Filmy

Twórca „Full House” Jeff Franklin wyprodukuje horror „Morderstwo z gwiazdami”

  • 30 maja, 2024
  • 7 min read
Twórca „Full House” Jeff Franklin wyprodukuje horror „Morderstwo z gwiazdami”


Scenarzysta/reżyser Chrisa Nasha debiut fabularny, W brutalnej naturze, ma w najbliższy piątek wprowadzić do kin slasher w artystycznej odsłonie, ale droga do tego celu była długa i żmudna. Do tego stopnia, że ​​Nash nakręcił ponownie dużą część filmu tylko po to, żeby uzyskać odpowiedni efekt i krwawe efekty praktyczne.

Obejmowało to przekształcenie nieumarłego złoczyńcy, Johnny’ego (Ry Barretta), Kto zostaje nieświadomie wezwany kiedy wyjmuje się medalion z zawalonej wieży strażackiej w lesie, w której spoczywają jego gnijące zwłoki. To straszna wiadomość dla wczasowiczów spędzających wakacje na jego terenie.

Przed kinową premierą filmu Bloody Disgusting rozmawiał z reżyserem Chrisem Nashem i gwiazdą Ry Barrettem na temat natury Johnny’ego i trudnych przeszkód na drodze do stworzenia tego wyjątkowego niezależnego horroru. Inspiracja z tyłu W brutalnej naturzeNash odkrywa, tak naprawdę nie wywodzi się z kultowych slasherów, co wpłynęło na jego ogólne podejście do artystycznego horroru.

Nash mówi nam: „Wiele inspiracji czerpałem z prac Gusa Van Santa z 2000 roku Gerry, SłońI Ostatnie dni. Uwielbiam te filmy i naprawdę chciałem zobaczyć, co mogę zrobić, aby przenieść je do filmu gatunkowego. Slasher wydawał się po prostu najlepszym sposobem na zrobienie tego; zwłaszcza coś w rodzaju „slashera w lesie”. Naprawdę możemy po prostu spędzać czas w tym środowisku. Ale najważniejsze dla uchwycenia tonu było Naprawdęmyślę, po prostu wycofując się i pozwalając scenom po prostu istnieć takimi, jakie były, nawet nie próbując nadać im tonu.

„To było A dziwny rzecz porozmawiać o tym Pierce’a Derksa, mój autor zdjęć” – kontynuuje Nash. „Nie mieliśmy największego budżetu, aby zrobić coś szalonego i dzikiego z oświetleniem i tak dalej, więc pomyślałem: „No cóż, po prostu postawmy na super naturalizm”. Powiedział: „Tak, brak spojrzenia to także spojrzenie”. Jest to zatem film typu „brak tonu jest ton”. Próbowaliśmy potraktować to niemal jak kręcenie filmu przyrodniczego, w którym po prostu za czymś podążamy, albo za listonoszem w pracy, chodzącym od domu do domu. Nie jest to najbardziej ekscytująca praca na świecie, ale jest to uczciwa praca. Jest to jak do tego podeszliśmy, zachowując się tak obiektywnie, jak tylko mogliśmy.”

Warto przeczytać!  Reżyser Jokera 2, Todd Phillips, wyjaśnia pogłoski, że nowa kontynuacja będzie musicalem

Czym jest dokument przyrodniczy bez tematu? W Gwałtowna natura znajduje to u nieumarłego Johnny’ego, cicho przemierzającego las przez duże połacie czasu trwania. Być może zastanawiasz się, czego szukał Nash, szukając odpowiedniego aktora do roli zabójcy?

„Wciąż próbuję sam odpowiedzieć na to pytanie”- odpowiada Nash. „I zdecydowanie czuję, że to znaleźliśmy, I My poszczęściło się z Ry. Ry faktycznie wkroczył, aby zastąpić aktora, którego pierwotnie obsadziliśmy w roli Johnny’ego. Był to jeden z problemów, z którymi musieliśmy się zmierzyć podczas naszej pierwszej próby kręcenia zdjęć, ponieważ aktor, którego graliśmy jako Johnny, musiał odejść ze względów zdrowotnych. Przyszli więc zastępcy. Wtedy, myśleliśmy: „To nie będzie zbyt duży problem, ponieważ przez cały czas ma na sobie kostium”. Ale kiedy podążasz za tą niemą postacią, jako publiczność, chwytasz się wszystkiego. Kiedy nie masz tych wizualnych wskazówek, widzisz po prostu całą fizyczność i malutki, drobne różnice w postawie, pomiędzy miejscami, gdzie właściwie są ludzie utrzymać ciężar ciała podczas chodzenia i wielkość samej bramy.

Nash kontynuuje: „To było dość szokujące i dość irytujące, kiedy razem spotkaliśmy się i pomyśleliśmy: «O tak, to ten aktor. Jest to To aktor.’ Widzieliśmy, że było zupełnie inaczej. Kiedy więc poprosiliśmy Ry’a o włączenie się, odbyliśmy z nim wiele prób. Rozmawialiśmy o tym, jak chodzić. On Właściwie sam przeprowadził badania. Oglądał filmy o zwierzętach, po prostu filmy przyrodnicze przedstawiające zwierzęta chodzące spróbuj po prostu zdobyć wyczucie, jak drapieżnik spacerował po lesie, tropiąc swoją ofiarę.”

Warto przeczytać!  Ten film akcji Netflix z 2024 roku jest niedoceniany. Oto dlaczego warto to przesyłać strumieniowo

Barrett dodał: „Mieli pierwszą sesję zdjęciową, w której nie brałem udziału, i minął około rok, zanim zwrócili się do mnie i zdecydowali się nakręcić ponownie. Nie sądzę, że w tamtym czasie planowano nakręcić wszystko od nowa, ale były kluczowe sceny i kluczowe momenty, które oni zdecydowanie musiałem na 100% wrócić i powtórzyć. Cały film kręci się wokół jego ruchów i całej reszty; Myślę, że byłbyś w stanie rozpoznać, gdyby nagle był to ktoś inny. A więc decyzja na górze kilka innych czynników, został zmuszony do ponownego nakręcenia całości. byłem naprawdę szczęśliwy być na pokładzie i faktu, że zamierzali to zrobić, oraz w pewnym sensie zbudować tę postać i po prostu być przy tym wszystkim.”

Jeśli chodzi o proces łamania swojej postaci przez Barretta, przyjrzał się scenariuszowi Nasha.

„Myślę, że Johnny powinien być tajemniczy pod względem psychologicznym i tego, co dzieje się w jego głowie” – wyjaśnia Barrett. „Myślę, że chodziło raczej o traktowanie go jak zwierzę, w pewnym sensie dzikie zwierzęi na tym polega analogia [in the film] w pewnym sensie podsumowuje: kim jest Johnny i jak pracuje. Dlatego tak na to spojrzałem. Monolog, który Lauren Taylor daje to, że jest jak dzikie zwierzę, niedźwiedź, któremu po prostu coś jest nie tak i tak właśnie działa. To, co robi, niekoniecznie ma sens, ale dla niego ma to znaczenie.

W zwiastunie Violent Nature

„Garnitur Naprawdę nadaje charakteru, Barrett wyjaśnia. „Miałem swoje zasady, których się trzymałem, ale kiedy już wcielisz się w rolę Johnny’ego, to tak trochę po prostu blokuje wszystko na swoim miejscu. Zakładanie garnituru nie było zbyt skomplikowane. Była tam warstwa spodnia, jak Under Armour, ze skórą, lateksową skórą i wszystkim, co wyglądało, jakby zgniło pod spodniami i pod koszulka. Potem był kaptur, który nosiłem przez kilka dni z otwartą maską, przez którą widać było tył głowy Johnny’ego, a innym razem była maska, pełna maska, a czasami mieliśmy maskę z wycięciem dzięki czemu mogłem lepiej widzieć i lepiej się poruszać. Jedyny the prawdziwym dniem, który zajął najwięcej czasu, był dzień, w którym faktycznie widzisz Twarz Johnny’ego. Tkapelusz był dłuższy dzień makijażu, ponieważ była to pełna aplikacja i trwała prawdopodobnie blisko trzy godziny.”

Warto przeczytać!  Andrew McCarthy nie mógł namówić Judda Nelsona do filmu dokumentalnego

Podczas powtórek zmienił się nie tylko aktor, ale także projekt Johnny’ego. Nash nas przeprowadza niektóre z nich klucz zmiany, które ostatecznie ulepszyły jego pierwotną wizję.

Nash wyjaśnia: „Obserwując montaż, zdaliśmy sobie z tego sprawę To były małe rzeczy To moglibyśmy to poprawić Tylko dość radykalnie zmienił ton. Na przykład, jak daleko podążaliśmy za Johnnym z aparatem, dając mu idealną ilość miejsca w kadrze. Ponieważ za pierwszym razem byliśmy znacznie bliżej, a za drugim razem pomyśleliśmy: „Musimy wycofać się znacznie dalej”. Inną rzeczą, na którą patrzyliśmy, było to, że tak naprawdę to my przeprojektowano maskę pogodową. Było to o wiele dokładniejsze przedstawienie prawdziwej maski strażackiej w prawdziwym życiu, ale zdaliśmy sobie sprawę, że trochę za bardzo przypominała dzwon nurkowy; wyglądało to trochę zbyt głupio. Dlatego przeprojektowaliśmy go, dzięki czemu lepiej dopasowywał się do jego głowy i nadał mu wygląd gogli, aby uzyskać bardziej przenikliwe oko”.

„Było tak wiele rzeczy, które wynieśliśmy z pierwszego razu, nawet to, jak udało nam się osiągnąć kilka krwawych gagów i drobnych ozdobników, które mogliśmy dorzucić” – dodaje. „Dlatego nie polecam, ale bardzo polecam ponowne kręcenie filmów w całości przed ich wypuszczeniem na rynek”.

Wymeldować się W brutalnej naturze w kinach w ten weekend i czekajcie na kolejny wywiad w Bloody Disgusting na temat praktycznych efektów filmu i krwawych zabójstw.

slasher


Źródło