”, spór może wrócić – i ich wspólny przyjaciel Cole też może teraz w tym być.

Nawet bez elementu diss „Like That” jest świetną piosenką. Metro w fachowy sposób puściło próbkę Rodneya O i Joe Cooleya „Everstanding Bass”, a Future zaczął grać swoją otwierającą zwrotkę. Gdyby chodziło tylko o te dwie rzeczy, nadal byłby to najważniejszy punkt albumu. Nie wiedzieliśmy jednak, że Kendrick wskoczy do utworu, deklarując swoją liryczną dominację i udowadniając to wersetem, w którym nawiązał do twórczości Drake’a Dla wszystkich psów album, z notatką: „zanim wszystkie wasze psy zostaną pochowane

To K z tymi wszystkimi dziewiątkami, pójdzie do Smętarza dla Zwierząt. Rymował także: „Fuck sneak dissin’, strzelanka pierwszoosobowa, mam nadzieję, że przyszli z trzema przełącznikami” o Drake’u i Cole’u, współpracownikach „First Person Shooter”, którzy są obecnie razem w trasie i uwielbiają się publicznie wychwalać. Najwyraźniej Kendrick jest zmęczony tym gównem o kumbai. Cole współpracował w przeszłości z Kendrickiem i prawdopodobnie chętnie uczestniczy w lirycznych sparringach, ale w przypadku Drake’a napięcie jest głębsze.

Warto przeczytać!  Hugh Jackman nie wiedział, że rosomaki to prawdziwe zwierzęta

Wersety fabularne Kendricka Lamara są rzadkie i jeśli nie jest to piosenka z divą R&B, ma on skłonność do wchodzenia na całość i zmuszania świata rapu do zwrócenia uwagi. Nie marnuje pozorów, osiadając na laurach bycia marką. W „Like That” dał show. Czy Drake i Cole odpowiedzą na jedno ze swoich? Bądźmy na bieżąco.

Chemia Future i Metro jest płynna

W miarę rozwoju kombinacji raperów i producentów Future i Metro po raz kolejny zajęły pierwsze miejsca na liście Nie ufamy Ci. Przyszły powrót do rapu ze swoim ulubionym producentem mógł być najlepszym podejściem i pokazali, dlaczego tak dobrze ze sobą współpracują. Metro to ambitny producent, który uwielbia wypróbowywać różne nastroje, a Future to utalentowany wokalista. Future rozpoczyna się w obskurnym, złowieszczym rytmie w „Magic Don Juan” i epicko brzmiącej syntezatorowej kompozycji w „Claustrofobic”. Na płycie Kendricka Lamara – mam na myśli „Like That” Future’a – mężczyźni grają z klasycznym samplem i wzmocnioną perkusją.

„Cinderella” pokazuje ich prosto w sterówce, w kompozycji emanującej charakterystyczną siatką mroku i czaru, podczas gdy „Everyday Hustle” brzmi jak utwór Dipset z 2024 r., a następnie przełącza się do Metro, bawiąc się samplami, co zachęca Future do podjęcia decyzji jego tempo. Wzloty projektu pokazują, że zajmują dużo miejsca i wspólnie pokazują, że nie ma jednego brzmienia Future i Metro-Boomin – to po prostu dobra muzyka.

Funkcje mają swój cel, duży lub mały

Artyści ukrywający elementy piosenek skupiają się na przedstawieniach teatralnych o godzinie 12:00. W mediach społecznościowych wszystko zostaje zepsute w ciągu godziny, ale ukrywanie to subtelna decyzja, która sprawia, że ​​niektóre pierwsze przesłuchania są o wiele bardziej ekscytujące. Tak było w sprawie Nie ufamy Ciktóry miał kilka imponujących funkcji gościnnych.

Warto przeczytać!  Gypsy Rose Blanchard po raz pierwszy w historii pojawia się z mężem na czerwonym dywanie jako para na PDA podczas premiery jej nowego filmu dokumentalnego… po wyjściu z więzienia

O Kendricku rozmawiamy gdzie indziej, więc nie musimy zagłębiać się w „Like That”, ale Rick Ross miał też ognistą zwrotkę w „Everyday Hustle”, w której jest tak ożywiony, jak brzmiał od lat, kiedy strzelał do swojej byłej i potępiając: „Jak sprzedajesz narkotyki, skoro brzydko pachną?”

Travis Scott i Playboi Carti pojawiają się w „Type Shit”, energetycznym utworze, który ma wszelkie precyzyjne specyfikacje potrzebne, aby wywrócić do góry nogami tłum Rolling Loud. Scott pojawił się także w „Cinderella”, kolejnym wyróżniającym się albumie. The Weeknd zapewnia dymny wokal w „Young Metro”, podczas gdy obecnie przebywający w więzieniu Young Thug pojawia się na początku niesamowitego „Slimed In”.

Obecność zmarłego Prodigy’ego jest ciągle widoczna Nie ufamy Ci

Przyczepa do Nie ufamy Ci zawiera wokale z klipu z 2008 roku, w którym nieżyjący już raper Mobb Deep, Prodigy, obraża rówieśników zajmujących się rapem. „Wokoło kręci się mnóstwo pieprzonych śmieciowych raperów” – lamentuje, siedząc na siedzeniu samochodu. „Te czarnuchy nie powinny rapować, stary.” W późniejszych latach Prodigy wyraził ubolewanie z powodu klipu Worldstar Hip-Hop, który emanuje frustracją związaną z grożącą mu wówczas trzema latami więzienia. Jednak wideo jest nadal częścią historii rapu, którą Metro i Future postanowiły wykorzystać jako ramy tematyczne dla swojego projektu. Świadczy to o miłości i wiedzy o hip-hopie Future i Metro, że nasycili projekt trap fragmentami nowojorskiego plotkarza ze złotej ery, wzywającego do zachowania prawdziwego hip-hopu. Jak zauważył Prodigy w filmie, śmieci to śmieci, a dobry hip-hop to dobry hip-hop.

Oboje świętują także dziedzictwo Prodigy, samplując utwór „Quiet Storm” Mobb Deep w „Seen It All”. Prodigy wspomina w swojej autobiografii, że Havoc miał właśnie usunąć beat „Quiet Storm” ze swojej maszyny beatowej, zanim Prodigy poprosił go, aby tego nie robił, po czym zaczął do niego pisać. Dzięki tym kreatywnym instynktom stworzył ponadczasowy hit, który powraca wiele lat po jego śmierci w 2016 roku.

Warto przeczytać!  „Lovin on Me” Jacka Harlowa czwarty tydzień na szczycie listy przebojów – Billboard

Energia „Toksycznego Króla” jest minimalna

Dwa lata temu zauważyłem, że „nie jest zabawnie słuchać, jak Drake i Future zaniżają swój znaczny talent, by schlebiać mizoginom”. Nie było to potępienie Future, a jedynie prośba do ikony rapu, aby nie zagłębiała się w karmienie rapowej manosfery tak, aby nie popisywać się innymi swoimi umiejętnościami. Wątpię, żeby osobiście przeczytał ten artykuł, ale mimo to o to nam chodziło Nie ufamy Cialbum, który tematycznie nie odbiega zbytnio od fałszywych przyjaciół i oznak sukcesu Future, ale przynajmniej możesz go rozwalić, nie zastanawiając się, co pomyślą o tobie twoje przyjaciółki, jeśli to zrobisz.

Trendy

Oprócz „Runnin Outta Time” z perełką, „Nie mogę wywołać u mnie reakcji, tego właśnie chcesz / To nie jest sexy pokazywać swoją wrażliwość, zachowaj spokój”, energia „Toksycznego Króla” jest ograniczona do minimum . Może oszczędza to wszystko na drugi album, który będzie w całości R&B.

Na płycie znalazły się dwa fragmenty Future – razem

Fragment Future „Too Obsessed” ukazał się po raz pierwszy w 2022 roku. Szybko stał się jedną z najbardziej oczekiwanych piosenek Future. Jeden z YouTuberów zauważa: „Sama ta piosenka zajęłaby cały album”, a inny zamieścił wpis „Snippet Hall of Fame”. Dziś wielu komentatorów jest podekscytowanych faktem, że utwór znalazł się na albumie jako „Ice Attack” i został połączony z innym fragmentem Future. Kultura Snippet to zarówno promocja, jak i grupa fokusowa, a Future usłyszał entuzjastyczne recenzje piosenek, które stały się „Ice Attack”.


Źródło