Marketing

Toyota spodziewa się, że indyjski rynek fotowoltaiczny utrzyma dynamikę z 2023 r. w 2024 r.: Gulati

  • 26 listopada, 2023
  • 3 min read
Toyota spodziewa się, że indyjski rynek fotowoltaiczny utrzyma dynamikę z 2023 r. w 2024 r.: Gulati


Oczekuje się, że indyjski rynek pojazdów pasażerskich utrzyma dynamikę z tego roku na następny, napędzany wyłącznie czynnikami gospodarczymi, wykraczając już poza stłumiony wzrost wywołany popytem, ​​twierdzi wiceprezes wykonawczy i dyrektor krajowy Toyoty Kirloskar Motor Vikram Gulati.

Chociaż oczekuje się, że w 2024 r. ogólnie nastąpi szybki wzrost SUV-ów, średnie i wyższe segmenty segmentu również odnotują szybsze przyspieszenie, chociaż kategoria małych samochodów pozostanie problemem.

Kliknij tutaj, aby śledzić nasz kanał WhatsApp

„Myślę, że rynek rośnie. Będzie nadal rósł w bardzo zdrowy sposób. Wyszliśmy daleko poza część, w której ludzie mówili, że to stłumiony popyt. Zbudowaliśmy znacznie więcej, a okres świąteczny był bardzo dobry odbiór” – powiedział Gulati PTI zapytany o perspektywy na rok 2024.

Następnie powiedział: „Myślę, że w przyszłości podstawy są dobre. Jeśli chodzi o prognozy gospodarcze, nasza gospodarka w dalszym ciągu jest stabilna i rośnie w bardzo niespokojnym otoczeniu”.

Pomimo wstrząsów, jakie wywołały wydarzenia na Ukrainie i na Bliskim Wschodzie, Gulati powiedział: „Zostaliśmy w dużej mierze odizolowani. To dobrze wróży, a poza tym napawa pozytywnymi nastrojami. Oznacza to zatem, że w przyszłości wydatki będą dobre z punktu widzenia osób pragnących mobilności osobistej.”

Warto przeczytać!  3 strategie marketingowe TikTok, które powinna przyjąć każda marka

Według szacunków branżowych oczekuje się, że całkowita sprzedaż pojazdów pasażerskich (PV) w Indiach przekroczy 4 miliony sztuk w 2023 r. W 2022 r. sprzedaż fotowoltaiczna wyniosła 3,793 mln sztuk w porównaniu z 3,082 mln w 2021 r.

Gulati powiedział, że obecne przesunięcie w stronę SUV-ów będzie miało miejsce w przyszłym roku, a więcej konsumentów będzie skłonnych zapłacić dodatkową kwotę za lepsze funkcje i bezpieczeństwo.

„Jeśli chodzi o wydajność i wygodę, myślę, że jest to bardzo wyraźny znak, że klienci nie pójdą na żadne kompromisy”.

„Zasadniczo oznacza to, że w przyszłości obecny trend będzie się pogłębiał. Nawet w przypadku SUV-ów widzimy wzrost średniej i wyższej wartości, a SUV-y rosną…” – powiedział.

Jednak Gulati powiedział: „Wyzwanie, jakie widzimy dzisiaj, dotyczy bardziej segmentu mniejszych samochodów. Ciekawie będzie zobaczyć, jak to się potoczy”.

Zapytany o perspektywy wzrostu Toyota Kirloskar Motor (TKM), Gulati powiedział: „Uważamy, że w pozostałej części rynku, na którym działamy, sytuacja będzie nadal dobra i pozytywna”.

Rok 2023 zapowiada się na rekordowy rok TKM pod względem sprzedaży. W okresie styczeń-październik 2023 r. sprzedano już 192 000 sztuk, pobijając poprzednią najwyższą roczną sprzedaż w 2012 r., która wyniosła 172 000 lakh sztuk.

Warto przeczytać!  Agencja Experience Marketing George P. Johnson ogłasza

Zapytany o plany Toyoty dotyczące wprowadzenia pojazdów elektrycznych w Indiach, powiedział: „Nieustannie oceniamy sytuację na rynku indyjskim. Naszym deklarowanym celem jest przyjrzenie się prawdziwemu celowi, dla którego wprowadzamy elektryfikację, czyli odchodzeniu od paliw kopalnych i szybkiej dekarbonizacji .”

W tym celu firma będzie w dalszym ciągu badać wszystkie opcje technologiczne, które najlepiej odpowiadają obecnej sytuacji w Indiach pod względem koszyka energetycznego, gotowości infrastruktury, a także przyjęcia przez konsumentów, i podejmie odpowiednie rozmowy w zakresie dowolnej technologii , on dodał.

„Mamy wszystkie te technologie, możemy je wprowadzić, dlatego też jesteśmy w stanie wprowadzić dowolną z nich i będziemy od czasu do czasu przyjmować telefony w oparciu o nasze oceny” – zapewnił Gulati.


Źródło