Rozrywka

Taron Egerton, Rachel Weisz o seksownych thrillerach, podwójnych rolach i jego zauroczeniu w niej — różnorodność

  • 17 czerwca, 2023
  • 5 min read
Taron Egerton, Rachel Weisz o seksownych thrillerach, podwójnych rolach i jego zauroczeniu w niej — różnorodność


Cztery lata temu Taron Egerton ujawnił w programie „Watch What Happens Live”, że jego gwiazdorską sympatią była Rachel Weisz. Ale prawdopodobnie nigdy nie sądził, że ktoś jej powie. Kiedy zaskakujemy ich obu klipem podczas tej rozmowy, Egerton robi się czerwony ze wstydu. Poza tym połączeniem obaj aktorzy osiągnęli nowe wyżyny w programach strumieniowych w tym sezonie telewizyjnym. Weisz wciela się w identyczne bliźniacze ginekolożki, Elliot i Beverly, w dramacie Amazon Prime Video „Dead Ringers”, opartym na filmie Davida Cronenberga z 1988 roku z Jeremym Ironsem w roli głównej. A Egerton zostaje uwięziony jako więzień James Keene, była gwiazda futbolu uniwersyteckiego aresztowana pod zarzutem narkotyków, w „Black Bird” Apple TV+.

TARON EGERTON: Uwielbiam twój program. Pomyślałem, że zacznę od pytania o genezę tego zjawiska i czy pochodzi ono od ciebie, czy od niesamowitej Alice Birch.

RACHEL WEISZ: Jest niesamowita, Alice Birch, scenarzystka i showrunnerka. Zaczęło się od małego marzenia. Byłem fanem tego filmu i myślałem o historiach do opowiedzenia, w których mógłbym zagrać. I tak nagle pewnego dnia pomyślałem: „Och, to mogłyby być siostry zamiast braci.

EGERTON: Co było w nim takiego, że tak bardzo go kochałeś?

Warto przeczytać!  Ariana Grande emanuje urokiem w obcisłej aksamitnej sukience, gdy fani ją zaczepiają podczas premiery musicalu Spamalot w reżyserii nowego chłopaka Ethana Slatera

WEISZ: Podobał mi się ten rodzaj dziwnego, psychoseksualnego thrillera w filmie. Potem myślę, że jest tylko centralny występ dwójki współuzależnionego rodzeństwa, które ma najlepszy czas w życiu.

EGERTON: Dopóki nie są.

Greg Swales za różnorodność

WEISZ: Dokładnie. Spędziliśmy lata zastanawiając się nad tą historią i ją gotując, i było po prostu wiele różnych rzeczy, którymi Alice, ja i inni scenarzyści byliśmy zainteresowani. Wiedzieliśmy, że mamy sześć godzin. Wiedzieliśmy, że będą zarówno położnikami, jak i ginekologami, a potem rodzą się dzieci, a potem zyskuje się więcej pacjentów.

Dla ciebie w „Czarnym Ptaku” są też bliźniaki, co wydawało mi się trochę szalone!

EGERTON: Tak. Nawet o tym nie pomyślałem.

WEISZ: Jimmy ma naprawdę wyraźną fizyczność — sposób, w jaki chodzi, sposób, w jaki się porusza. Wyglądało mi to na emocjonalną zbroję.

EGERTON: Uzyskałem najlepszą możliwą formę – największą, najbardziej wychudzoną sylwetkę, w jakiej mogłem się znaleźć. To próba obrony samego siebie. Po prostu nie jest zaangażowany w swoje własne uczucia.

WEISZ: Gram bliźniaków, ale ty grałeś też dwie różne postacie w swoim serialu. Nie są bliźniakami, ale grałeś postać, która grała postać.

Greg Swales za różnorodność

EGERTON: Wielkim wyzwaniem dla niego jest zbliżenie się do siebie. Ponieważ jest ustawiony na początku jako ktoś, kto jest bardzo, bardzo daleko od siebie i bardzo, bardzo nieszczęśliwy. Oczywiście w naszym spektaklu bliźniaków grali różni aktorzy.

Warto przeczytać!  Martin Amis, pisarz, 1949-2023 | Financial Times

WEISZ: Najfajniejsze dla mnie było to, że Beverly udawała Elliota lub Elliota udającego Beverly. To było wspaniałe, smakowite wyzwanie. Zaczynamy od Elliota. Doszliśmy do tego po około pięciu dniach kręcenia, ponieważ Elliot się przemieszcza. A Beverly wpasuje się w luki, które pozostawił jej Elliot. Z psychologicznego punktu widzenia miało to sens. Czy wcześniej nagrałeś sześć odcinków?

EGERTON: Nie, kiedy miałem 22 lata, grałem w programie telewizyjnym „The Smoke”. Chodziło o strażaków.

WEISZ: Grałeś w strażaka? Co oni noszą?

EGERTON: To trochę strój misia Paddingtona. Ale tak, ta rzecz – „Czarny ptak” – pojawiła się właściwie podczas blokady. Wysłano mi skrypty. Ostatnią rzeczą, jaką zrobiłem, była rola Eltona Johna w „Rocketmanie” i wydawało mi się, że zmieniło to moją rozmowę, ponieważ była to bardziej postać, a ja byłem znany z kręcenia filmów „Kingsman”, które są riff o Jamesie Bondzie.

WEISZ: Byłeś niesamowicie młody, kiedy kręciłeś „The Kingsman”. Tak pewny siebie, że jest tak młody.

EGERTON: Tak, na skraju bycia nieznośnie. Ale po prostu wiedziałem, że w „Czarnym ptaku” chciałem zagrać naprawdę świetną, w pełni zrealizowaną postać na stronie i aby była to coś tak przeciwstawnego Eltonowi, jak to tylko możliwe. I podczas gdy Elton był całym Technicolorem i ekstrawagancki i był kimś, kto ciągle jest w eterze, to przyszło i to była ta postać, która jest zakorzeniona i uziemiona, ciężka, mroczna i napięta. To było jak wielki obrót. Epizodyczny charakter tego oznaczał po prostu, że miał ten wspaniały, powolny rozwój postaci i łuk, który obejmuje więcej czasu.

Warto przeczytać!  Maddie Ziegler pokazuje swój stonowany brzuch na pokazie Michael Kors New York Fashion Week

WEISZ: Naprawdę go poznałeś.

EGERTON: Tak, to jest radość medium. Więc ktoś właśnie wręczył Rachel iPada ze mną, mówiąc, że moją pierwszą miłością była Rachel. Więc oto siedzimy w niezręczności.

WEISZ: Jestem bardzo zaszczycony. Dziękuję. Boże.

EGERTON: Czas musi teraz biec, prawda?

WEISZ: Jesteśmy już dorośli. Myślę, że moim był Marc Almond.

EGERTON: Marek Migdał? Nie pozwolisz nam przejść obok tego, prawda?

WEISZ: Nie, szybko do przodu.


Scenografia: Lucy Holt; Produkcja: Alexey Galetskiy/AGPNYC


Źródło