Rozrywka

The Weeknd bagatelizuje „śmieszne” doniesienia mediów na temat „The Idol” – Variety

  • 16 maja, 2023
  • 7 min read
The Weeknd bagatelizuje „śmieszne” doniesienia mediów na temat „The Idol” – Variety


W obszernej nowej historii z okładki w Vanity Fair Weeknd opowiada o mrocznych plotkach dotyczących jego nadchodzącego serialu HBO „The Idol” i szeroko mówi o tym, co najwyraźniej będzie trzecią iteracją jego muzycznej osobowości.

Serial pojawia się w okresie przejściowym dla artysty, który mówił o swoich teatralnych ambicjach w ekspansywnym 2020 roku Różnorodność okładka związana z wydaniem jego przebojowego albumu „After Hours”. Pod wieloma względami „The Idol” jest zakończeniem tej mrocznej, supergwiazdorskiej fazy Weeknd: chociaż upiera się, że nie jest Tedrosem, obelżywym i mizoginicznym Svengali, którego przedstawia w serialu – który manipuluje gwiazdą popu graną przez Lily Rose Depp , zarówno pod względem zawodowym, jak i osobistym – nie jest daleko od nihilistycznej, mającej obsesję na punkcie seksu, uzależnionej od narkotyków osobowości, która zaludnia wiele jego piosenek. W rzeczywistości mówi, że jest bliższy postaci Deppa.

„Tedros to superego, od którego my, mężczyźni, chcemy trzymać się jak najdalej. To jest w nas i musimy je po prostu zabić” — mówi. „Jocelyn jest znaną gwiazdą muzyki pop. Ludzie wokół niej, jej etos i społeczność są zainspirowani tym, co wiem o przemyśle muzycznym.

„Nie gram siebie” — kontynuuje. „Ale te postacie mogą żyć w uniwersum The Weeknd”.

Serial, który wyreżyserował wraz z filmowcem i autorem „Euphorii” Samem Levinsonem oraz jego współproducentem i wieloletnim przyjacielem Rezą Fahimem, będzie miał swoją premierę na Festiwalu Filmowym w Cannes w tym miesiącu, a od czerwca dołączy do programu HBO w niedzielne wieczory. Wcześniejsza iteracja tego filmu, której reżyserem była Amy Seimetz, została złomowana i rozpoczęta ponownie, ponownie nakręcona w pałacowej rezydencji Weeknda w Beverly Hills w ruchu oszczędzającym koszty. Następnie artykuł w Rolling Stone zawierał wielu wtajemniczonych, którzy patroszyli program, nazywając go „gwałtem” i „pokręconym„ pornografią z torturami ”, wśród innych barwnych terminów i doniesień o przepalonym budżecie 54 milionów dolarów. The Weeknd odpowiedział komiksem wideo kpiącym z Rolling Stone . „Myślałem, że ten artykuł jest śmieszny” — mówi Tesfaye. „Chciałem dać na to śmieszną odpowiedź”.

Warto przeczytać!  Kendall Jenner i Bad Bunny starają się utrzymać swój związek w tajemnicy podczas wieczornego wyjścia

„Chodzi mi o to, że to nie jest tajemnica” — mówi o programie. „Hollywood to mroczne miejsce. Co tworzy wielką sztukę”.

Dodaje: „Uwielbiam mroczną historię, niezależnie od tego, czy jest to mitologia grecka, czy szekspirowska tragedia, czy to pieprzony film Chan-wook Park. Cieszy mnie to, co sprawia, że ​​się czuję. To sprawia, że ​​reaguję”.

Artykuł zwraca się do Deppa, „którego Tesfaye opisuje jako trzeciego twórcę serialu”, mówi, aby bronił się przed zarzutami. „Chcę dać ludziom możliwość zaskoczenia” — mówi Depp. „Myślę, że to interesujące, że ludzie mają już tak wiele do powiedzenia na temat programu, a nawet go nie widzieli”.

W swojej muzyce Tesfaye zachwyca się słabością. Jest spokojnie zrujnowany. „Zawsze musiałem stawiać na siebie” – powiedział. „Nawet zanim zostałem The Weeknd, po prostu za życia. Gdy tylko wyszedłem z łona matki, było to: „Postaw na siebie”. To nie będzie łatwe, wiesz? I dobrze mi z tym.”

A jednak, zatapiając się w kanapie w swoim przepastnym salonie, przyznał się do pewnych obaw związanych z kolejnym skokiem w karierze. – To denerwujące – powiedział. Spoglądaliśmy na podwórko, gdzie wczesna wieczorna mgła spowijała basen typu infinity i kabinę. W jednym zestawie tych siedzeń Tesfaye i Levinson pisali razem po tym, jak Levinson tymczasowo się wprowadził. Znaczna część domu jest widoczna w trakcie The Idol . Przygotowując telewizyjny debiut Tesfaye, postanowili go tam nakręcić.

Warto przeczytać!  Axel F ma meta-zastrzyk w Beverly Hills Cop III wyjaśniony przez reżysera

„Moja muzyka była na początku bardzo kultowa” — powiedział Tesfaye. „A potem skończyło się krwawieniem do głównego nurtu, który następnie stał się dźwiękiem głównego nurtu”.

„Jest wielu muzyków, którzy nie są tak sławni, a którzy na pewno mogą mnie prześcignąć w tańcu. Ale nie mogą robić tego, co ja jako The Weeknd”.

Biorąc pod uwagę te zainteresowania, muzyka lat 80. nadal go fascynuje. „Ukrywał to, co mówił przez te wszystkie piękne melodie” — powiedział Tesfaye i przypomniał sobie zdanie, które jego postać, Tedros, mówi w zwiastunie The Idol: „Muzyka pop to ostateczny koń trojański”.

Zamiast dostępności, Tesfaye odniósł sukces dzięki samowystarczalnemu światu, który sam stworzył. Urosło coraz większe, pozostając odizolowanym. „Nikt nie pokonuje i nie śpiewa Beyoncé” – powiedział. „Jest wielu muzyków, którzy nie są tak sławni, a którzy na pewno mogą mnie prześcignąć w tańcu. Ale nie mogą robić tego, co ja jako The Weeknd”.

„Chcę dać ludziom możliwość zaskoczenia” — mówi Lily-Rose Depp. „Myślę, że to interesujące, że ludzie mają już tak wiele do powiedzenia na temat programu, a nawet go nie widzieli”.

Autor artykułu też nie widział pełnego odcinka, tylko kilka fragmentów i zwiastuny, które zostały opublikowane publicznie, ale pierwszy jest cytowany, gdy Jocelyn i przyjaciel zakładają coś, co najwyraźniej jest początkiem jej związku z Tedrosem .

– Chyba zaproszę Tedrosa – mówi Jocelyn.

Jej przyjaciółka mówi: „On jest taki gwałcicielem”.

– Tak, trochę mi się to w nim podoba.

– Joc, nie, obrzydliwe. Tak niepokojące.

Warto przeczytać!  Beyoncé wkracza w epokę swojego country i 10 nowych piosenek

Tesfaye i inni twierdzą, że w raportach nie ma opisu jego humoru.

„Tym, co sprawia, że ​​film się sprawdza, jest poczucie humoru” — mówi Depp.

Tesfaye łagodzi również relacje z zamieszania z Seimetzem. „Naprawdę bardzo podobała mi się praca z Amy” — mówi — „i jestem pewien, że ona czyta to wszystko w stylu: „Dlaczego jestem w to wrzucany?” Powiedział, że trudności logistyczne z harmonogramem Seimetza i terminami produkcji, a także chęć niespieszenia się z jego pierwszym pokazem, doprowadziły do ​​przebudowy. „Programy są codziennie ponownie kręcone” — dodaje. „Wiem, że ludziom łatwo jest powiedzieć: Och, on chciał być gwiazdą”. (Przedstawiciel powiedział, że nie można było skontaktować się z Seimetzem w celu skomentowania artykułu).

W e-mailu cytowanym w artykule Levinson mówi: „HBO poświęciło programowi ogromną autonomię i środki finansowe, ale to nie działało. Chcieliśmy zbadać sławę i biznes muzyczny z całą jego mrocznością i absurdem”.

I chociaż jego ostatnie komentarze o chęci „zabicia” swojej osobowości jako Weeknd są sugerowane – przez większość artykułu odnosi się do niego jego prawdziwe imię – nie są one adresowane bezpośrednio. Ale artykuł mówi o postaci, która wjechała na scenę w przerwie Super Bowl z hitami takimi jak „Blinding Lights” i „Can’t Feel My Face”, jako o przeszłości, chociaż sam Tesfaye nie.

Mówiąc o jego kolejnym projekcie teatralnym, filmie bez tytułu, w którym występuje razem z Jenną Ortegą i który napisał wspólnie z Fahimem i reżyserem Treyem Edwardem Shultsem. Ale od dawna mówi o swoim pragnieniu reżyserowania.

„Jeśli reżyseruję, to wszystko, co zrobię” — mówi. „Nie będę The Weeknd”.

A jeśli wydaje się to niejasne, cóż, prawdopodobnie dokładnie tak chce tego nieuchwytny artysta.


Źródło