Marketing

TikTok organizuje konwersacyjne wydarzenia handlowe, aby wspierać wzrost sprzedaży dla małych i średnich firm

  • 28 kwietnia, 2023
  • 8 min read
TikTok organizuje konwersacyjne wydarzenia handlowe, aby wspierać wzrost sprzedaży dla małych i średnich firm


Logo firmy

Logo firmy

Dublin, 28 kwietnia 2023 r. (GLOBE NEWSWIRE) — „Zjednoczone Królestwo Conversational Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook – ponad 75 wskaźników KPI dotyczących trendów w handlu konwersacyjnym według sektorów użytkowników końcowych, operacyjnych wskaźników KPI, oferty produktów i wydatków według aplikacji — Dodano raport Q1 2023 Update”. ResearchAndMarkets.com oferując.

Według wydawcy branża handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii ma rosnąć o 31,5% rocznie, osiągając poziom 72 361,9 mln USD w 2023 r.

Oczekuje się, że branża handlu konwersacyjnego będzie stale rosnąć w okresie prognozy, odnotowując CAGR na poziomie 25,5% w latach 2022-2028. Wartość transakcji konwersacyjnych w tym kraju wzrośnie z 72 361,9 mln USD w 2023 r. do 225 111,4 mln USD w 2028 r.

Branża handlu konwersacyjnego nabiera szybkiego tempa wzrostu na rynku Wielkiej Brytanii. Coraz więcej Brytyjczyków jest skłonnych otrzymywać SMS-y od marek. W związku z tym coraz więcej sprzedawców detalicznych stara się włączyć konwersacyjne kanały sprzedaży do swojej mieszanki marketingowej. Tendencja ta doprowadziła do szybkiego rozwoju środowiska dostawców narzędzi handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii.

Firma Attentive od momentu uruchomienia usług w Wielkiej Brytanii w kwietniu 2022 r. odnotowuje silny wzrost i popularność wśród marek. HYPE, Astrid & Miyu i Moda w Pelle to jedne z setek marek, które korzystają z konwersacyjnych możliwości handlowych oferowanych przez firmę Attentive w Wielkiej Brytanii. Ogólnie rzecz biorąc, branża jest gotowa do odnotowania silnego wzrostu, ponieważ coraz więcej sprzedawców detalicznych i marek gromadzi się w możliwościach handlu konwersacyjnego, aby zwiększyć zaangażowanie klientów i wzrost przychodów.

Europejskie platformy handlu elektronicznego wideo uruchamiają usługi zakupów wideo w Wielkiej Brytanii

Transmisje na żywo i zakupy są wciąż na wczesnym etapie rozwoju w Wielkiej Brytanii. Jednak przewiduje się, że rynek będzie rósł w stałym tempie w ciągu najbliższych pięciu lat, ponieważ konsumenci poszukują bardziej interaktywnych i udoskonalonych doświadczeń zakupowych. Aby wykorzystać potencjał wysokiego wzrostu, europejskie platformy e-commerce wideo uruchamiają swoje usługi w Wielkiej Brytanii.

Warto przeczytać!  Statystyki rynku wyświetlaczy e-papierowych 2020 – najważniejsze czynniki, które mogą wygrać w branży na całym świecie

  • W listopadzie 2022 roku Voggt, europejski dostawca usług zakupów wideo, ogłosił, że firma uruchamia platformę e-commerce wideo w Wielkiej Brytanii. Dzięki temu Brytyjczycy będą mogli kupować i kolekcjonować między innymi komiksy, pamiątki sportowe, karty do gry, produkty modowe i trampki.

Platforma ma na celu zwiększenie zaangażowania konsumentów i poprawę doświadczeń zakupowych Brytyjczyków. W związku z tym Voggt oferuje również funkcję czatu dla kupujących, w której mogą dzielić się opiniami i pomysłami. W perspektywie krótko- i średnioterminowej wydawca spodziewa się, że na rynku Wielkiej Brytanii pojawi się więcej takich platform wideosprzedaży, co wpłynie na konkurencyjność i rozwój branży.

TikTok organizuje konwersacyjne wydarzenia handlowe, aby wspierać wzrost sprzedaży dla małych i średnich firm w Wielkiej Brytanii

Aby zwiększyć sprzedaż małych i średnich firm, które borykają się z problemami otoczenia makroekonomicznego, dostawcy handlu konwersacyjnego prowadzą kampanie wspierające sprzedaż i wzrost przychodów w Wielkiej Brytanii.

  • W listopadzie 2022 r. TikTok, jeden z wiodących graczy w branży handlu konwersacyjnego, ogłosił, że firma prowadzi kampanię za pośrednictwem TikTok Shop na rzecz wspierania małych i średnich firm w kraju. Podczas sesji zakupów na żywo TikTok sprzedawał kilka produktów z różnych kategorii, w tym uroda, dom, rozrywka, moda i elektronika, od 21 do 28 listopada.

  • Ruch i kampania TikTok nastąpiły po tym, jak firma ujawniła, że ​​80% konsumentów prawdopodobnie kupi produkty z platform społecznościowych, jeśli obejrzą transmisję na żywo lub wezmą udział w handlu konwersacyjnym. Niektóre z marek, które wzięły udział w wydarzeniu, to między innymi Pink Honey, Sumayah, MadeByMitchell, Maters And Co oraz Wax And Unwind.

Oczekuje się, że w 2023 r. TikTok będzie organizował więcej takich konwersacyjnych wydarzeń handlowych, zwiększając w ten sposób popularność kanału sprzedaży wśród detalistów. Pomoże to następnie w rozwoju branży handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech do czterech lat.

Ten raport zawiera szczegółową, skoncentrowaną na danych analizę branży handlu konwersacyjnego, obejmującą szanse i zagrożenia rynkowe. Dzięki ponad 50 wskaźnikom KPI na poziomie krajowym raport ten zapewnia kompleksowe zrozumienie dynamiki rynku handlu konwersacyjnego, wielkości rynku i prognoz oraz statystyk udziału w rynku.

Warto przeczytać!  Oficjalny czas premiery zwiastuna, data potwierdzona dla hitu Ajith

Metodologia badań oparta jest na najlepszych praktykach branżowych. Jego bezstronna analiza wykorzystuje zastrzeżoną platformę analityczną, aby zaoferować szczegółowy wgląd w pojawiające się możliwości biznesowe i rynkowe.

Powody do zakupu

  • Dogłębne zrozumienie dynamiki rynku handlu konwersacyjnego: Zrozumienie możliwości rynkowych i kluczowych trendów wraz z prognozą (2019-2028).

  • Wgląd w możliwości według sektorów zastosowań końcowych — uzyskaj dynamikę rynku według sektorów zastosowań końcowych, aby ocenić pojawiające się możliwości w różnych sektorach zastosowań końcowych.

  • Opracuj strategie specyficzne dla rynku: identyfikuj segmenty wzrostu i celuj w określone możliwości, aby sformułować konwersacyjną strategię handlową; ocenić specyficzne dla rynku kluczowe trendy, czynniki napędzające i zagrożenia w branży.

Zakres

Ten raport zawiera dogłębną, skoncentrowaną na danych analizę handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii. Poniżej znajduje się podsumowanie kluczowych segmentów rynku:

Wielkość rynku handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii i dynamika przyszłego wzrostu według kluczowych wskaźników wydajności

Wielkość rynku handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii i prognoza według typu wirtualnego asystenta

Wielkość rynku handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii i prognoza według typu wirtualnego asystenta

  • Chatboty

  • Cyfrowi asystenci głosowi

  • Wiadomości OTT

  • Wiadomości RCS

Wielkość i prognoza rynku handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii przez Chatboty

Wielkość rynku handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii i prognozy według kluczowych sektorów

Wielkość rynku handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii i prognozy w kluczowych sektorach według oferty produktowej

  • Rynek zakupów detalicznych przez chatboty

  • Rynek podróży i hotelarstwa przez chatboty

  • Internetowy rynek usług gastronomicznych przez Chatboty

  • Rynek mediów i rozrywki przez chatboty

  • Rynek opieki zdrowotnej i wellness przez chatboty

  • Rynek usług finansowych przez chatboty

  • Rynek produktów i usług technologicznych przez chatboty

  • Rynek innych sektorów przez chatboty

  • Rynek handlu detalicznego przez cyfrowych asystentów głosowych

  • Rynek podróży i hotelarstwa przez cyfrowych asystentów głosowych

  • Internetowy rynek usług gastronomicznych przez cyfrowych asystentów głosowych

  • Rynek mediów i rozrywki według cyfrowych asystentów głosowych

  • Rynek opieki zdrowotnej i dobrego samopoczucia dzięki cyfrowym asystentom głosowym

  • Rynek usług finansowych przez cyfrowych asystentów głosowych

  • Rynek produktów i usług technologicznych przez cyfrowych asystentów głosowych

  • Rynek innych sektorów według cyfrowych asystentów głosowych

  • Rynek zakupów detalicznych przez wiadomości OTT

  • Rynek podróży i hotelarstwa przez wiadomości OTT

  • Internetowy rynek usług gastronomicznych przez wiadomości OTT

  • Rynek mediów i rozrywki przez wiadomości OTT

  • Rynek opieki zdrowotnej i dobrego samopoczucia przez wiadomości OTT

  • Rynek usług finansowych za pośrednictwem wiadomości OTT

  • Rynek produktów i usług technologicznych za pośrednictwem wiadomości OTT

  • Rynek innych sektorów za pośrednictwem wiadomości OTT

  • Rynek handlu detalicznego przez RCS Messaging

  • Rynek podróży i hotelarstwa przez RCS Messaging

  • Internetowy rynek usług gastronomicznych przez RCS Messaging

  • Rynek mediów i rozrywki przez RCS Messaging

  • Rynek opieki zdrowotnej i wellness przez RCS Messaging

  • Rynek usług finansowych przez RCS Messaging

  • Rynek produktów i usług technologicznych przez RCS Messaging

  • Rynek innych sektorów przez RCS Messaging

Warto przeczytać!  Roku udostępnia więcej danych reklamowych do modelowania marketingu mix

Wielkość rynku handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii i prognoza według wielkości organizacji

  • Duże przedsiębiorstwo

  • Średnie przedsiębiorstwo

  • Małe przedsiębiorstwo

Zjednoczone Królestwo Łączne wydatki na rynek handlu konwersacyjnego

Wielkość rynku i prognoza branży handlu konwersacyjnego w Wielkiej Brytanii według wydatków na aplikację

  • Aplikacja oprogramowania

  • Usługi informatyczne

  • Usługi doradcze

Wydatki na handel konwersacyjny w Wielkiej Brytanii w kluczowych sektorach

Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/efe8i9

O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com to wiodące na świecie źródło raportów z międzynarodowych badań rynkowych i danych rynkowych. Dostarczamy najświeższe dane o rynkach międzynarodowych i regionalnych, kluczowych branżach, czołowych firmach, nowościach produktowych i najnowszych trendach.

CONTACT: CONTACT: ResearchAndMarkets.com Laura Wood,Senior Press Manager press@researchandmarkets.com For E.S.T Office Hours Call 1-917-300-0470 For U.S./ CAN Toll Free Call 1-800-526-8630 For GMT Office Hours Call +353-1-416-8900


Źródło