Technologia

The Legend of Zelda Tears of the Kingdom sprzedaje się w 10 milionach egzemplarzy w trzy dni, bijąc rekordy franczyzy

  • 17 maja, 2023
  • 3 min read
The Legend of Zelda Tears of the Kingdom sprzedaje się w 10 milionach egzemplarzy w trzy dni, bijąc rekordy franczyzy


The Legend of Zelda Tears of the Kingdom jest dostępne od kilku dni i już bije rekordy. Według wydawcy Nintendo, ich najnowsza przygodowa gra akcji „pod gołym niebem” sprzedała się w ponad 10 milionach egzemplarzy w zaledwie trzy dni po premierze. To sprawia, że ​​jest to jedna z największych premier gier wideo w tym roku. Jednocześnie znajduje się wśród 20 najlepiej sprzedających się gier Nintendo Switch w historii. Jakby tego było mało, gra jest również najszybciej sprzedającą się pozycją w swojej ponad 30-letniej serii.

Legenda #Zelda: #ŁzyKrólestwa sprzedała się w ponad 10 milionach egzemplarzy na całym świecie w ciągu pierwszych trzech dni, stając się najszybciej sprzedającą się grą w historii serii Legend of Zelda.

Dziękujemy tym, którzy już cieszą się najnowszą przygodą Linka!

W tak krótkim czasie przewyższył również sprzedaż w oknie startowym swojego poprzednika. To z pewnością wielka sprawa i spodziewany wynik, biorąc pod uwagę, jak bardzo fani oczekiwali gry.


Co zdumiewająca sprzedaż The Legend of Zelda Tears of the Kingdom oznacza dla Nintendo i jego fanów?

Prequel z 2017 roku, The Legend of Zelda Breath of the Wild, sprzedał się łącznie w 30 milionach egzemplarzy na konsolach Nintendo Switch i Nintendo Wii U – przy czym ta pierwsza miała 99% sprzedaży. W miarę upływu dni można oczekiwać, że sprzedaż tego zupełnie nowego wpisu podwoi się, jeśli nie potroi. Oznacza to, że wydawca Nintendo będzie bardziej otwarty na dalsze wprowadzanie innowacji w serii w kolejnych częściach.

Warto przeczytać!  iPhone 15, iPhone 15 Plus do iPhone 15 Pro Max — porównanie nadchodzących iPhone'ów

Japońska firma zajmująca się grami nie jest obca mieszaniu rzeczy w odniesieniu do swoich dobrze ugruntowanych adresów IP. Gry takie jak Super Mario Odyssey, rozszerzenie Bowser’s Fury do Super Mario 3D World i oczywiście The Legend of Zelda Breath of the Wild są tego doskonałymi przykładami. Szczególnie ten ostatni jest drastyczną zmianą w stosunku do swoich poprzedników. Kultowa seria przygodowych gier akcji zawsze była w większości liniowa.

Jednak w grze z 2017 roku na Nintendo Switch i Wii U twórcy dążyli do płynnego doświadczenia w otwartym świecie. Tak czy inaczej, najwyraźniej nie byli zadowoleni z uczynienia z tego doświadczenia w piaskownicy, ponieważ ostateczna gra jest daleka od tego. Organiczne elementy projektu, pojawiające się interakcje w grze i nie tylko sprawiają, że odkrywanie nowoczesnych gier Legend of Zelda to przyjemność. Ale co sukces Tears of the Kingdom oznacza dla fanów? Odpowiedź na to pytanie może być mniej ekscytująca, niż się spodziewano.

Na początku tego roku Nintendo zaskoczyło fanów ceną 70 dolarów za grę. Dla wydawcy był to również debiut. Mimo to gra odniosła ogromny sukces, o czym świadczy do tej pory 10 milionów sprzedanych egzemplarzy. Oznacza to, że gracze powinni oczekiwać, że Nintendo przyjmie ten model cenowy również dla przyszłych głównych tytułów. Wielu fanów wyraziło wahanie, gdy ta zmiana została ogłoszona na początku tego roku. Zobaczymy więc, jak fani poradzą sobie z takimi dostosowaniami, jeśli i kiedy wydawca uzna, że ​​​​można stać się normą.

Warto przeczytać!  iPhone 15 i inne produkty Apple, których można się spodziewać w 2023 roku

The Legend of Zelda Tears of the Kingdom ukazało się 12 maja 2023 roku i jest dostępne wyłącznie na konsoli hybrydowej Nintendo Switch.

Edytowany przez
Ritoban „Veloxi” Paul




Źródło