Rozrywka

Tu Jhoothi ​​Main Makkkaar Ranbira Kapoora to hit, na który czeka Bollywood po sukcesie Pathaana, przewiduje handel

  • 6 marca, 2023
  • 6 min read
Tu Jhoothi ​​Main Makkkaar Ranbira Kapoora to hit, na który czeka Bollywood po sukcesie Pathaana, przewiduje handel


W ciągu ostatnich kilku lat filmy romantyczne zostały przeniesione na platformy streamingowe na rzecz wielkich spektakli lub dramatów akcji, ponieważ obiecują stosunkowo lepszą oglądalność w kinach. Ostatnim dramatem romantycznym, który ukazał się w kinach, był Miłość Imtiaza Ali Aaj Kal w 2020 roku. Ale to się zmieni wraz z najnowszą komedią romantyczną Luv Ranjan, Tu Jhoothi ​​Main Makkaar. Jeśli ten film odniesie sukces, na co liczą producenci i branża filmowa, może to oznaczać odrodzenie gatunku w kinach. Do niedzieli wieczorem na film sprzedano 10 700 biletów w największych sieciach multipleksów. Liczba jest dodatnia, a film ma ponad 2 dni na zwiększenie przedsprzedaży.

Tu Jhoothi ​​Main Makkaar, z Ranbirem Kapoorem i Shraddhą Kapoorem w rolach głównych, obraca się wokół dwojga młodych ludzi, którzy chcą wejść w przypadkowy związek, ale nie chcą być pierwszymi, którzy zrywają. W filmie występują także Anubhav Singh Bassi i Dimple Kapadia. Oczekuje się, że film, który pojawi się na około 2500 ekranach, uzyska dwucyfrowe otwarcie w kinach, dzięki ogromnej liczbie fanów Ranbira i sukcesom Luva Ranjana.

Ranbir Kapoor ma ogromną, lojalną rzeszę fanów wśród młodzieży w kraju, a Luv Ranjan wcześniej przemawiał do młodych widzów filmowych swoimi filmami, takimi jak Pyar Ka Punchnama i Sonu Ke Titu Ki Sweety. Tak więc dzięki tej kombinacji eksperci ds. Handlu oczekują stałego przepływu pieniędzy w kasie w nadchodzących dniach.

„Ranbir Kapoor ma silną pozycję w gatunku komedii romantycznych. Luv Ranjan również ma na koncie wspaniałe osiągnięcia w gatunku romantycznym, czy to Pyar Ka Punchnama, Pyar Ka Punchnama 2 czy Sonu Ke Titu Ki Sweety. Wszyscy z nich byli absolutnymi hitami. Jestem prawie pewien, że dzięki temu osiągnął znaczny poziom pod względem obsady gwiazd, wartości produkcji i konfiguracji. Więc Luv Ranjan, Ranbir i Pritam współpracujący przy tego rodzaju filmie to zabójcza kombinacja” — sugeruje dystrybutor filmowy Akshaye Rathi.

Warto przeczytać!  Ponad 1000 antyizraelskich demonstrantów maszeruje w stronę Met Gala

Początkowa faza kariery Ranbira w Bollywood była zdominowana przez romantyczne dramaty, które bardzo mu się udały. Spośród jego 11 romantycznych filmów, tylko dwa, Roy (2015) i Tamasha (2015) zatankowały w kasie. Jego film Yeh Jawaani Hai Deewani z 2013 roku, w którym również wystąpili Deepika Padukone, Aditya Roy Kapur i Kalki Koechlin, zarobił 188,57 kr, a Ae Dil Hai Mushkil Karana Johara zarobił 112,48 kr. Jego inne romantyczne dramaty, Wake Up Sid, Barfi i Rockstar również uczyniły go ulubieńcem fanów. Po drugiej stronie spektrum tylko Sanju (342,53 kr) było wielkim hitem, jeśli pominąć Brahmastrę, która zarabiała moolah w kasach biletowych, ale została wykonana przy ogromnym budżecie.

kasy ranbir kapoor Spojrzenie na wyniki kasowe Ranbira Kapoora.

Patrząc na historię romantycznych filmów Ranbira, analityk handlu filmowego Taran Adarsh ​​ma nadzieję, że jego powrót do tego gatunku przyniesie dobre wieści nie tylko aktorowi, ale także przemysłowi filmowemu w języku hindi. Cytując powody, dla których postrzega Tu Jhoothi ​​Main Makkaar jako prawdopodobny hit, Adarsh ​​powiedział: „Widzimy Ranbira Kapoora grającego romantyczną rolę po dość długiej przerwie. Ostatnim romantycznym filmem, który nakręcił, był Ae Dil Hai Mushkil. Między tym filmem a tym filmem była wystarczająca przepaść. Co więcej, po raz pierwszy współpracował z Luv Ranjan. Poprzednie filmy Ranjana były świetnymi rozrywkami i były skierowane do młodzieży. Jest to również skierowane do młodzieży z historią miłosną w centrum i odświeżającą obsadą. To pierwszy raz, kiedy Ranbir i Shraddha zostali obsadzeni naprzeciw siebie.

Warto przeczytać!  Epicka odpowiedź Shah Rukha Khana na pytanie, dlaczego nie promował Pathaana: „Wywiad z Sher...”

Producent filmowy i ekspert ds. Handlu, Girish Johar, uważa również, że szanse Tu Jhoothi ​​Main Makkaar na pracę w kasie są większe, ponieważ „nawet w Walentynki nie ukazał się żaden romantyczny film”. Wierzy, że ta długa przerwa, jaka upłynęła od premiery ostatniego dramatu romantycznego, sprawi, że fani gatunku zatępią się w kinach na premierę Ranbira Kapoora na Holi (8 marca). Ustalił, że kolekcja z dnia premiery filmu mieści się w przedziale 10-12 crore rupii.

Filmowiec Luv Ranjan ma również bogate doświadczenie w gatunku komedii romantycznych. Jego ostatni film, Sonu Ke Titu Ki Sweety, był zwycięzcą kasowym z kolekcją Rs 108,95 kr. Pyaar Ka Punchnama i Pyaar Ka Punchnama 2 z Kartikiem Aaryanem w roli głównej również były wielkimi hitami. Jeśli będzie w stanie odtworzyć tę samą magię, co zrobił z Kartikiem, jest to coś, na co czekają kinomani.

sonu ke titu ki kochanie Plakat przedstawiający Sonu Ke Titu Ki Sweety.

Wydanie Tu Jhoothi ​​Main Makkaar na festiwalu Holi może być zarówno błogosławieństwem, jak i dobrodziejstwem dla twórców, ponieważ na północy sale kinowe są otwarte tylko w drugiej połowie dnia, po zakończeniu obchodów Holi. Komentując to samo, Rathi powiedział: „Było dużo zamieszania wokół obchodów Holi. Jednak poza pewnym punktem kolekcja pierwszego dnia nie będzie miała znaczenia i utrzyma się, jeśli raporty będą świetne i zapewnią wspaniały przedłużony weekend. ”

Warto przeczytać!  Zwiastun 2. sezonu Rings of Power: Powrót Saurona, stworzenie Barad-dûr

Rok 2023 zaczął się dobrze, gdy Pathaan Shah Rukha Khana stał się najlepiej zarabiający film w języku hindi w historii. Film przyniósł branży pieniądze po dwóch latach niskich przychodów. W takim scenariuszu staje się ważne nie tylko dla Tu Jhoothi ​​Main Makkaar, ale dla każdego bollywoodzkiego filmu, aby przyciągnąć ludzi do sal kinowych.

Akshaye Rathi zasugerował: „Nie tylko ten film musi dobrze sobie radzić, ale wszystkie filmy muszą utrzymać rozmach zbudowany przez Pathaana. Potrzebujemy więcej filmów, aby działały dobrze z wyższym poziomem spójności. Ponadto obecne pokolenie aktorów, takich jak Ranbir Kapoor, Ranveer Singh, Varun Dhawan, Kriti Sanon, Shraddha Kapoor, Kartik Aaryan i inni, musi stać się opłacalne w kasie.

Chociaż to na przemyśle filmowym spoczywa obowiązek robienia dobrych filmów, aby ludzie ponownie odwiedzali kina, zgodnie z aktualnym badaniem przeprowadzonym przez Ormax Media, „kinowy wszechświat Indii skurczył się o 16,3% w porównaniu z okresem sprzed pandemii i obecnie wynosi 122,0 mln osób w porównaniu do 145,7 mln przed pandemią. Język hindi stracił 15,9 miliona odbiorców w okresie pandemii”.




Źródło