Travel Places posiada certyfikat korporacji B
Jako certyfikowana firma B Corp, Travel Places została zidentyfikowana jako spełniająca wyższe standardy w zakresie działań społecznych i środowiskowych, przejrzystości publicznej i odpowiedzialności prawnej w celu zrównoważenia zysków z celem.
Wiodąca firma zarządzająca podróżami dla branży sportowej, medialnej i rozrywkowej, Miejsca podróżyogłosiła swoją certyfikację jako B Corp, potwierdzając swoje zaangażowanie we wspieranie podróży jako siły na dobre.
Certyfikowane korporacje B to firmy, które równoważą cel i zysk oraz wykorzystują siłę biznesu do budowania bardziej zrównoważonej gospodarki sprzyjającej włączeniu społecznemu. Aby uzyskać certyfikat, Travel Places musiało spełnić rygorystyczne standardy odpowiedzialności i zweryfikować swoje wyniki społeczne i środowiskowe, wpływ firmy na pracowników, klientów, społeczności i środowisko.
W Wielkiej Brytanii istnieje ponad 1400 B Corps, w tym marki takie jak The Guardian, niewinny, Patagonia, The Body Shop i Abel & Cole. Travel Places dołącza do niewielkiej liczby firm turystycznych, które uzyskały certyfikaty i jest obecnie dopiero drugą firmą zarządzającą podróżami służbowymi w społeczności B Corp™.
Wspólny dyrektor zarządzający, Mateusza Warrenapowiedział o ogłoszeniu: „To dla nas w Travel Places niesamowity kamień milowy, z którego wszyscy jesteśmy wyjątkowo dumni. Zawsze pasjonowaliśmy się równoważeniem zysku i celu, ale stając się certyfikowaną korporacją B Corporation®, mamy teraz rozpoznawalną na całym świecie pieczęć tych wysiłków, która dodatkowo wzmacnia nasze zaangażowanie w przyczynianie się do lepszej, bardziej zrównoważonej przyszłości.
„Akceptujemy wpływ, jaki programy podróży i wydarzeń mogą mieć na nasze zasoby, społeczeństwo i środowisko. Ale również mocno wierzymy, że mogą być potężną siłą działającą na rzecz dobra i przyjęliśmy na siebie odpowiedzialność za ułatwienie tego. Stanie się B Corp oznacza początek kolejnego etapu naszej podróży. Jesteśmy oddani ścieżce ciągłego doskonalenia i będziemy iść naprzód, identyfikując więcej sposobów wspierania naszej społeczności pracowników, lokalnych dostawców i organizacji charytatywnych, a także zawsze starając się podejmować właściwe decyzje, aby zwiększyć nasz pozytywny wpływ na świat”.
Jako certyfikowana firma B Corp, Travel Places została zidentyfikowana jako spełniająca wyższe standardy w zakresie działań społecznych i środowiskowych, przejrzystości publicznej i odpowiedzialności prawnej w celu zrównoważenia zysków z celem. Certyfikacja B Corp to długoterminowe i stałe zobowiązanie, a aby utrzymać certyfikację, firmy muszą co trzy lata ponownie oceniać i weryfikować.
Chrisa Turneradyrektor wykonawczy B Lab UK, mówi „Cieszymy się, że możemy powitać Travel Places w społeczności B Corp. Jest to ruch firm, które są zaangażowane w zmianę sposobu działania biznesu i wierzą, że biznes naprawdę może być siłą działającą na rzecz dobra. Wiemy, że Miejsca Podróży będą fantastycznym dodatkiem do społeczności i będą nadal napędzać dyskusję.
„Cieszymy się, że B Corps wszystkich kształtów i rozmiarów jest częścią naszej społeczności – od startupów po międzynarodowe korporacje i z wielu różnych branż. Biznes to potężna siła, a Korpus B pokazuje, że można czynić dobro w każdym sektorze. Powitanie miejsc podróży to ekscytujący moment, ponieważ mają oni okazję przewodzić w branży podróży służbowych. My i reszta społeczności B Corp™ z przyjemnością wspieramy Travel Places w torowaniu drogi dla nowego sposobu działania”.
Odkąd zobowiązał się do osiągnięcia standardów wymaganych przez B Corp, Travel Places podjęło szereg kroków, które obejmują:
- Inwestycje mające na celu zmniejszenie śladu węglowego, z modyfikacjami w siedzibie Travel Places, instalacją paneli fotowoltaicznych w 2022 r. i przejściem na pojazdy elektryczne.
- Stanie się neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla poprzez zrównoważenie wszystkich emisji, których nie można było uniknąć.
- Zwiększanie zaangażowania społeczności, współpraca z lokalnymi organizacjami charytatywnymi w celu zbierania funduszy, wspierania i podnoszenia świadomości.
- Ulepszone przepisy dla personelu, zobowiązanie do płacenia godnej płacy, odświeżone kampanie na rzecz dobrego samopoczucia, komunikacja i świadczenia.
- Opracowywanie innowacyjnych rozwiązań i narzędzi w zakresie łańcucha dostaw w celu wspierania wysiłków klientów w zakresie zrównoważonego rozwoju.
- Uruchomienie akademii szkoleniowej, zapewniającej większe możliwości osobom pragnącym rozpocząć karierę w branży turystycznej.
Tatiana jest koordynatorem wiadomości w TravelDailyNews Media Network (traveldailynews.gr, traveldailynews.com i traveldailynews.asia). Jej rola obejmuje monitorowanie setek źródeł newsów sieci TravelDailyNews Media Network i przeglądanie najważniejszych zgodnie z naszą strategią.
Uzyskała tytuł licencjata w dziedzinie komunikacji i środków masowego przekazu na Uniwersytecie Studiów Politycznych i Społecznych Panteion w Atenach, a także była redaktorem i redaktorem naczelnym różnych magazynów i gazet ekonomicznych.