Trendy są bardzo ważne dla kohorty pokolenia Z: Sunder Balasubramanian, Myntra
![Trendy są bardzo ważne dla kohorty pokolenia Z: Sunder Balasubramanian, Myntra](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/05/127141-124166-main41.webp)
Balasubramanian, dyrektor ds. marketingu modowej marki e-comm Myntra, opowiada o swojej najnowszej ofercie FWD, obsługującej kohortę z pokolenia Z i przechodzącej w 100% na cyfrową w swoim miksie medialnym
Tanzila Szejk
Opublikowany – 5 maja 2023 08:51
|
3 minuty czytania
Ostatnio modowa firma e-comm Myntra uruchomiła FWD, wciągające doświadczenie modowe dla pokolenia Z. Pierwszy w swoim rodzaju Myntra Doświadczenie FWD zostało stworzone z myślą o preferencjach zakupowych pokolenia Z, na które często wpływają modne rekomendacje kierowane przez społeczność oraz preferowane przez nich formaty treści, a także wyraźne wyczucie stylu.
Koncentrując się na użytkownikach Gen-Z, doświadczenie FWD zostało całkowicie przebudowane, z odkrywaniem i inspiracją u podstaw. The Myntra Usługa FWD będzie promowana od pierwszego tygodnia po debiucie dzięki eksponowanemu miejscu w serwisie Myntra dolny pasek nawigacyjny aplikacji, któremu poświęca się wiele uwagi. W ten sposób będziesz w stanie natychmiast zapewnić klientom bezpośredni dostęp do wszystkiego Gen-Z.
W wywiadzie dla e4m, Sunder Balasubramanian, Szef Marketing Oficer Myntry rozmawiali z nami o cateringu dla nieszablonowego pokolenia Z i o tym, jak zamierzają wprowadzić na rynek nową propozycję.
Balasubramanian zwrócił uwagę, że GenZ to „bardzo duża” kohorta dla marki. „W tej chwili są postrzegani jako wschodząca kohorta. Są to wcześni pracownicy w wieku 25-30 lat. Naprawdę nie możemy się doczekać następnych pięciu lat, ponieważ ta kohorta będzie naprawdę najważniejsza we wszystkich firmach i markach. Zarówno z punktu widzenia wielkości i skali, jak i skłonności do zakupów, jest to kohorta, której biznes nie może spuścić z oka”.
Mówiąc o tym, co doprowadziło do rozwoju Myntra FWD, CMO powiedział: „To było dla nas pouczające doświadczenie, jest to kohorta, o której musimy się wiele nauczyć. Ponieważ GenZ robi zakupy na naszej platformie, mamy znacznie bogatsze zrozumienie tego, jakie trendy są dla nich interesujące. Wraz z tym zmapowaliśmy kohortę, aby dowiedzieć się więcej z perspektywy konsumenta, a badanie rynku pozwoliło nam zbudować Myntra FWD”.
Balasubramanian zauważył, że trendy są bardzo ważne dla pokolenia Z. Całe ich podejście do marketing i służąc szczególnie tej kohorcie, będą oparte na trendach.
Powiedział: „Szukają inspiracji w trendach. Jak na to odpowiedzieć? Jak szukać inspiracji u influencerów i twórców? Jak to poślubimy? Podróż od trendów do zakupów to srebrna kula, którą mamy tu dostarczyć”.
Biorąc pod uwagę zamiłowanie pokolenia Z do wypróbowywania nowych rzeczy, czy stanowiliby lojalną kohortę? Balasubramanian wyjaśnił: „Poświęcają czas, aby dowiedzieć się, co dla nich działa, a kiedy to zrozumieją, trzymają się tego. Szukają jednak poczęstunku. Szybkość odświeżania jest bardzo różna dla tej kohorty”.
Pokolenie Z pochodzące z miast miejskich może różnić się od tych z miast poziomu 2-3, ale nie ma to większego znaczenia dla marki, powiedział Balasubramanian. Dokonują wyborów zgodnie ze swoimi preferencjami.
Powiedział: „Będą niuanse dotyczące tego, jak trendy zostaną przyjęte”. Platforma zaprezentuje również tzw Myntra FWD Fam, zespół składający się z ponad 500 najbardziej dynamicznych i innowacyjnych twórców, w tym ponad 15 influencerów CAT-A. Powiedział: „Musimy rozmawiać z tą kohortą za pośrednictwem treści, a duża część kuracji treści odbywa się za pośrednictwem influencerów i twórców, którzy sami przodują w trendach. Influencerzy pomagają nam dowiedzieć się, o czym powinna być nasza kolekcja”.
Balasubranium powiedział nam, że w tym momencie dzięki tej ofercie wybierają w 100% cyfrową ścieżkę, jeśli chodzi o miks mediów. „Ponieważ kohorta jest przede wszystkim cyfrowa i jest online, będziemy również skłaniać się ku rozmowie Myntra iść do przodu” – powiedział.
Przeczytaj więcej wiadomości na temat (wiadomości marketingowe, najnowsze wiadomości marketingowe, marketing internetowy, marketing w Indiach, marketing cyfrowy w Indiach, marketing medialny w Indiach, wiadomości reklamowe)
Aby uzyskać więcej aktualizacji, bądź z nami w kontakcie społecznościowym
Instagrama, LinkedIna,
ŚwiergotFacebooka i Youtube’a
Tagi
Myntra GenZ Sunder Balasubramanian
Reklama internetowa Reklama internetowa Indie Marketing Marketing internetowy Kampania marketingowa Reklama internetowa Reklama internetowa Reklama internetowa wiadomości internetowe marketingowa reklama Indie marketingowe Indie