Marketing

Targ rolniczy we Frenchtown próbuje się odbić po ostatnich niepowodzeniach

  • 13 listopada, 2023
  • 5 min read
Targ rolniczy we Frenchtown próbuje się odbić po ostatnich niepowodzeniach


Po prawie roku wykolejenia z powodu pobliskich robót drogowych organizatorzy targu rolnego we Frenchtown twierdzą, że operację należy dopracować, zaczynając od rozpowszechnienia informacji, że targowisko nadal działa.

Pod koniec września miasto zakończyło trwający cały rok projekt modernizacji mediów o wartości 4,5 miliona dolarów na odcinku West Georgia Street, mający na celu wymianę zużytych rur wodociągowych, kanalizacyjnych i drenażowych.

Według miasta dostęp do targowiska został utrzymany, jednak organizatorzy twierdzą, że frekwencja spadła, ponieważ budowę zniechęcała klientów chcących dostać się do ich lokalizacji przy bulwarze North Martin Luther King Jr. Boulevard.

Przez ostatnie 30 lat targ rolniczy we Frenchtown przemierzał prawdziwą kolejkę górską, próbując stać się tętniącym życiem elementem historycznej społeczności, docierając do punktu, w którym przyciąga różnorodną mieszankę sprzedawców i rolników dostarczających świeżą i zdrową żywność na dany obszar których mieszkańcy mają trudności z dostępnością artykułów spożywczych.

Annette Harris regularnie przychodziła na rynek w każdą sobotę, aby sprzedawać swoje kołdry dla uczelni, ale twierdzi, że w tym roku sytuacja się pogorszyła, ponieważ ludzie nie wiedzieli, jak dostać się na rynek ze względu na budowę i brak promocji.

Warto przeczytać!  Wiceprezes ds. komunikacji i marki w Ameryce Północnej

„W tym roku nie było żadnego zaangażowania społeczności” – powiedział Harris, który uczestniczy w rynku od trzech lat. „Teraz, kiedy ograniczyli to do jednej soboty w miesiącu, nikt nie wie, że tam jesteśmy. Trzeba w jakiś sposób powiadomić opinię publiczną, że tam jesteśmy.”

Dwa tygodnie temu Morgan Rosa napisała na Facebooku, że poszła na rynek o 11:00, ale wydawało się, że działalność została wcześniej zakończona.

„Ludzie rozkładali puste stoły i pakowali się” – napisała Rosa w swoim poście. „Żaden sprzedawca się nie pojawił. Rozczarowujące jest obserwowanie upadku tego dobra społeczności”.

Organizatorzy rynku twierdzą, że są świadomi wyzwań związanych z przywróceniem dynamiki do punktu zwrotnego, o którego ugruntowanie wielu zabiegało.

Jim Bellamy, dyrektor wykonawczy Stowarzyszenia na rzecz Poprawy Sąsiedztwa Frenchtown, grupy parasolowej nadzorującej rynek, twierdzi, że długotrwała budowa kosztowała rolników wiele interesów, co zmusiło ich do zamknięcia działalności na około pięć miesięcy na początku tego roku.

„Chociaż popieramy i witamy ulepszenia w naszej społeczności, co z nami?” Bellamy powiedział o rynku. „Sprzedawcy musieli zamknąć swoje firmy, nie mogliśmy świadczyć usług społeczności, a ludzie nawet nie wiedzieli, jak się tu dostać. To wszystko przez to.”

Warto przeczytać!  Marketing w czasie recesji: znajdowanie pozytywnych stron pogorszenia koniunktury gospodarczej

Przed rozpoczęciem budowy w sierpniu ubiegłego roku targ był otwarty co tydzień w soboty w godzinach 10.00-15.00. Jednak w sierpniu targ zmienił swoje godziny pracy na 10:00-14:00 w trzecią sobotę każdego miesiąca ze względu na brak frekwencji.

Następny targ rolniczy rozpocznie się 18 listopada o godzinie 10:00.

Brianna Rogers, dyrektor ds. marketingu stowarzyszenia na rzecz poprawy sąsiedztwa Frenchtown, twierdzi, że stowarzyszenie stara się bezpłatnie promować rynek w mediach społecznościowych, aby obniżyć koszty ogólne.

„Udostępniamy informacje w różnych grupach na Facebooku i na naszej stronie na Instagramie” – powiedział Rogers. „Polegaliśmy na naszych partnerach społecznych, takich jak Red Hills Small Farm Alliance, którzy również udostępniali tę wiedzę”.

Organizatorzy badają możliwości zapewnienia zrównoważonego charakteru operacji

Meltonia Chandler, dyrektor operacyjna Stowarzyszenia na rzecz Poprawy Sąsiedztwa Frenchtown, mówi, że zarząd jest w trakcie opracowywania biznesplanu, którego celem jest zwiększenie ruchu pieszego i przyciągnięcie turystów.

„Staramy się, co w naszej mocy, aby wrócić do normalności i opracować nowe zmiany” – Chandler powiedział Demokratom z Tallahassee. „Od stycznia przyszłego roku będziemy organizować cotygodniowe targi w piątki, aby sprawdzić, czy pomoże to zwiększyć ruch pieszy”.

Warto przeczytać!  Czy e-commerce może odzyskać rozpęd?

Od stycznia nie będzie już targu sobotniego.

Ponadto planuje się wykorzystanie kiosków, w których cztery chłodzone automaty sprzedające będą dystrybuowane do obszarów społeczności w celu zapewnienia świeżych produktów w celu zwalczania braku bezpieczeństwa żywnościowego.

Na rynku znajduje się również Kitchen Share, komercyjna kuchnia oferująca piekarzom i kucharzom przestrzeń do wynajęcia i użytkowania. Klienci mają do dyspozycji takie urządzenia, jak konwencjonalne piekarniki, zamrażarki, zlewy do przygotowywania warzyw i inne.

Chandler twierdzi, że Kitchen Share nigdy nie została zamknięta pomimo trudności na rynku. Mówi, że sprzedawcy nadal mają dostęp do kuchni i wszystkich urządzeń.

„Nasz Kitchen Share nadal działa” – powiedział Chandler.

Zainteresowani sprzedawcy żywności mogą odwiedzić witrynę Kitchen Share, aby uzyskać więcej informacji na temat wynajmu kuchni komercyjnej. Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat operacji, zadzwoń pod numer 850-577-1615.

Można się z nim skontaktować pod adresem: Mikiyah Everett Meverett@gannett.com


Źródło