Rozrywka

Travis Tritt zakazuje produktów Anheuser-Busch swoim zawodnikom z trasy koncertowej – Billboard

  • 6 kwietnia, 2023
  • 4 min read
Travis Tritt zakazuje produktów Anheuser-Busch swoim zawodnikom z trasy koncertowej – Billboard


Piosenkarz country Travis Tritt usuwa Króla Piw ze swojej królewskiej świty. W środę wieczorem (5 kwietnia) Tritt opublikował serię tweetów, w których ogłosił, że nie będzie już współpracował z Anheuser-Busch, firmą produkującą między innymi Budweiser i Bud Light.

„Usunę wszystkie produkty Anheuser-Busch z mojej trasy koncertowej” – piosenkarka napisał, odnosząc się do listy próśb – w tym o jedzenie i picie – które artysta złoży w miejscu na żywo, w którym ma wystąpić. „Znam wielu innych artystów, którzy robią to samo”.

Ogłoszenie pojawiło się po znaczącej reakcji online na markę za współpracę z aktywistą transpłciowym Dylanem Mulvaneyem w kampanii March Madness. Jednym z najbardziej głośnych protestujących przeciwko ogłoszeniu był Kid Rock, który zamieścił wideo, na którym otwiera ogień do trzech skrzynek Bud Light z karabinu szturmowego, oświadczając: „f–k Bud Light i f–k Anheuser-Busch”.

Kiedy niektórzy komentatorzy zaczęli pytać, które inne znane Tritt gwiazdy będą usuwać produkty Anheuser-Busch ze swoich motocyklistów, piosenkarz „TROUBLE” postanowił nie podawać nazwisk. „Inni artyści, którzy usuwają produkty Anheuser-Busch z ich gościnności, mogą nie mówić tego publicznie z obawy przed wyśmianiem i odwołaniem” – powiedział. napisał. „Nie mam takiego strachu”.

Warto przeczytać!  Nia Long ma zaimprowizowane spotkanie „Love Jones” z Larenzem Tate w deszczu

Piosenkarka również dodany że w przeszłości współpracował bezpośrednio z producentem piwa, ale nie planuje tego ponownie. „Mówiąc otwarcie, byłem na trasie sponsorowanej przez Budweisera w latach 90-tych. To było wtedy, gdy Anheuser-Busch był własnością amerykańską” – napisał. „Wielka amerykańska firma, która później sprzedała się Europejczykom i stała się nie do poznania dla amerykańskiego konsumenta. Taki wstyd.”

Podczas gdy Tritt nigdy bezpośrednio nie odniósł się do partnerstwa Mulvaneya ani Anheuser-Busch z gwiazdą TikTok, piosenkarz „Here’s a Quarter (Call Something Who Cares)” zrobił to zamieścić ogłoszenie z występu Jacka Daniela Drag Race RuPaula gwiazdy BeBe Zahara Benet, Trinity Taylor i Manila Luzon, mówiąc swoim wyznawcom, że „powinni wziąć to pod uwagę”.

W oświadczeniu do billboardy, Jack Daniel’s wspierał kampanię Drag Queen Summer Glamp, a także nieustanne wsparcie dla społeczności queer i trans. „Jack Daniel’s jest tworzony z myślą o wszystkich, w tym o społeczności LGBTQ+” – powiedział rzecznik. „Jako wieloletni orędownik społeczności LGBTQ+, Jack Daniel’s celebruje indywidualność i odważne życie na własnych warunkach”.

Anheuser-Busch nie odpowiedział jeszcze na prośbę o komentarz dotyczący tweetów Tritta, ale w poprzednim oświadczeniu udostępnionym billboardy, marka stała twardo na swoim stanowisku. „Anheuser-Busch współpracuje z setkami wpływowych osób w naszych markach jako jeden z wielu sposobów autentycznego łączenia się z odbiorcami z różnych grup demograficznych” – powiedział rzecznik.

Warto przeczytać!  Wirusowy wywiad Priyanki Chopry jest hitem na Twitterze. „Ona jest feniksem” – mówią fani

Marka whisky nie jest jedyną, która odpowiada na oburzenie w Internecie. Gwiazda Americana, Jason Isbell, otwarcie kpił z Kid Rocka za jego brutalną reakcję na reklamę Bud Light, zachęcając inne marki piwa do pójścia w jego ślady. „W końcu w ten sposób go dopadniemy” — powiedziała Isabel. „Nie zostawiajcie żadnego bigoteryjnego piwa do picia”.

Trit odmówił billboardy prośba o dalsze uwagi. Zobacz jego tweety poniżej:




Źródło