Marketing

Three Rings uruchamia dział marketingu wzrostu z rozszerzonymi usługami generowania popytu

  • 7 czerwca, 2023
  • 4 min read
Three Rings uruchamia dział marketingu wzrostu z rozszerzonymi usługami generowania popytu


Zintegrowana agencja marketingu cyfrowego i public relations (PR) Three Rings Inc. ogłosiła dziś uruchomienie działu marketingu wzrostu w oparciu o większą liczbę klientów technologicznych B2B zwracających się do agencji o strategię kampanii i realizację operacyjną w całej zakres usług generowania popytu. W rezultacie firma Three Rings zwiększyła swoją działalność związaną z generowaniem popytu o 60% w ciągu ostatniego roku.

Od momentu powstania w 2017 roku firma Three Rings świadczy wielokrotnie nagradzane usługi PR, marketingu cyfrowego i treści dla firm, od start-upów wspieranych przez venture capital po międzynarodowe korporacje o wartości wielu miliardów dolarów w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, chmury, fintech, satelitów, sztucznej inteligencji, biotechnologii i inne rynki. Agencja odnotowała niezwykły wzrost w ciągu ostatnich sześciu lat, ponieważ klienci starają się zapewnić, aby ich inicjatywy marketingowe i komunikacyjne wpływały i bezpośrednio przyczyniały się do wzrostu przychodów i rurociągów w spójny, wymierny i powtarzalny sposób. Na przykład zespół ds. marketingu wzrostu firmy Three Rings pomógł klientowi oprogramowania GRC stale przekraczać cele marketingowe kwalifikowanych leadów (MQL) z kwartału na kwartał poprzez ciągłą mieszankę cyfrowych programów marketingowych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i przekroczeniu budżetu o 21%.

Warto przeczytać!  Promocje w miksie marek przedsiębiorczych

„Od kampanii na szczycie ścieżki do marketingu opartego na kontach, Three Rings od samego początku współpracuje z klientami, aby dostarczać programy generowania popytu o dużym wpływie”, powiedział Amandę McCormick, dyrektor ds. marketingu wzrostu w firmie Three Rings. „Rozbudowa naszego zespołu i usług, szczególnie w obszarze planowania mediów i działań marketingowych, daje nam dostęp do krytycznych danych, które pozwolą nam precyzyjnie i skutecznie docierać do odbiorców oraz precyzyjnie raportować konwersję i ROI. ”

Dział marketingu wzrostu opiera się na istniejących możliwościach marketingu cyfrowego Three Rings, oferując usługi, które obejmują między innymi:

  • Audyt i ocena kampanii: Przegląd istniejących lub historycznych kampanii w celu oceny skuteczności i sformułowania zaleceń dotyczących dalszych ulepszeń;
  • Planowanie kampanii: Opracowanie strategii i planu wykonania w celu wsparcia wymagań rurociągu;
  • Planowanie mediów cyfrowych: Przegląd, identyfikacja i zarządzanie całym spektrum płatnych programów medialnych – w tym media społecznościowe, display, syndykacja treści, streaming, programmatic i inne – w celu pozyskiwania nowych i retargetowania istniejących potencjalnych klientów;
  • Wyszukiwanie płatne i organiczne: Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie kampaniami optymalizacji wyszukiwarek (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM), w tym strategia dotycząca słów kluczowych, tworzenie reklam, opracowywanie treści, opracowywanie stron docelowych, zarządzanie programami i raportowanie;
  • Pielęgnuj marketing: Zintegrowane kampanie programatyczne, w tym e-mail, display, płatne media społecznościowe i inne rodzaje mediów, aby zwiększyć konwersję istniejących leadów i możliwości;
  • ABM: Spersonalizowane 1:1 lub 1: wiele kampanii w celu kierowania list kont na podstawie profilu konta lub kontaktu, statusu konta, branży i innych kryteriów;
  • Marketing treści: Kampanie edukacyjne, które wykorzystują nowe lub przepakowane treści w celu przekonania lub pomocy w kształtowaniu zrozumienia docelowych odbiorców klienta; I
  • Operacje marketingowe: Strategia, doradztwo i bieżące zarządzanie w obszarach takich jak automatyzacja marketingu, przepływ leadów, ocena leadów, raportowanie, zarządzanie budżetem itp., aby pomóc klientom zrozumieć prawdziwy zwrot z inwestycji ich inwestycji marketingowych.
Warto przeczytać!  DYSKUSJA ZARZĄDU BLUE APRON HOLDINGS, INC. I ANALIZA SYTUACJI FINANSOWEJ ORAZ WYNIKÓW DZIAŁALNOŚCI. (formularz 10-K)

Firma Three Rings zatrudniła trzech nowych członków zespołu ds. marketingu wzrostu z doświadczeniem w tworzeniu i realizacji kampanii, rozwoju biznesu i sprzedaży wewnętrznej, którzy wspólnie mają dogłębną wiedzę na temat zarządzania kampaniami i potencjalnymi klientami, zajmującą się wyłącznie generowaniem popytu. Agencja inwestuje również w partnerstwa z wiodącymi globalnymi dostawcami technologii marketingowych i platformami reklamowymi, aby oferować klientom najbardziej innowacyjne, skuteczne i opłacalne narzędzia dotarcia do docelowych odbiorców.

„Generowanie popytu w środowiskach B2B jest skomplikowane – dla każdego klienta istnieje wiele profili docelowych, osobowości i problemów, które należy wziąć pod uwagę przy definiowaniu strategii kampanii” — powiedział Lisa Paglia, dyrektor w Three Rings. „Firmy poszukujące wskazówek i wsparcia w zakresie generowania popytu potrzebują partnera, który rozumie tę złożoność, który ma udokumentowane doświadczenie w realizacji skutecznych kampanii w podobnych okolicznościach i jeszcze lepiej na ich rynku. Dlatego firmy zwracają się do Three Rings. Znamy technologię B2B, wiemy, jak generować popyt i wiemy, jak zarządzać zintegrowanymi kampaniami, które przynoszą wyniki”.


Źródło