Sztuczna inteligencja i technologia marketingowa: nowości z tego tygodnia
Podczas gdy sztuczna inteligencja (AI) jest częścią technologii marketingowej od jakiegoś czasu, premiera ChatGPT sprawiła, że temat stał się gorący. W rezultacie każdego dnia ogłaszanych jest coraz więcej rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.
Kop głębiej: Eksperci MarTech ds. marketingu AI do naśladowania
Oto zestawienie produktów, platform i funkcji martech opartych na sztucznej inteligencji, które ogłoszono w tym tygodniu.
- Pegasystemy: Pega GenAI – zestaw 20 generatywnych wzmacniaczy opartych na sztucznej inteligencji, które mają być zintegrowane z Pega Infinity ’23. Do boosterów należą:
- Asystent tworzenia leczenia w Pega Customer Decision Hub pomoże użytkownikom tworzyć lepsze zabiegi, dostarczając sugestie tekstowe i graficzne.
- Automatyczne podsumowania interakcji w Pega Customer Service wraz z przyspieszonym szkoleniem chatbota i symulatorem interakcji z klientem.
- Generatory odpowiedzi na e-maile i podsumowania spotkań w Pega Sales Automation.
- Zraszacz: Sprinklr AI+ za platformę do zarządzania doświadczeniami klientów. Sprinklr AI+ może łączyć nieustrukturyzowane dane CX z ponad 30 kanałów cyfrowych – w tym platform społecznościowych, komunikatorów i milionów publicznie dostępnych witryn z wiadomościami, blogami i recenzjami – z generatywną sztuczną inteligencją w celu tworzenia treści, ulepszania informacji zwrotnych i pomocy oraz szybszego identyfikowania spostrzeżeń i późniejszych działań.
- Acquia: Asystent AI dla platformy zarządzania zasobami cyfrowymi, Acquia DAM (Widen). Asystent jest zintegrowany z funkcją komentowania narzędzia do recenzji i sprawdzania, Workflow, i może odpowiadać na pytania i zgłaszać sugestie.
- Roztopiona woda: Funkcje oparte na sztucznej inteligencji na swoich platformach medialnych, społecznościowych i konsumenckich. Nowe funkcje obejmują możliwość wyszukiwania spostrzeżeń z danych konsumenckich i rynkowych, asystenta pisania i narzędzie do analizy wideo.
- Clearview Społeczność: Jej platforma marketingowa w mediach społecznościowych dla profesjonalnych firm ma teraz funkcję ChatGPT o nazwie Social Shuffle. Automatycznie generuje odmiany postów firmy w mediach społecznościowych, aby wyeliminować redundancję na LinkedIn i innych kanałach.
- Inuvo: Jego pakiet rozwiązań AI IntentKey ma teraz funkcję modelowania miksu mediów. Wykorzystuje historyczne wydatki i skuteczność jako podstawę do przewidywania optymalnego zestawu mediów dla danego budżetu, we wszystkich kanałach, bez użycia identyfikatorów śledzenia konsumentów.
- Kupiec: ProfilePro to oparte na sztucznej inteligencji rozszerzenie Chrome, które umożliwia właścicielom małych firm samodzielne zarządzanie profilami firm w Google. Automatyzuje szeroki zakres zadań, takich jak odpowiadanie na recenzje, optymalizacja opisów firm i pisanie postów biznesowych w Google.
- Bezpiecznik mobilny: Nowa wersja Fusion Video, platformy reklamy mobilnej w aplikacji, CTV i DOOH, wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia miejsc docelowych wideo typu Out-Stream, jednocześnie biorąc pod uwagę wydajność i konsumentów podczas automatycznego tworzenia jednostek reklam wideo.
Zdobądź MarTech! Codziennie. Bezpłatny. W Twojej skrzynce odbiorczej.