Marketing

Trendy są bardzo ważne dla kohorty pokolenia Z: Sunder Balasubramanian, Myntra

  • 5 maja, 2023
  • 4 min read
Trendy są bardzo ważne dla kohorty pokolenia Z: Sunder Balasubramanian, Myntra


Balasubramanian, dyrektor ds. marketingu modowej marki e-comm Myntra, opowiada o swojej najnowszej ofercie FWD, obsługującej kohortę z pokolenia Z i przechodzącej w 100% na cyfrową w swoim miksie medialnym

przez

Tanzila Szejk



Opublikowany – 5 maja 2023 08:51

|
3 minuty czytania

Ostatnio modowa firma e-comm Myntra uruchomiła FWD, wciągające doświadczenie modowe dla pokolenia Z. Pierwszy w swoim rodzaju Myntra Doświadczenie FWD zostało stworzone z myślą o preferencjach zakupowych pokolenia Z, na które często wpływają modne rekomendacje kierowane przez społeczność oraz preferowane przez nich formaty treści, a także wyraźne wyczucie stylu.

Koncentrując się na użytkownikach Gen-Z, doświadczenie FWD zostało całkowicie przebudowane, z odkrywaniem i inspiracją u podstaw. The Myntra Usługa FWD będzie promowana od pierwszego tygodnia po debiucie dzięki eksponowanemu miejscu w serwisie Myntra dolny pasek nawigacyjny aplikacji, któremu poświęca się wiele uwagi. W ten sposób będziesz w stanie natychmiast zapewnić klientom bezpośredni dostęp do wszystkiego Gen-Z.

W wywiadzie dla e4m, Sunder Balasubramanian, Szef Marketing Oficer Myntry rozmawiali z nami o cateringu dla nieszablonowego pokolenia Z i o tym, jak zamierzają wprowadzić na rynek nową propozycję.

Warto przeczytać!  Channel Marketing Analytics & Reporting (pełny/niepełny etat) (wszystkie płcie)

Balasubramanian zwrócił uwagę, że GenZ to „bardzo duża” kohorta dla marki. „W tej chwili są postrzegani jako wschodząca kohorta. Są to wcześni pracownicy w wieku 25-30 lat. Naprawdę nie możemy się doczekać następnych pięciu lat, ponieważ ta kohorta będzie naprawdę najważniejsza we wszystkich firmach i markach. Zarówno z punktu widzenia wielkości i skali, jak i skłonności do zakupów, jest to kohorta, której biznes nie może spuścić z oka”.

Mówiąc o tym, co doprowadziło do rozwoju Myntra FWD, CMO powiedział: „To było dla nas pouczające doświadczenie, jest to kohorta, o której musimy się wiele nauczyć. Ponieważ GenZ robi zakupy na naszej platformie, mamy znacznie bogatsze zrozumienie tego, jakie trendy są dla nich interesujące. Wraz z tym zmapowaliśmy kohortę, aby dowiedzieć się więcej z perspektywy konsumenta, a badanie rynku pozwoliło nam zbudować Myntra FWD”.

Balasubramanian zauważył, że trendy są bardzo ważne dla pokolenia Z. Całe ich podejście do marketing i służąc szczególnie tej kohorcie, będą oparte na trendach.

Powiedział: „Szukają inspiracji w trendach. Jak na to odpowiedzieć? Jak szukać inspiracji u influencerów i twórców? Jak to poślubimy? Podróż od trendów do zakupów to srebrna kula, którą mamy tu dostarczyć”.

Warto przeczytać!  Mieszanka marketingowa DANNON i 4P (aktualizacja 2023)

Biorąc pod uwagę zamiłowanie pokolenia Z do wypróbowywania nowych rzeczy, czy stanowiliby lojalną kohortę? Balasubramanian wyjaśnił: „Poświęcają czas, aby dowiedzieć się, co dla nich działa, a kiedy to zrozumieją, trzymają się tego. Szukają jednak poczęstunku. Szybkość odświeżania jest bardzo różna dla tej kohorty”.

Pokolenie Z pochodzące z miast miejskich może różnić się od tych z miast poziomu 2-3, ale nie ma to większego znaczenia dla marki, powiedział Balasubramanian. Dokonują wyborów zgodnie ze swoimi preferencjami.

Powiedział: „Będą niuanse dotyczące tego, jak trendy zostaną przyjęte”. Platforma zaprezentuje również tzw Myntra FWD Fam, zespół składający się z ponad 500 najbardziej dynamicznych i innowacyjnych twórców, w tym ponad 15 influencerów CAT-A. Powiedział: „Musimy rozmawiać z tą kohortą za pośrednictwem treści, a duża część kuracji treści odbywa się za pośrednictwem influencerów i twórców, którzy sami przodują w trendach. Influencerzy pomagają nam dowiedzieć się, o czym powinna być nasza kolekcja”.

Balasubranium powiedział nam, że w tym momencie dzięki tej ofercie wybierają w 100% cyfrową ścieżkę, jeśli chodzi o miks mediów. „Ponieważ kohorta jest przede wszystkim cyfrowa i jest online, będziemy również skłaniać się ku rozmowie Myntra iść do przodu” – powiedział.

Warto przeczytać!  Rynek oprogramowania do elektronicznej wymiany danych jako świadek przyspieszenia wzrostu

Przeczytaj więcej wiadomości na temat (wiadomości marketingowe, najnowsze wiadomości marketingowe, marketing internetowy, marketing w Indiach, marketing cyfrowy w Indiach, marketing medialny w Indiach, wiadomości reklamowe)

Aby uzyskać więcej aktualizacji, bądź z nami w kontakcie społecznościowym
Instagrama, LinkedIna,
ŚwiergotFacebooka i Youtube’a


Tagi