Rozrywka

Tom Cruise lobbuje AMPTP i SAG-AFTRA nad sztuczną inteligencją, promocja projektów – ostateczny termin

  • 18 lipca, 2023
  • 3 min read
Tom Cruise lobbuje AMPTP i SAG-AFTRA nad sztuczną inteligencją, promocja projektów – ostateczny termin


Przed niedawnym zerwaniem negocjacji kontraktowych między SAG-AFTRA a Sojuszem Producentów Filmowych i Telewizyjnych, Tom Cruise rozmawiał z przedstawicielami obu stron o kwestiach takich jak sztuczna inteligencja i promocja projektów, a także niektóre dotyczące profesjonalistów kaskaderów, potwierdził Deadline .

Podczas jednej sesji negocjacyjnej w zeszłym miesiącu Cruise błagał AMPTP o uznanie powagi prośby SAG-AFTRA o bariery ochronne wokół generatywnej sztucznej inteligencji. Podobnym wsparciem ze strony Cruise’a były propozycje gildii aktorów w imieniu koordynatorów kaskaderów i wykonawców, chociaż szczegóły dotyczące tych próśb nie zostały jeszcze udostępnione przez gildia.

Cruise zachęcił również SAG-AFTRA do rozważenia umożliwienia członkom dalszej promocji projektów studyjnych, nawet w trakcie strajku. Źródło zbliżone do aktora zauważa, że ​​ta dyskusja nie dotyczyła konkretnie jego ostatniego przebojowego zdjęcia szpiegowskiego Mission: Impossible – Dead Reckoning, część pierwsza, która zakończyła już kampanię PR. Było to raczej uznanie siły aktora PR w wpływaniu na wyniki kasowe, które są oczywiście kluczowe dla teatrów po pandemii, a z kolei dla zawodu aktora.

Jako jedna z największych światowych gwiazd, która konsekwentnie opowiada się za zachowaniem teatralnych wrażeń, Cruise od dawna jest dokładnie badany. Aktor walczył o utrzymanie Top Gun: Maverick dla kin w czasie pandemii, a jego wysiłki zostały potwierdzone w zeszłym roku, ponieważ film nie tylko zarobił ponad 1,4 miliarda dolarów na całym świecie, ale także zdobył sześć nominacji do Oscara, w tym dla najlepszego filmu. Steven Spielberg w pamiętny sposób przypisał Cruise’owi i temu konkretnemu sukcesowi „uratowanie tyłka Hollywood”, gdy wyglądało na to, że odzyskał zdrowie po Covid.

Warto przeczytać!  Vivienne Westwood, projektantka mody i ikona stylu, zmarła w wieku 81 lat

Przed premierą jego nowego Niewykonalna misja filmu, Cruise postawił sobie za cel zachęcenie kinomanów do obejrzenia Oppenheimera I lalka Barbie również na dużym ekranie, z korzyścią dla całej branży. „To lato jest pełne niesamowitych filmów do obejrzenia w kinach” – napisał Cruise w poście w mediach społecznościowych. „Gratulacje, Harrisonie Ford, 40 lat Indy i jednej z najbardziej kultowych postaci w historii. Uwielbiam podwójny film fabularny, który nie jest bardziej wybuchowy (lub bardziej różowy) niż ten z Oppenheimerem i Barbie”.

W rolach głównych występują także Hayley Atwell, Ving Rhames, Simon Pegg, Rebecca Ferguson, Vanessa Kirby i inni, Mission: Impossible – Dead Reckoning, część pierwsza trafił do kin 12 lipca i do tej pory zarobił ponad 235 milionów dolarów. Chwila Dead Reckoning Część druga miał ukazać się 28 czerwca 2024 r., ten film prawdopodobnie będzie musiał naciskać, chyba że wkrótce zostanie rozwiązany strajk aktorów, który niedawno znalazł się wśród produkcji zmuszonych do zamknięcia. Ostatnia akcja robotnicza w Hollywood rozpoczęła się 14 lipca po ponad miesiącu negocjacji.

Warto przeczytać!  Taylor Swift zamieszcza na Instagramie dwa nowe wpisy reklamowe

Wiadomości o wysiłkach lobbingowych Cruise’a w AMPTP i SAG-AFTRA zostały po raz pierwszy zgłoszone przez THR.


Źródło