Filmy

Tajski film „Jak zarobić miliony, zanim babcia umrze” jest hitem w całej Azji

  • 27 czerwca, 2024
  • 7 min read
Tajski film „Jak zarobić miliony, zanim babcia umrze” jest hitem w całej Azji


„MILIONY” ROBIĄ MILIONY

Dramat rodzinny”Jak zarobić miliony, zanim babcia umrze” stał się najbardziej dochodowym tajskim filmem wszechczasów na Filipinach, dystrybutor West Media roszczenia.

Firma, która wydała film, nie podaje ilości wpływów ani rekordu. Nie ma jednak wątpliwości, że film jest hitem w całej Azji. Według producenta film zarobił 1 mld THB (około 27 mln USD) i osiągnął 10 mln wejść GDH559.

W Indonezja, gdzie film miał swoją premierę 15 maja, zgromadził 3,5 miliona widzów i stał się najbardziej dochodowym (nielokalnym) filmem azjatyckim w historii kasowej kraju. W Myanmar, po premierze 31 maja, stał się także najbardziej dochodowym tajskim filmem, jaki kiedykolwiek nagrano. Jest najbardziej dochodowym tajskim filmem w historii Singapur, Malezja i Wietnam.

Ta chwytająca za serce historia opowiada o nastoletniej dziewczynie, która porzuciła studia (Putthipong „Billkin” Assaratanakul), który rezygnuje z pracy, aby opiekować się chorą babcią (Usha Seamkhum), aby zapewnić sobie duży spadek. Film ten jest znany ze swojej pracy nad „Bad Genius”. Pata Boonnitipatdebiut reżyserski w gatunku dramatu rodzinnego.

Emocjonalna głębia filmu wywołała zjawisko społeczne w Azji Południowo-Wschodniej, a widzowie zalali media społecznościowe łzami w oczach. Odzew był tak przytłaczający, że kina SM na Filipinach zaczęły dostarczać widzom chusteczki higieniczne, co stanowi świadectwo ogromnego wpływu filmu. Obecnie trwa piąty tydzień „Jak zarobić miliony, zanim babcia umrze” w dalszym ciągu przyciąga rzesze widzów, utrzymując dobre wyniki kasowe.

Premiera „Jak zarobić miliony, zanim umrze babcia” już zaplanowana Australii i Nowej Zelandii 18 lipca.

MICHAEL DOUGLAS BĘDZIE GOŚCIEM HONOROWYM 50. EDYCJI FESTIWALU FILMOWEGO W DEAUVILLE

Michael Douglas będzie gościem honorowym 50. edycji Festiwalu Filmów Amerykańskich w Deauville, który odbędzie się w dniach 6-15 września we francuskim miasteczku Normandia.

Aktor, który w 2020 roku jako ostatni odwiedził Deauville, aby złożyć hołd swojemu ojcu, Kirkowi Douglasowi, był już na festiwalu kilkukrotnie, m.in. w 1998 roku, kiedy poznał Catherine Zeta-Jones, która dwa lata później została jego żoną. Zdobywca Oscara, aktor „Wall Street”, został uhonorowany na ubiegłorocznym Festiwalu Filmowym w Cannes honorową Złotą Palmą. W tym roku wrócił także do południowej Francji podczas festiwalu telewizyjnego Cannesseries, gdzie zaprezentował program AppleTV+ „Franklin”, w którym wciela się w tytułowego Benjamina Franklina.

Douglas jest pierwszym gościem honorowym ogłoszonym na nadchodzącą edycję Deauville. Długoletni dyrektor artystyczny festiwalu został zawieszony na początku tego miesiąca po opublikowaniu sensacyjnego raportu śledczego w Mediapart. Artykuł zawierał szereg oskarżeń byłych pracowników, którzy zgłosili się do Barde z firmy PR Public Systeme Cinema.

ROZSZERZA SIĘ CZTERDZIEŚCI STÓP

Irlandzko-brytyjska firma produkcyjna Czterdzieści zdjęć stópktóra wyprodukowała Netflixa uderzyć „Kiedyś byłem sławny” uruchomiła dział koprodukcyjny, zatrudniając byłego szefa postprodukcji Searchlight UK Diarmuida Hughesa do prowadzenia nowych biznesów i partnerstw.

Hughes ma na swoim koncie m.in. „Yorgos Lanthimos” „Biedactwa,” Martina McDonagha „Banshee z Inisherin” i Raine’a Allena Millera „Rye Lane. Wcześniej pracował przy produkcji i postu w Warner Bros., Big Talk i Working Title.

„Chcemy wykorzystać naszą wyjątkową pozycję jako prawdziwie podwójnej firmy irlandzko-brytyjskiej i umożliwić producentom z obu terytoriów realizację swoich projektów” – powiedział założyciel/producent Forty Foot Collie McCarthy. „Współprodukcja z nami będzie przypominać twórcze partnerstwo krajowe, a jednocześnie uzyska dostęp do innego zestawu zachęt, opcji finansowania i udogodnień. Jestem zachwycony, że Diarmuid będzie dla nas przewodzić, wnosi do zespołu bogate doświadczenie branżowe i wiedzę z zakresu postprodukcji”.

Hughes dodał: „Jestem podekscytowany możliwością dołączenia do Forty Foot Pictures w tak kluczowym momencie. Możliwość wspierania rozwoju firmy wraz ze współpracą z utalentowanymi producentami zarówno w kraju, jak i za granicą jest niezwykle ekscytująca”.

Dołączenie Hughesa następuje po zatrudnieniu dyrektora ds. rozwoju Lois Gracja z Netflixa w zeszłym roku, aby rozbudować filmową i telewizyjną listę Forty Foot. Debiutancki film fabularny firmy „I Used to Be Famous” z udziałem Eda Skreina był czwartym najczęściej oglądanym filmem serwisu Netflix na świecie w tygodniu premiery we wrześniu 2022 r. Ich kolejny film fabularny, irlandzki film dokumentalny „Fran Człowiek” jest obecnie w fazie postprodukcji.

POWRÓT COMERA

Teatr Narodowy I Produkcja Empire Street Ogłoś to „Pierwszy raz” najchętniej oglądany jak dotąd tytuł National Theatre Live, powróci do kin w Wielkiej Brytanii od 12 września. Film jest nagraniem z 2022 roku Jodie Comerjednoosobowy występ pt Zuzia Millerspektakl teatralny, który obejrzało prawie pół miliona widzów na całym świecie.

W reżyserii Justin Martin („Stranger Things: Pierwszy cień”) Comer gra młodą, błyskotliwą prawniczkę, która wspięła się na szczyt, począwszy od początków w klasie robotniczej, aby znaleźć się na szczycie swojej kariery; obrona; sprawdzanie krzyżowe i wygrywanie.

Od tego czasu sztuka stała się fenomenem na skalę światową, a jej adaptacją została powieść Millera z audiobookiem, którego narratorem jest Comer. W Irlandia Północnawdrożono nowe protokoły, zgodnie z którymi sędziowie muszą teraz obejrzeć film w ramach szkolenia dotyczącego przypadków napaści na tle seksualnym. Comer otrzymała nagrody Olivier, Tony, WhatsOnStage, Evening Standard Theatre i The Stage Debut Awards za swój występ, a sama sztuka zdobyła nagrodę Olivier nagroda.

MARKETINGU

Pokrewny marketing globalnyagencja marketingowa, wprowadziła dynamiczną promocję marki w całej Wielkiej Brytanii, wykorzystując boombox o wymiarach 5 x 3 metry w celu promowania Netflixanadchodzący film, „Gliniarz z Beverly Hills: Axel F.” który zadebiutuje na Netfliksie 3 lipca.

Te interaktywne boomboxy w stylu retro, zlokalizowane w Edynburgu (22 czerwca), Londynie (29 i 30 czerwca) i Manchesterze (6 lipca), odtwarzają kultową muzykę z oryginalnego filmu „Gliniarz z Beverly Hills” z 1984 r., tworząc nostalgiczne połączenie między nowy film i klasyczny hit z lat 80.

W nowym filmie Foley wraca do rytmu. Gdy życie jego córki jest zagrożone, ona (Taylora Paige) i Foley łączą siły z nowym partnerem (Joseph Gordon-Levitt) i starzy kumple Billy Rosewood (Sędzia Reinhold) i Johna Taggarta (Jan Ashton), aby podgrzać atmosferę i odkryć spisek. Jest reżyserowany przez Marka Molloya na podstawie scenariusza napisanego przez Will Beall.

TREŚĆ BBC ROZWIJA SIĘ W JAPONII

Studia BBC rozszerzyła swoją ofertę treści w Japonii, podpisując trzy nowe umowy na dostawy, z: Disneya (obejmujący Dlife i Disney Junior), NHK I Odkrycie Warner Bros„Planeta zwierząt”.

Premiera „Sekretów dinozaurów jurajskich” będzie miała miejsce w Japonii dnia Planeta zwierząti zobacz, jak Liz Bonnin bada tajemnicze cmentarzysko dinozaurów w Wyoming. „Attenborough and the Jurassic Sea Monster” zostanie wyemitowany w Japonii na antenach NHK i Animal Planet. „A Perfect Planet” zostanie wyemitowany w Japonii na platformie Animal Planet. Premiera „Dinosaur Apocalypse” będzie miała miejsce w Japonii na Animal Planet. „The Great British Bake Off S13” oraz „Junior Bake Off S3 i S4” będą miały premierę w Japonii Życie. Trwa emisja programu dla dzieci „Hej Duggee S4”. Disney Junior.


Źródło

Warto przeczytać!  Daisy Ridley dementuje jedną z popularnych plotek o Gwiezdnych Wojnach i potwierdza, że ​​nowy film o rozkazie Jedi to samodzielny film „na razie”