Podróże

Ta popularna wyszukiwarka Google może oznaczać dobre wieści dla biur podróży i marek turystycznych

  • 29 marca, 2023
  • 3 min read
Ta popularna wyszukiwarka Google może oznaczać dobre wieści dla biur podróży i marek turystycznych


Smith poleca YouTube jako sposób na „inspirowanie i zwiększanie świadomości i uwagi”, a wyszukiwarka jest najlepszym miejscem do „wychwytywania intencji i docierania do podróżnych z właściwym przekazem we właściwym czasie”. Biura podróży i firmy turystyczne mogą również korzystać z rozwiązań reklamowych Google, które według niego są „zbudowane z myślą o sztucznej inteligencji” i obejmują nowe formaty, takie jak Maks. wydajność, umożliwiając marketerom korzystanie z wielu formatów Google w ramach jednego produktu. „Prowadzi to do łatwiejszego i skuteczniejszego marketingu dla marek turystycznych oraz lepszych wrażeń dla potencjalnych podróżnych” — mówi Smith.

Inne nowe zasoby uruchomione niedawno w celu przyspieszenia odbudowy firm turystycznych podczas pandemii obejmują Statystyki podróżnicze z Google, który został po raz pierwszy przetestowany w 2021 roku w regionie Azji i Pacyfiku, ale od tego czasu został wprowadzony do reszty świata, w tym do Kanady. obejmuje Informacje o miejscu docelowymnarzędzie, które zapewnia przejrzysty obraz głównych źródeł popytu w poszczególnych miejscach docelowych, oraz Informacje o hotelachktóra bada trendy rezerwacji i rozkłada zainteresowanie hotelami według regionu.

W połączeniu z badaniami i odpowiednim podejściem marketingowym biura podróży i firmy turystyczne mogą zwiększyć liczbę rezerwacji do miejsc, które Google Flights określiło jako 10 najpopularniejszych międzynarodowych miejsc docelowych od 26 grudnia 2022 r. do 17 lutego 2023 r. Są to:

  1. Rzym, Włochy
  2. Szanghai Chiny
  3. Ateny, Grecja
  4. Pekin, Chiny
  5. Lizbona, Portugalia
  6. Dublin, Irlandia
  7. Nashville, Stany Zjednoczone
  8. Reykjavik, Islandia
  9. Barcelona, ​​Hiszpania
  10. Las Vegas, USA
Warto przeczytać!  Jestem nowym dziadkiem - pierwsze 3 miejsca na Florydzie, do których zabieram wnuczkę

Dla tych, którzy preferują słońce i zabawę, najpopularniejszymi miejscami na słońce według Google Flights są:

  1. Orlando Floryda
  2. Miami, Floryda
  3. Honolulu, Hawaje
  4. Fort Lauderdale na Florydzie
  5. Punta Cana, Dominikana
  6. Hawana, Kuba
  7. Tampa na Florydzie
  8. Palm Springs w Kalifornii
  9. San Diego, Kalifornia
  10. Montego Bay, Jamajka

Obie listy 10 najlepszych, mówi Smith, odzwierciedlają ogromną zmianę zainteresowania Kanadyjczyków z podróży krajowych na międzynarodowe.

„W ciągu ostatnich trzech lat naprawdę zaobserwowaliśmy ogromny wzrost zainteresowania podróżami krajowymi, ale teraz można śmiało powiedzieć, że podróże międzynarodowe wróciły” — mówi, zauważając powrót klasycznych miejsc docelowych, takich jak Miami, Fort Lauderdale, Montego Zatoka i Punta Cana. „Co więcej, wszystkie miejsca docelowe na naszych listach najlepszych słonecznych miejsc odnotowują wzrost o ponad 50% w porównaniu z zeszłym rokiem, a wyszukiwania miejsc takich jak Rzym, Ateny, Lizbona i Szanghaj rosną o ponad 70% rok do roku”.

Ta dynamika z pewnością przeniesie się na pracowity sezon letni. Jak zauważa Smith, wyszukiwania dotyczące podróży w Google wykazują „poważną siłę”, przekraczając poziomy z 2019 r. i wysyłając ważną wiadomość, że Kanadyjczycy traktują podróże priorytetowo, jeśli chodzi o sposób wydawania oszczędności, nawet przy inflacji i niepewności gospodarczej.

Warto przeczytać!  Unijna ochrona Ukraińców to lekcja azylu na przyszłość

„W ciągu ostatniego roku być może słyszeliście o „podróżach zemsty”, co oznacza, że ​​podróżnicy chcą nadrobić stracony czas. Jest jednak o wiele większy” — mówi Smith. „Kanadyjczycy zdali sobie sprawę, jak ważne w ich życiu są podróże. Cieszymy się, że Kanadyjczycy wracają do odkrywania świata”.


Źródło