Biznes

Tata Altroz ​​Racer kontra Hyundai i20 N Line kontra Maruti Fronx

  • 24 czerwca, 2024
  • 4 min read
Tata Altroz ​​Racer kontra Hyundai i20 N Line kontra Maruti Fronx


Wstęp

Świat indyjskich turbodoładowanych silników o wysokiej wydajności ma nowego konkurenta w postaci Tata Altroz ​​Racer. Jak sama nazwa wskazuje, jest to wersja hatchbacka premium o wysokiej wydajności i jest nowym modelem o najwyższej specyfikacji. Ceny zaczynają się od 9,49 lakh rupii i można go kupić w trzech kolorach i trzech wariantach. Produkt Tata wygląda solidnie, ale ma jeszcze wiele do zrobienia, aby stawić czoła swoim głównym rywalom – Hyundai i20 N Line i Maruti Fronx turbo petrol.

Klaster instrumentów

cennik

Zaczynamy od najnowszego z nich, Altroz ​​Racer. Wprowadzony na rynek w Indiach w czerwcu 2024 r., jest dostępny w trzech wariantach, a ceny wahają się od 9,49 lakh do 10,99 lakh rupii ex-showroom. Następny jest Maruti Fronx, który z 1,0-litrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym jest dostępny w czterech wariantach, a ceny wahają się od 9,73 lakh do 11,64 lakh rupii. Na koniec i20 N Line jest dostępny w czterech wariantach, a ceny wahają się od 9,99 lakh do 11,42 lakh rupii.

Lewy przedni trzy czwarte

Najważniejsze elementy projektu

Dwa z trzech samochodów podążają tą samą drogą, jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny dzięki dwukolorowym lakierom i plakietkom. Altroz ​​ma paski na zewnątrz. Pod względem sylwetki i podstawowego projektu zachowują kształt i tożsamość swojego standardowego rodzeństwa, pozwalając im nie tylko się wyróżniać, ale także zachować tożsamość rodzinną.

Warto przeczytać!  Kolejna opłata idzie w górę. Tej nie unikniesz, płacimy ją wszyscy
Lewy przód trzy czwarte

Schematy kolorów Altroza są jaśniejsze niż te oferowane w modelu i20, ale ten ostatni ma większą liczbę elementów konstrukcyjnych, dzięki którym wyróżnia się nieco bardziej. Jest też Fronx, który bardziej przypomina crossovera, ma wyższą sylwetkę i mniej kolorowych elementów w standardowym przebraniu.

Lewy przedni trzy czwarte

Możesz jednak ubrać Fronxa w podobnie sportowe akcesoria z obszernej oferty Maruti, ale to dodatkowe pieniądze, które wydasz w porównaniu z tym, co oferuje Altroz ​​i i20 N Line.

Panel

Wnętrze

We wszystkich trzech samochodach można zobaczyć podobne układy kabin. Wszystkie elementy są na swoim miejscu i w takich samych ilościach. Jednak w porównaniu z i20 N Line, a teraz Altroz ​​Racer, Fronx ma analogowy zestaw wskaźników z pełnokolorowym wyświetlaczem MID.

Panel

Z tych trzech gromada Racera jest najbardziej szczegółowa. Pod względem wymiarów te trzy samochody niewiele różnią się od siebie, przy czym i20 N Line ma największy rozstaw osi, podczas gdy Fronx, ze względu na swój „SUV” wynoszący 190 mm, ma największy prześwit.

Panel

Lista funkcji

Jako produkty konkurujące w tym samym segmencie, Altroz ​​Racer, i20 N Line i Fronx Turbo są w pełni wyposażonymi modelami z takimi funkcjami, jak kamera 360 stopni, duży ekran dotykowy, konfigurowalny zestaw wskaźników cyfrowych, szyberdach, technologia samochodów podłączonych do sieci i bezprzewodową ładowarkę. W przypadku linii i20 N Racer ma wentylowane przednie siedzenia i większy system ekranu dotykowego, podczas gdy Fronx jako jedyny posiada HUD. Wszystkie trzy samochody są na takim samym poziomie pod względem bezpieczeństwa, posiadają sześć poduszek powietrznych, ABS z EBD, kontrolę trakcji, zagłówki dla pasażerów z tyłu pośrodku i zaawansowany układ TPMS.

Warto przeczytać!  Kursy walut 23.08.: złoty (PLN) idzie na łeb! Waluty znów zaskoczyły Polaków! Sprawdź, po ile jest dzisiaj euro (EUR), forint (HUF), korona (CZK), dolar (USD), frank (CHF), funt (GBP)
Strzał silnika

Pod maską

Następnie należy wspomnieć o samych osiągach, jakie zapewnia 1,2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy wywodzący się z Nexona Racera, który wytwarza 118 KM/170 Nm, podczas gdy 1,0-litrowy, trójcylindrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem w i20 wytwarza 118 KM/172 Nm.

Strzał silnika

Silnik Maruti to także trzycylindrowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,0 litra, wytwarzający 99 KM/147 Nm, najniższy z trzech pod względem całkowitej mocy. Sześciobiegowa manualna jest standardem dla wszystkich trzech, ale i20 N Line jest również wyposażona w siedmiobiegową przekładnię DCT, a Fronx w sześciobiegową przekładnię hydrokinetyczną AT.

System informacyjno-rozrywkowy

Wniosek

Oczywiście ostateczny wybór zależy od tego, które marki będą dla Ciebie atrakcyjne pod względem trzech „najgorętszych samochodów”. Altroz ​​Racer oferuje najwięcej funkcji, podczas gdy i20 N Line wyróżnia się pod względem wydajności dzięki szerokiej atrakcyjności marki Hyundai N. Fronx, Maruti Suzuki, ma znacznie szerszy wygląd i jest najbliższy SUV-owi z całej trójki.


Źródło