Teoria zysku WPP uznana za lidera w pomiarach i optymalizacji marketingowej przez niezależną globalną firmę badawczą
![Teoria zysku WPP uznana za lidera w pomiarach i optymalizacji marketingowej przez niezależną globalną firmę badawczą](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/12/35b3f9c4bb38c92b6dc023552a9e9d80.jpeg)
NOWY JORK, 23 sierpnia 2023 r–(BUSINESS WIRE)–Gain Theory, globalna firma konsultingowa zajmująca się efektywnością marketingu i prognozowaniem, która przyspiesza rozwój ambitnych marek, została uznana za Lider w The Forrester Wave™: pomiary i optymalizacja marketingu, trzeci kwartał 2023 r.
Z raportu Forrestera wynika, że „Gain Theory wyróżnia się imponującymi usługami i głęboką wiedzą na temat ekosystemu reklam… Gain Theory specjalizuje się w dostarczaniu precyzyjnych usług umożliwiających opracowywanie spostrzeżeń i analizowanie przyszłych możliwości inwestycji marketingowych„. Godny uwagi jest plan działania na rzecz innowacji opracowany przez teorię zysku, który według raportu firmy Forrester brzmi: „…wyróżnia się koncentracją na budowaniu modeli biznesowych nowej generacji, kreatywnymi spostrzeżeniami dotyczącymi optymalizacji i wykorzystaniem GenAI do zwiększania możliwości platformy.”
Tworząc raport Forrester Wave™, firma Forrester oceniła 9 najważniejszych dostawców pomiarów marketingowych i optymalizacji pod kątem 38 kryteriów obejmujących trzy kategorie: bieżąca oferta, strategia i obecność na rynku.
Teoria Zysku uzyskała najwyższe możliwe oceny w 17 kryteriach we wszystkich trzech kategoriach. Na przykład w kategorii Aktualna oferta uzyskała 5 na 5 punktów w następujących kryteriach: „Analiza strategicznego miksu marketingowego”; „Optymalizacja marketingu i budżetowanie”; „Biznes oparty na wnikliwej analizie”, „Testowanie modelu i wartość”; „Dane zewnętrzne i zastrzeżone”; I „Globalne partnerstwa”. W kategorii Strategia, Teoria Zysku uzyskała najwyższe możliwe noty w konkursie „Innowacja”; „Plan działania”, Strategia talentów” I „Elastyczność i przejrzystość cen” kryteria.
Teoria Zysku uzyskała także najwyższe możliwe oceny w kategorii „Panele marketingowe i raporty„”, „Współpraca” i „Planowanie marketingowe I Aktywacja„ kryteria. Raport firmy Forrester stwierdza, że „wielu klientów referencyjnych wskazało, że powodem, dla którego wybrali teorię wzmocnienia, była jej elastyczność technologiczna i dostęp do spostrzeżeń. Szczególnie podoba im się użyteczność platformy, współpraca oraz możliwości planowania i aktywacji”.
W raporcie Forrestera zauważono również, że „globalne przedsiębiorstwa z wieloma markami, dużymi budżetami marketingowymi i medialnymi oraz potrzebą tworzenia zespołów partnerskich w różnych lokalizacjach na całym świecie powinny rozważyć teorię zysku.”
– powiedział Manjiry Tamhane, globalny dyrektor generalny Gain Theory: „Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom pewności, że będą mogli podejmować szybsze i mądrzejsze decyzje w celu maksymalizacji wartości istniejących inwestycji oraz ustalenia solidnego uzasadnienia dla dodatkowych inwestycji, które pobudzą jeszcze większy wzrost. Tylko w zeszłym roku z sukcesem dostarczyliśmy na rzecz naszych klientów dodatkową wartość o wartości 1,6 miliarda dolarów. Dzięki 50-letniemu dziedzictwu w zakresie innowacji, wiedzy specjalistycznej obejmującej 60 rynków oraz obszernemu repozytorium wzorców i norm, nasi klienci ufają nam, że przyspieszymy rozwój. Wierzymy, że bycie cytowanym przez firmę Forrester jako Lider podkreśla wyjątkową wartość, którą zapewniamy, docenianą przez klientów, którzy oceniają nas na poziomie 9/10 w zakresie satysfakcji i polegają na nas, że realizujemy ich aspiracje w zakresie kompleksowej efektywności marketingowej”.
O teorii zysku
Gain Theory to wiodąca na świecie firma konsultingowa zajmująca się efektywnością marketingu i prognozowaniem, której celem jest przyspieszanie rozwoju ambitnych marek. Naszą misją jest zapewnienie klientom pewności, że będą mogli podejmować lepsze decyzje inwestycyjne w oparciu o dane. Wykorzystując fachowe doradztwo, wyjątkowe partnerstwa i zastrzeżoną technologię, dostarczamy wielokrotnie nagradzane rozwiązania, które przynoszą rezultaty. Będąc częścią sieci WPP, Gain Theory korzysta z niezrównanego dostępu do szerokiej gamy danych, wiedzy specjalistycznej i najnowocześniejszych narzędzi, tworząc naprawdę zróżnicowaną ofertę w branży.
Gain Theory jest agencją WPP (NYSE: WPP).
www.gaintheory.com
LinkedIn:
X:
YouTube: https://www.youtube.com/@gain_theory
Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230822720618/en/
Łączność
W przypadku zapytań prasowych prosimy o kontakt:
Klaudia Sestini
Globalny CMO, teoria zysków
claudia.sestini@gaintheory.com