Marketing

Tradycyjna reklama zewnętrzna; doświadczenia marki w | Aktualności

  • 10 lutego, 2023
  • 4 min read
Tradycyjna reklama zewnętrzna;  doświadczenia marki w |  Aktualności


USA – Badania wykazały, że konsumenci rezygnują z tradycyjnych reklam na rzecz wydarzeń na żywo i treści w mediach społecznościowych.

Badania wykazały, że konsumenci rezygnują z tradycyjnych reklam na rzecz wydarzeń na żywo i treści w mediach społecznościowych.

Badanie przeprowadzone przez firmę konsultingową zajmującą się kompleksowymi usługami badawczymi na temat Reach3 Insights i The Keller Advisory Group, grupy doradczej dla przedsiębiorców, ujawnia, że ​​69 procent konsumentów twierdzi, że lubi doświadczenia związane z marką, w porównaniu z zaledwie 48 procentami, którzy lubią tradycyjną reklamę.

Doświadczenia związane z marką obejmują treści w mediach społecznościowych, treści twórców, wydarzenia w Metaverse i wydarzenia na żywo.

Co więcej, badanie pokazuje, że 80 procent konsumentów zaangażowało się lub jest zainteresowanych kontaktami z marką, a 43 procent twierdzi, że kontakt z marką zwiększyłby ich skłonność do wypróbowania marki, w porównaniu z zaledwie 21 procentami, którzy stwierdzili czyli o tradycyjnej reklamie.

Wyniki badania wskazują, że 32 procent marketerów deklaruje, że w tym roku przestawi budżety z tradycyjnej reklamy na inne formy marketingu, zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Advertiser Perceptions.

Dalsze ustalenia z About3 Insights pokazują, że doświadczenia związane z marką były postrzegane jako bardziej „wyjątkowe” niż tradycyjna reklama (71 procent w porównaniu z 10 procent), bardziej ekscytujące (63 procent w porównaniu z 15 procent), bardziej skłonne do spróbowania lub korzysta z marki (43 proc. vs 21 proc.) i ma pozytywne nastawienie do marki (47 proc. vs. 15 proc.).

Warto przeczytać!  3 sposoby na ulepszenie Państwa strategii marketingowej na rok 2023

Doświadczenia związane z marką przebiły również tradycyjną reklamę pod względem generowania poczucia więzi emocjonalnej – 56 procent konsumentów twierdzi, że odczuwa emocjonalną więź z marką poprzez doświadczenia, w porównaniu z zaledwie 16 procentami, którzy mówią to samo o tradycyjnej reklamie.

Podczas gdy konsumenci uznali doświadczenia związane z marką za bardziej „zabawne i zabawne”, „innowacyjne” i „ekscytujące” w porównaniu z tradycyjną reklamą, nie uznali ich za bardziej przydatne ani edukacyjne, a tylko nieznacznie bardziej inspirujące.

W badaniu wykorzystano technologię czatu mobilnego na próbie 1022 amerykańskich konsumentów w wieku 16 lat i starszych

Doświadczenia związane z marką zostały zdefiniowane jako „doświadczenia lub wydarzenia organizowane lub sponsorowane przez markę”, zarówno online, jak i osobiście, w tym korzystanie z mediów społecznościowych, treści twórców i influencerów, zaangażowanie wirtualne i metaverse oraz wydarzenia osobiste.

„Doświadczenia związane z marką z większym prawdopodobieństwem przyniosą korzyści marce, motywując do prób, wzmacniając pozytywne uczucia i więź emocjonalną, a ostatecznie mogą prowadzić do lepszych relacji z konsumentami” — powiedział Matt Kleinschmit, założyciel i dyrektor generalny Reach3 Insights.

„Nasze nowe badania pokazują w sposób, jakiego nigdy wcześniej nie widzieliśmy, jak bardzo konsumenci przedkładają doświadczenia nad reklamy.

Warto przeczytać!  CISCE Class 12 Commerce Przykładowy papier, Pobierz PDF

„Biorąc pod uwagę siłę doświadczeń, nie jest zaskoczeniem, że marki coraz częściej projektują i włączają te doświadczenia do swoich strategii marketingowych w sposób, który rezonuje z ich docelowymi odbiorcami.

„Moje badania od lat pokazują, że poczta pantoflowa cieszy się większym zaufaniem niż tradycyjna reklama” — powiedział Ed Keller, dyrektor generalny The Keller Advisory Group

„Pozostawało jednak pytanie, jak mam przekazywać informacje ustne? Nasze nowe badanie w przekonujący sposób pokazuje, że doświadczenia związane z marką powinny stanowić kluczową część marketingu mix.

„Punktem do rozważenia i częścią przyszłego programu badawczego jest zrozumienie, jakie rodzaje doświadczeń będą najbardziej rezonować z konsumentami, aby mieć największy wpływ na rynek, i jak dokładnie to zrobić”.


Źródło