Rozrywka

„The Flash” rozpoczyna się z trudem z otwarciem za 60 milionów dolarów – ostateczny termin

  • 17 czerwca, 2023
  • 8 min read
„The Flash” rozpoczyna się z trudem z otwarciem za 60 milionów dolarów – ostateczny termin


Jest wiele lekcji do nauczenia się w ten weekend, ale najważniejsza z nich dotyczy tego, jak to jest, gdy duże studio filmowe otwiera film, w którym duża część obsady, przede wszystkim główna gwiazda, jest niedostępna dla prasy. To wielkie, wyłaniające się pytanie, które pojawiło się w umysłach wszystkich po tabloidach Ezry Millera obciążonych w latach 2020-2022 w odniesieniu do 200 milionów dolarów Warner Bros. DC Błyskco nie wygląda dobrze z 3-dniowym okresem 60 milionów dolarów, poza 70-75 milionami dolarów, których oczekiwało studio. Studio wciąż oczekuje, że czerwcowe wakacje dostarczą i dostarczą film 70 milionów dolarów ponad 4 dni (jeśli tak jest, to po raz pierwszy święto federalne, które nie okazało się jeszcze wielkim dniem kinowym, przyniosło dzienny dochód brutto z filmu na północ od 10 milionów dolarów; w zeszłym roku Universal Świat Jurajski: Dominium zarobił tylko 8,6 miliona dolarów w święto czerwcowego poniedziałku). Zdjęcie zarobiło wczoraj 24,5 miliona dolarów (co obejmuje czwartkowe zapowiedzi). Inne studia uważają te liczby za niższe. Biorąc pod uwagę zapowiedzi o wartości 9,7 miliona dolarów zeszłej nocy, na pierwszy rzut oka wyglądało to tak Błysk miał potencjał, by osiągnąć ponadprzeciętne wyniki i przebić swoje weekendowe szacunki, a teraz wydaje się to mniej prawdopodobne. Czy film powinien trafić bezpośrednio do serwisu streamingowego Warners Max? Absolutnie nie. Muszą zarobić jak najwięcej pieniędzy, i to przez okna.

Przy autoryzacji strajku SAG-AFTRA, gdyby rozmowy zeszły na bok, a aktorzy, którym nie wolno robić prasy w takich sytuacjach, studia, streamerzy itp. mogą pomyśleć dwa razy, zanim zagrają notorycznie twardą piłkę, ponieważ tak się dzieje, gdy twoja obsada jest nie jest dostępny do promowania dużego filmu. Już San Diego Comic-Con sprawdza niedostępność twórców seriali telewizyjnych Warners nie oparł się na Millerze Błyskpodczas trasy prasowej, gwiazda, która po raz pierwszy pojawiła się w Hollywood po problemach prawnych podczas poniedziałkowej premiery Błysk która ograniczała się do rozmowy telefonicznej na czerwonym dywanie (nie wywiadów wideo ani prasowych, z wyjątkiem kilku blogerów), ale większość obsady nie była dostępna dla prasy 360 stopni, którą słyszymy.

Warto przeczytać!  Uczeń, Emilia Perez i nie tylko

Wiedz, że nocne pokazy, które ściemniały podczas strajku WGA, również spotęgowały tu nieszczęścia Warnera. Podczas gdy Keaton pojawiał się na pokazach pytań i odpowiedzi w Londynie i Paryżu i puszczał trąbkę w stronę filmu w mediach społecznościowych, był zajęty kręceniem Sok z żuka 2 dla Warner Bros. Sasha Calle, która gra Supergirl, naprawdę naciskała w Miami i Teksasie. Gdzie był Ben Affleck? Telewizja późnym wieczorem zapewnia dobrą zabawę, nie wspominając już o kontrolowanym środowisku, w którym talent może ominąć wszelkie lepkie rozmowy. Powodem, dla którego wielu nie usiadło z masą prasy, jest to, że nie musieli być na haczyku za odpowiadanie na niewygodne pytania dotyczące głównej gwiazdy filmu, Millera. Błysk nie miał też partnerskiej kampanii promocyjnej o wartości od 80 do 100 milionów dolarów, jak ma to miejsce w przypadku większości tych tyczek (to powiedziawszy, mieli kilku partnerów, tj. Błysk trampki), co jest niezbędne, jeśli chodzi o przebicie się przez zgiełk lata i otwarcie filmu na duże liczby.

Ale tu chodzi o coś innego Błyskogłoszony w styczniu przez współdyrektora DC, Jamesa Gunna, jako „prawdopodobnie jeden z najwspanialszych filmów o superbohaterach, jakie kiedykolwiek powstały”, i to jest to, z czym widzowie się nie zgadzają, dając mu Wynik kina B I 77% na wyjściach Comscore/Screen Engine PostTrak z rekomendacją 59%. Ten szum w połączeniu z faktem, że Błysk jest bardzo męski i nie przyciąga tak wielu kobiet jak Aquaman I Cudowna kobieta spowalnia to.

A co z całym multi-wszechświatem i przywróceniem Batmana Michaela Keatona? Dla przeciętnego kinomana Joe, co Błysk is on the end of the day to film o postaci z głębszego uniwersum DC, a jest nią Flash. Sięganie w głąb wszechświata w filmie o superbohaterach wiąże się z ryzykiem opublikowania otwarć za mniej niż 100 milionów dolarów plus, i tak, franczyzy muszą gdzieś się zacząć, tj. Thor I Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie (65 mln USD) i Thor (65,7 mln USD). Aquaman mógł zaksięgować 67,8 miliona dolarów w ciągu 3 dni, ale został uruchomiony w święta Bożego Narodzenia, a zapowiedzi zaczęły się od 105,4 miliona dolarów w ciągu 5 dni od A-CinemaScore. Jednak zauważysz, że zmierzasz w weekend, którego Warner Bros. DC nie ogłosił Błysk 2 z filmowcem Andym Muschiettim, raczej ogłosili, że ma wyreżyserować nowy film Gunna i współdyrektora, szefa Petera Safrana Ordynans, Odważny i śmiały.

Słuchaj, żadne studio nie zazdrości pozycji, w jakiej znalazło się Warners Błysk a rywale i koledzy z marketingu chwalą Burbank w Kalifornii za prowadzenie najlepszej możliwej kampanii z zabawnymi zwiastunami, które sprzedały film głównie dzięki superbohaterowi The Flash, a także powrót Batmana Michaela Keatona. Nikt nie obwinia Warnerów za zawiązanie butów i upadek tutaj. Aby rozpowszechnić informacje, Warners wydał duże pieniądze na zwiastuny. iSpot, który monitoruje, jakie studia wypuszczają w amerykańskich spotach telewizyjnych (i znowu, to tylko jeden aspekt Błyskcałkowity koszt kampanii marketingowej), pokazuje, że Warners wydał 31,3 miliona dolarów na spoty do filmu Millera, który przyciągnął 1,07 miliarda wyświetleń. To więcej w wskaźnikach iSpot niż to, na co wydał Disney Strażnicy Galaktyki vol. 3 (24,3 mln USD) i Pierwiastkowy (12,9 mln USD), więcej niż wydano na Paramount Transformers: Bunt bestii (17,2 mln USD) i 3 razy więcej niż wydało Sony Spider-Man: Po drugiej stronie Spider-Verse (10,9 mln USD). Najpopularniejsze sieci dla Błysk spoty według wyświetleń to ABC, ESPN, TNT, Fox i NBC, podczas gdy najlepsze programy w filmach DC to mecze NBA, SportsCenter, NFL (pamiętaj, że Warners wykupiło miejsce na Super Bowl), Men’s College Basketball i program Today.

Warto przeczytać!  „Pohamuj entuzjazm”, odcinek 3. Żart był poważny. Larry David Edytuj debatę – The Hollywood Reporter

Błysk grał najlepiej w South Central i West. Warners ma Imax na filmie i razem z PLF, jak słyszymy, oba formaty generują 42% brutto obrazu. Najlepszym kinem w kraju dla filmu DC jest AMC Burbank z blisko 93 000 $ do tej pory w ten weekend, w tym wczesne pokazy.

Inne dania na wynos z tego weekendu:

Zgodnie z oczekiwaniami, nie tylko Błysk, ale Disney/Pixar Pierwiastkowy nie było ani ognia, ani czarującego lodu z oszacowaniem 30 milionów dolarów 3 dni po piątku około 11,6 mln USD. 4-dniowy może być 33 miliony dolarów. Zawsze wiedzieliśmy, że po kwaśnych recenzjach z Cannes ten film Pixara o mieszkańcach świata ognia i lodu nie będzie zachwycał. Cała koncepcja była trudna do przekonania dzieci i rodzin, ale co więcej, film wydaje się być rozcieńczoną wersją porywającego egzystencjalnego materiału, który widzieliśmy w studiu Emeryville w Kalifornii z Na lewą stronę I Dusza. Bardzo ten sam stary, ten sam stary. Wiedziałeś, że będzie źle, kiedy usłyszeliśmy o tych wszystkich zwolnieniach. Kto wiedział, że będziemy żyć w epoce, w której Illumination przebije Pixara pod względem wielkości? Pixar i Disney Animation rzeczywiście nadal starają się wypełnić lukę twórczą pozostawioną po odejściu Johna Lassetera.

Warto przeczytać!  Kim Kardashian śpiewa serenadę przez Ushera w Vegas

Niemniej jednak, Pierwiastkowy otrzymuje ocenę A CinemaScore oraz dobre wyjścia z PostTrak: 85% pozytywnych i 68% polecanych. Dzieciom poniżej 12 roku życia podobało się to 92% pozytywnie, 62% poleca. Wiedzieliśmy, że zawsze była to mama – 63% kobiet pojawiało się, a 66% w wieku od 18 do 34 lat. Wspaniała mieszanka różnorodności z 32% Latynosami/Latynosami, 30% Kaukazami, 25% Azjatami/innymi i 13% Czarnymi. Pierwiastkowy grał najsilniej w środku kraju i na Zachodzie. Pierwiastkowy miał kilka PLF napędzających 6% sprzedaży biletów weekendowych, podczas gdy 3D odpowiada za blisko 17%. El Capitan w Hollywood jest najbardziej dochodowym kinem z do tej pory na północ od 41 000 $ (wliczając pokazy przedpremierowe).

Czterodniowy box office z tymi wszystkimi pozostałościami jak Spider-Man: Po drugiej stronie Spider-Verse (również potencjał 30 milionów dolarów 3-dniowy w weekend 3, 33 miliony dolarów 4 dni do pukania Pierwiastkowy z drugiego miejsca) napędza weekend z prawie 200 milionami dolarów. To coś, z czego branża wystawiennicza może być zadowolona z całego tego produktu na rynku, pomimo niższych cen Błysk I Pierwiastkowy.

Lionsgate Czernienie zrobił 2,5 miliona dolarów wczoraj, co będzie 6-8 mln USD ponad 3 dni. Komediowy horror w reżyserii Tima Story otrzymuje B+ CinemaScore i PostTrak 81% pozytywnych i 64% rekomendacji. Remis 50/50 kobiet i mężczyzn z 60% w wieku 18-34 lat, a największe demo to 18-24 z 31%. Mieszana publiczność to 27% biali, 14% latynosi, 53% czarni i 5% Azjaci / inni. Czernienie grał najsilniej na wschodzie, południu i środkowym zachodzie.

więcej….


Źródło