Ta popularna wyszukiwarka Google może oznaczać dobre wieści dla biur podróży i marek turystycznych
![Ta popularna wyszukiwarka Google może oznaczać dobre wieści dla biur podróży i marek turystycznych](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/google_03.29_main-770x470.jpg)
Smith poleca YouTube jako sposób na „inspirowanie i zwiększanie świadomości i uwagi”, a wyszukiwarka jest najlepszym miejscem do „wychwytywania intencji i docierania do podróżnych z właściwym przekazem we właściwym czasie”. Biura podróży i firmy turystyczne mogą również korzystać z rozwiązań reklamowych Google, które według niego są „zbudowane z myślą o sztucznej inteligencji” i obejmują nowe formaty, takie jak Maks. wydajność, umożliwiając marketerom korzystanie z wielu formatów Google w ramach jednego produktu. „Prowadzi to do łatwiejszego i skuteczniejszego marketingu dla marek turystycznych oraz lepszych wrażeń dla potencjalnych podróżnych” — mówi Smith.
Inne nowe zasoby uruchomione niedawno w celu przyspieszenia odbudowy firm turystycznych podczas pandemii obejmują Statystyki podróżnicze z Google, który został po raz pierwszy przetestowany w 2021 roku w regionie Azji i Pacyfiku, ale od tego czasu został wprowadzony do reszty świata, w tym do Kanady. obejmuje Informacje o miejscu docelowymnarzędzie, które zapewnia przejrzysty obraz głównych źródeł popytu w poszczególnych miejscach docelowych, oraz Informacje o hotelachktóra bada trendy rezerwacji i rozkłada zainteresowanie hotelami według regionu.
W połączeniu z badaniami i odpowiednim podejściem marketingowym biura podróży i firmy turystyczne mogą zwiększyć liczbę rezerwacji do miejsc, które Google Flights określiło jako 10 najpopularniejszych międzynarodowych miejsc docelowych od 26 grudnia 2022 r. do 17 lutego 2023 r. Są to:
- Rzym, Włochy
- Szanghai Chiny
- Ateny, Grecja
- Pekin, Chiny
- Lizbona, Portugalia
- Dublin, Irlandia
- Nashville, Stany Zjednoczone
- Reykjavik, Islandia
- Barcelona, Hiszpania
- Las Vegas, USA
Dla tych, którzy preferują słońce i zabawę, najpopularniejszymi miejscami na słońce według Google Flights są:
- Orlando Floryda
- Miami, Floryda
- Honolulu, Hawaje
- Fort Lauderdale na Florydzie
- Punta Cana, Dominikana
- Hawana, Kuba
- Tampa na Florydzie
- Palm Springs w Kalifornii
- San Diego, Kalifornia
- Montego Bay, Jamajka
Obie listy 10 najlepszych, mówi Smith, odzwierciedlają ogromną zmianę zainteresowania Kanadyjczyków z podróży krajowych na międzynarodowe.
„W ciągu ostatnich trzech lat naprawdę zaobserwowaliśmy ogromny wzrost zainteresowania podróżami krajowymi, ale teraz można śmiało powiedzieć, że podróże międzynarodowe wróciły” — mówi, zauważając powrót klasycznych miejsc docelowych, takich jak Miami, Fort Lauderdale, Montego Zatoka i Punta Cana. „Co więcej, wszystkie miejsca docelowe na naszych listach najlepszych słonecznych miejsc odnotowują wzrost o ponad 50% w porównaniu z zeszłym rokiem, a wyszukiwania miejsc takich jak Rzym, Ateny, Lizbona i Szanghaj rosną o ponad 70% rok do roku”.
Ta dynamika z pewnością przeniesie się na pracowity sezon letni. Jak zauważa Smith, wyszukiwania dotyczące podróży w Google wykazują „poważną siłę”, przekraczając poziomy z 2019 r. i wysyłając ważną wiadomość, że Kanadyjczycy traktują podróże priorytetowo, jeśli chodzi o sposób wydawania oszczędności, nawet przy inflacji i niepewności gospodarczej.
„W ciągu ostatniego roku być może słyszeliście o „podróżach zemsty”, co oznacza, że podróżnicy chcą nadrobić stracony czas. Jest jednak o wiele większy” — mówi Smith. „Kanadyjczycy zdali sobie sprawę, jak ważne w ich życiu są podróże. Cieszymy się, że Kanadyjczycy wracają do odkrywania świata”.