Marketing

Sztuczna inteligencja i technologia marketingowa: nowości z tego tygodnia

  • 25 maja, 2023
  • 3 min read
Sztuczna inteligencja i technologia marketingowa: nowości z tego tygodnia


Podczas gdy sztuczna inteligencja (AI) jest częścią technologii marketingowej od jakiegoś czasu, premiera ChatGPT sprawiła, że ​​temat stał się gorący. W rezultacie każdego dnia ogłaszanych jest coraz więcej rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.

Kop głębiej: Eksperci MarTech ds. marketingu AI do naśladowania

Oto zestawienie produktów, platform i funkcji martech opartych na sztucznej inteligencji, które ogłoszono w tym tygodniu.

  • Pegasystemy: Pega GenAI – zestaw 20 generatywnych wzmacniaczy opartych na sztucznej inteligencji, które mają być zintegrowane z Pega Infinity ’23. Do boosterów należą:
    • Asystent tworzenia leczenia w Pega Customer Decision Hub pomoże użytkownikom tworzyć lepsze zabiegi, dostarczając sugestie tekstowe i graficzne.
    • Automatyczne podsumowania interakcji w Pega Customer Service wraz z przyspieszonym szkoleniem chatbota i symulatorem interakcji z klientem.
    • Generatory odpowiedzi na e-maile i podsumowania spotkań w Pega Sales Automation.
  • Zraszacz: Sprinklr AI+ za platformę do zarządzania doświadczeniami klientów. Sprinklr AI+ może łączyć nieustrukturyzowane dane CX z ponad 30 kanałów cyfrowych – w tym platform społecznościowych, komunikatorów i milionów publicznie dostępnych witryn z wiadomościami, blogami i recenzjami – z generatywną sztuczną inteligencją w celu tworzenia treści, ulepszania informacji zwrotnych i pomocy oraz szybszego identyfikowania spostrzeżeń i późniejszych działań.
  • Acquia: Asystent AI dla platformy zarządzania zasobami cyfrowymi, Acquia DAM (Widen). Asystent jest zintegrowany z funkcją komentowania narzędzia do recenzji i sprawdzania, Workflow, i może odpowiadać na pytania i zgłaszać sugestie.
  • Roztopiona woda: Funkcje oparte na sztucznej inteligencji na swoich platformach medialnych, społecznościowych i konsumenckich. Nowe funkcje obejmują możliwość wyszukiwania spostrzeżeń z danych konsumenckich i rynkowych, asystenta pisania i narzędzie do analizy wideo.
  • Clearview Społeczność: Jej platforma marketingowa w mediach społecznościowych dla profesjonalnych firm ma teraz funkcję ChatGPT o nazwie Social Shuffle. Automatycznie generuje odmiany postów firmy w mediach społecznościowych, aby wyeliminować redundancję na LinkedIn i innych kanałach.
  • Inuvo: Jego pakiet rozwiązań AI IntentKey ma teraz funkcję modelowania miksu mediów. Wykorzystuje historyczne wydatki i skuteczność jako podstawę do przewidywania optymalnego zestawu mediów dla danego budżetu, we wszystkich kanałach, bez użycia identyfikatorów śledzenia konsumentów.
  • Kupiec: ProfilePro to oparte na sztucznej inteligencji rozszerzenie Chrome, które umożliwia właścicielom małych firm samodzielne zarządzanie profilami firm w Google. Automatyzuje szeroki zakres zadań, takich jak odpowiadanie na recenzje, optymalizacja opisów firm i pisanie postów biznesowych w Google.
  • Bezpiecznik mobilny: Nowa wersja Fusion Video, platformy reklamy mobilnej w aplikacji, CTV i DOOH, wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia miejsc docelowych wideo typu Out-Stream, jednocześnie biorąc pod uwagę wydajność i konsumentów podczas automatycznego tworzenia jednostek reklam wideo.
Małe badanie dotyczące wymiany w 2023 r



O autorze

Konstantyna von Hoffmana

Constantine von Hoffman jest redaktorem naczelnym MarTech. Con, doświadczony dziennikarz, zajmował się biznesem, finansami, marketingiem i technologią dla CBSNews.com, Brandweek, CMO i Inc. Był redaktorem miejskim Boston Herald, producentem wiadomości w NPR i pisał dla Harvard Business Review w Bostonie Magazine, Sierra i wiele innych publikacji. Był także profesjonalnym komikiem, przemawiał na konwencjach anime i gier na wszystko, od My Neighbor Totoro po historię kości i gier planszowych, i jest autorem magicznej powieści realistycznej John Henry the Revelator. Mieszka w Bostonie ze swoją żoną Jennifer i albo za dużo, albo za mało psów.


Źródło