Podróże

Touroperatorzy wracają do zysków

  • 31 marca, 2023
  • 8 min read
Touroperatorzy wracają do zysków


Skift Take

Gwałtowny wzrost cen biletów lotniczych, przedłużające się opóźnienia w wydawaniu wiz i presja inflacyjna muszą zostać powstrzymane, aby zapewnić dynamikę wzrostu.

— Amrita Ghosh

Wiodący operatorzy w Indiach wycieczki i podróże sektora są ustawione na raportowanie 6-7 proc wzrost w działalności zyski w roku fiskalnym 2023, po odnotowaniu strat za ostatnie dwa fiskalne z powodu ograniczeń w podróżowaniu wywołanych pandemią, zgodnie z Kryzysowe oceny. Przychód prawdopodobnie wyzdrowieje 90 procent poziomu sprzed pandemii, podtrzymywany przez silna regeneracja zarówno w segmentach podróży korporacyjnych, jak i turystycznych w Indiach i za granicą. Crisil Ratings oczekuje, że marże operacyjne utrzymają się na tych poziomach w przyszłym roku fiskalnym dzięki wdrożeniu optymalizacja kosztów I inicjatywy automatyzacji podejmowane przez operatorów turystycznych począwszy od okresu pandemii, nawet jeśli oczekuje się, że przychody przekroczą poziom sprzed pandemii w następnym fiskalnym. Oznacza to znaczące odwrócenie strat operacyjnych wynoszących odpowiednio 25,8% i 2,7% w latach fiskalnych 2021 i 2022. „Rosnący podróż biznesowawraz ze wzrostem powrót do biura i preferencje dla spotkania twarzą w twarz poza zwiększeniem preferencji konsumentów dot krótkie przerwy zwiększy przychody do poziomu sprzed pandemii w roku fiskalnym 2024. Co ciekawe, preferencje dotyczące krótkich wakacji nabierają rozpędu, zwłaszcza w Indiach i w Azji” – powiedział Poonam Upadhyay, dyrektor CRISIL Ratings. Poprawa wydajności operacyjnej, wraz z zdrowa płynność I bilanse wolne od zadłużenia nettopomoże wzmocnić profile kredytowe graczy, czytamy w raporcie.

Wokół 100 300 krótkoterminowi turyści z Indii odwiedzili południowo-wschodni stan Australii Wiktoria w roku kończącym się we wrześniu 2022 r., zgodnie z najnowszym badaniem International Visitor Survey przeprowadzonym przez Turystyka Research Australia. Grupa przewidywała, że ​​odwiedziny z Indii odbiją się najszybciej w porównaniu z innymi krajami po pandemii. Liczby pokazują, że było z powrotem 57 proc jego przed covidem poziomy, najwyższe ze wszystkich międzynarodowych rynków dla Victorii, powiedział Brendana McClementsaprezes firmy Odwiedź Victorię, główny organ turystyki w państwie. „Indie są kluczową częścią tego, gdzie naszym zdaniem przyszłość turystyki leży w Victorii. Częściowo dzieje się tak dlatego, że Victoria jest także domem dla największej populacji Indian w Australii. Teraz, gdy świat się otwiera i coś się dzieje, bardzo zależy nam na ponownym połączeniu się z Indiami i ponownym połączeniu tych międzyludzkich powiązań ” McClements — powiedział podczas swojej ostatniej wizyty w kraju.

Warto przeczytać!  Szczyt USTOA 2024 Sustainability is Responsibility Summit odbędzie się w Singapurze

The Filipiński Departament Turystyki (DOT) lobbuje za wydaniem przez rząd wizy elektroniczne podróżnym z Indie. Sekretarz Turystyki Krystyna Frasko stwierdził, że agencje rządowe muszą zbadać zapewnienie mechanizmów podróżowania, takich jak elektroniczny system wizowy, aby ułatwić podróżowanie, powołując się na potencjał Indii jako kluczowy rynek źródeł turystycznych. Poinformował o tym resort turystyki 58 proc ogólnie Indyjscy turyści był powtarzać gości, podkreślając znaczenie utrzymania i zwiększenia ich wejścia. Według departamentu Indie przekształciły się z potencjalnego rynku dla Filipin w znaczące źródło zagranicznych gości. Frasco przeprowadził konferencję konwergencji wysokiego szczebla z innymi agencjami w celu zbadania problemów wizowych i innych wąskich gardeł w turystyce.

Indyjski tani przewoźnik Indygo spodziewa się lotu 100 milionów pasażerów i planuje mieć 350 samolotów w swojej flocie do końca ub rok budżetowy 2024, powiedział w prezentacji. Jednocześnie linia lotnicza chce zakończyć obecny budżet z kwotą ok 306 samolotów we flocie o szacowanym wolumenie pasażerów na ponad 85 milionów. Oczekuje się, że liczba miejsc docelowych wzrośnie do 115, przy czym około 10-15 miejsc docelowych prawdopodobnie zostanie dodanych do sieci w ciągu roku, w porównaniu do 104 w roku finansowym 2023. IndiGo stwierdziło ponadto, że podwoi swoją wielkość i skalę do 2030 r. Linia lotnicza ma na celu pobudzenie wzrostu gospodarczego, spójności społecznej i mobilności w kraju poprzez opracowanie własnego modelu z przystępnymi cenowo połączeniami lotniczymi i punktualną obsługą, między innymi na rynku krajowym i światowym.

Indie spadł o sześć miejsc 144 w roczny indeks paszportowy Do 2023z 138 rok temu. Indie ocena mobilności spadła z 71 w 2019 r. do 47 w 2020 r. z powodu pandemii koronawirusa, wynika z raportu Passport Index 2023. Wynik wzrósł do 73 W 2022 ponieważ ograniczenia w podróżowaniu były stopniowo znoszone, ale w 2023 r. spadły do ​​70. W raporcie stwierdzono, że spadek wskaźnika mobilności Indii jest związany ze zmianami w Unia EuropejskaPolityka firmy. „Brak bezwizowy umowy z wpływowymi blokami, takimi jak UE, lub regionalnymi konkurentami, takimi jak Indie i Japonia, nadal ograniczają siłę jej paszportu” – czytamy w raporcie. Rankingi są ustalane na podstawie oceny mobilności krajów, która jest obliczana na podstawie przepisów takich jak ruch bezwizowy, wiza w dniu przyjazdu, e-wiza (jeśli zostanie wykorzystana w ciągu trzech dni) oraz elektroniczne zezwolenie na podróż.

Warto przeczytać!  Zjedz w tych 10 lokalach gastronomicznych należących do czarnoskórych w Filadelfii

Należy do grupy Tata Indie lotnicze wystartował loty bez przesiadek do drugiego co do wielkości lotniska w Wielkiej Brytanii Londyn-Gatwick z północnoindyjskiego miasta Amritsar i zachodnioindyjskie miasto Ahmedabad. Lot AI 169 z Amritsar do Gatwick odjedzie o godz 13:20 godzin i przybędzie do Gatwick o godz 17:55 godziny tego samego dnia. AI 170 wystartuje z Gatwick o godz 21:40 godziny przybycia do Amritsar o godz 10:15 godziny (czas lokalny). Inauguracyjny lot AI171 z Ahmedabad do Londynu Gatwick odjechał punktualnie o godz 11:50 godzin ma przybyć do Londynu Gatwick o godz 16:40 godziny (czas lokalny). Wszystkie loty do miejsc docelowych będą obsługiwane trzy razy w tygodniuobsługiwanych przez samolot Boeing 787-8 Dreamliner, oferujący 18 miejsc w klasie biznes i 238 w klasie ekonomicznej.

Lotnisko Bengaluru ma się stać Indie pierwsze lotnisko z A multimodalny węzeł transportowy to będzie zintegrować przystanki autobusowe i stacje metra, prywatny parking dla samochodów/taksówek/taksówek, sortownia bagażu i część handlowa pod jednym dachem. Po uruchomieniu miasto technologii dołączy do Zurychu i Heathrow bezproblemowa podróż integracja. „Multimodalny węzeł transportowy jest w zaawansowanej fazie budowy i oczekuje się, że wkrótce zostanie ukończony. Części obiektu, takie jak tymczasowy parking i strefa wysiadania, zostały już ukończone i są gotowe do eksploatacji” – powiedział mediom rzecznik międzynarodowego lotniska w Bangalore, które obsługuje międzynarodowe lotnisko Kempegowda.

Internetowa grupa podróżnicza z siedzibą w Indiach MakeMyTrip ma rosnąć franczyzowa biznes o ponad 50 procent w tym roku, aby rozszerzyć swój zasięg w mniejsze miasta i miasteczka w całych Indiach. Firma rozpoczęła rok 2023 ze 146 aktywnymi franczyzobiorcami i zamierza się rozwijać, aby osiągnąć zasięg 220 do końca roku kalendarzowego. „Rozbudowa sieci franczyzowej jest częścią naszej szerszej strategii obsługi klientów w ponad 100 największych miastach Indii. Sieć franczyzowa pomoże obsłużyć tych klientów, którzy mogą czuć się bardziej komfortowo rozmawiając z kimś, komu ufają – powiedział Rajesh Magow, współzałożyciel i dyrektor generalny grupy w MakeMyTrip. Celem firmy jest budowa ok hiperlokalne połączenie marketingowe wykorzystując swoich partnerów franczyzowych do budowania społeczności podróżniczych w mniejszych miastach, podała firma w oświadczeniu.

Warto przeczytać!  Ranking: Oto najlepsze europejskie kierunki podróży dla studentów w 2024 r

Indie lotnictwo cywilne ministerstwo rozważa instalację tomografia komputerowa rentgenowskie skanery bagażu Na lotniska przy czym pasażerowie nie będą musieli się usuwać elementy elektroniczne z bagażu podręcznego podczas kontroli bezpieczeństwa. Obecnie pasażerowie muszą wyjmować i przechowywać urządzenia elektroniczne w osobnej tacy podczas kontroli bezpieczeństwa na lotniskach. Proces ten spowalnia proces kontroli bezpieczeństwa i często powoduje tworzenie długich kolejek w punktach kontroli bezpieczeństwa. „Może to zwiększyć efektywność czasową na lotniskach, a także ułatwić podróżnym kontrolę bezpieczeństwa. Obecnie trwają prace nad studium wykonalności techniczno-ekonomicznej” – powiedział VK Singhminister stanu ds. lotnictwa cywilnego.

The Kolej Centralna strefa Koleje Indyjskie po raz kolejny okazał się najlepszym wykonawcą w sprawdzanie biletów ze zbiorem metrykalnym 36,4 miliona dolarów w roku obrotowym 2023 r grzywny od pasażerów podróżujących bez biletów. Kary były pobierane na obu stacjach iw pociągach podmiejskich zgodnie z oficjalnym komunikatem PKP. To gwałtowny wzrost w stosunku do zeszłorocznej zbiórki 26 milionów dolarów, dzięki której Kolej Centralna stała się czołowym poborcą grzywien wśród wszystkich stref kolejowych. The Dywizja Mumbaju sam przyczynił się ponad 12 milionów dolarów aby osiągnąć kamień milowy. Kolej Północna wziął drugie miejsce w tym roku obrotowym z zarobkami ok 34,3 miliona dolarów z pasażerowie bez biletów.

Zdjęcie: Wizyty z Indii odbiły się najszybciej w Wiktorii w porównaniu z innymi krajami po pandemii.


Źródło