Marketing

Tydzień w skrócie: IPL kobiet; plany Marutiego Jimny’ego; Zanurz się w stawkach satelitarnych za filmy

  • 21 stycznia, 2023
  • 6 min read
Tydzień w skrócie: IPL kobiet;  plany Marutiego Jimny’ego;  Zanurz się w stawkach satelitarnych za filmy


Dogłębne: IPL dla kobiet – wielkie możliwości, ale czy podnieci marki i przyciągnie wzrok?

Co to oznacza ogólnie dla indyjskiego ekosystemu sportowego, aw szczególności dla kobiecego krykieta? Czy marki będą równie entuzjastycznie nastawione do męskiego IPL? Zrozummy to i więcej od przekrojowych interesariuszy z branży. Wszyscy są zgodni co do tego, że jest to zjawisko pozytywne. Podczas gdy IPL kobiet będzie nową granicą dla marek, czują, że zwiastuje nową erę dla indyjskiego krykieta kobiet.

Dekodowanie strategii Maruti Suzuki dla legendarnego Jimny’ego w Indiach

W rozmowie z Adgully, Shashank Srivastava, Senior Executive Officer, Marketing & Sales, Maruti Suzuki India, mówi obszernie o nowym TVC dla Jimny’ego, strategii komunikacji i marketingu oraz kreatywnym podejściu tego TVC, podkreślając jednocześnie sukces legendarnego terenowy i nie tylko.

Spadek stawek satelitarnych za filmy – faza tymczasowa czy trwała zmiana?

Kiedy pandemia zmusiła ludzi do zamknięcia się w domach, OTT stało się jedynym ratunkiem, który ostatecznie zakłócił tradycyjny model dystrybucji kinowej. W rezultacie wskaźniki akwizycji satelitarnej drastycznie spadły. Czy jest to faza tymczasowa, czy zmieni dynamikę branży? Czy prawa satelitarne tracą blask? Adgully skontaktował się z ekspertami branżowymi, aby zrozumieć to i więcej.

ASCI popchnie branżę w kierunku bardziej odpowiedzialnej reklamy: Manisha Kapoor

Manisha Kapoor, dyrektor generalny i sekretarz generalny, Advertising Standards Council of India (ASCI), obszernie mówi o rozwoju branży reklamy cyfrowej; skupiają się na budowaniu i poszerzaniu śladu prewencyjnego i nie tylko.

Warto przeczytać!  Maksymalizacja zwrotu z inwestycji w handel cyfrowy: ustalanie priorytetów dla wzrostu

Boom w męskiej pielęgnacji, kategoria wyceniona na ponad 10 000 kr: Eksperci

Ogólnie rzecz biorąc, jest to dynamicznie rozwijający się rynek. Oczekuje się, że indyjski i światowy przemysł pielęgnacji męskiej wzrośnie o 7-9% CAGR w latach 2023-2030 niż obecnie. Dzisiejsi mężczyźni są bardziej otwarci na eksperymentowanie z holistycznymi schematami, spędzają więcej czasu na rozpieszczaniu się doskonałymi produktami do higieny osobistej. Częściej chodzą do salonów, oddają się czynnościom, których normalnie by unikali.

Reklama w gatunku Wiadomości wzrosła o 8% w 2022 r.; Reckitt Benckiser jest czołowym reklamodawcą

Gatunek Wiadomości odnotował wzrost reklam o 8% w 2022 r. w porównaniu z 2018 r. Nastąpił jednak niewielki spadek wolumenu reklam o 2% w 2022 r. w porównaniu z 2021 r. i wzrost o 14% w porównaniu z 2019 r., zgodnie z przeglądem TAM AdEx na reklamę w gatunku Wiadomości w 2022 roku. Największy wzrost wolumenu reklam odnotowano w 2021 roku od 2018 roku. I kwartał 2022 roku był okresem najwyższych wolumenów reklam (w ujęciu dziennym).

Nacisk Parle-G na empatię wśród dzieci to genialny marketing

W rozmowie z Adgully, Mayank Shah, Senior Category Head, Parle Products, omawia kreatywną myśl i wizję ostatniej kampanii, dlaczego życzliwość i empatia wynikają z mocnego przekazu w komunikacji marki, strategii marketingowej i medialnej i nie tylko.

Rozwój pojazdów elektrycznych prowadzi do zwiększonego zaangażowania konsumentów: Lakshmi Narayanan

W ekskluzywnej rozmowie z Adgully, Lakshmi Narayanan B, dyrektor ds. marketingu, CEAT Ltd, obszernie mówi o rozwoju przemysłu oponiarskiego w Indiach, o tym, jak CEAT utrzymuje się na szczycie konkurencji, ich oczekiwaniach od 2023 r. i wielu innych rzeczach .

Warto przeczytać!  Przyszłość sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym: przekształcanie danych za pomocą uczenia maszynowego i wizji komputerowej — CRN

Oczekuje się, że sektor marketingu wideo osiągnie 295 miliardów dolarów do 2026 roku: Mitesh Kothari

Mitesh Kothari, współzałożyciel i CCO w White Rivers Media, podkreśla kluczowe trendy, które będą dominować w świecie cyfrowym w nadchodzącym roku, wzrost sektora marketingu wideo, coraz częstsze przejście na Web 3.0, rozwój marketingu związanego z grywalizacją i nie tylko.

Jak firma Quaker wzmacnia swoje doświadczenie wielokanałowe w ramach wyprawy z musli

W rozmowie z Adgully, Sonam B Vij, zastępca dyrektora i szef kategorii – Quaker, PepsiCo India, obszernie mówi o nowo wprowadzonej kategorii muesli, strategii kampanii i wielu innych kwestiach.

PR jest teraz w pierwszej fazie cyfrowej komunikacji: Deepshikha Dharmaraj

Deepshikha Dharmaraj, dyrektor generalny BCW India Group, mówi o kluczowych trendach, które zdominują branżę PR w tym roku, pierwszej fazie komunikacji cyfrowej, większej potrzebie rzecznictwa politycznego i spraw publicznych, a także o obszarach zainteresowania BCW India Group w 2023 roku i nie tylko.

Nieuchronne wstrząsy w branży medialnej w 2023 r.: Rabindra Narayan z PTC

W tym wywiadzie dla Adgully opowiada o tym, jak Zespół PTC wykazał się odpornością w pokonywaniu wyzwań związanych z pandemią, przyszłością medium telewizyjnego, trendami w branży itp. Czuje, że nadawanie będzie bardziej zlokalizowane i indywidualne- zorientowany.

GRP Sony YAY! wzrósł o 195% w latach 2018-2022: Ronojoy Chakraborty

W rozmowie z Adgully, Ronojoy Chakraborty, Head of Programming, Sony YAY!, mówi o rozwoju kanału w gatunku dla dzieci, o tym, jak premiera serii Naruto zwiększy bazę widzów o młodych dorosłych, tworząc „Happyverse” dla widzów , i więcej.

Warto przeczytać!  Jak sprawić, by generowanie przychodów było wysiłkiem całej firmy

Rozmowy na temat Connected TV, handlu WhatsApp, w języku narodowym będą się nasilać: Vipul Kedia

Vipul Kedia, Chief Data & Platforms Officer, Affle and Head – MAAS Platform India, mówi o zmianie podejścia marketerów do wielu punktów styku i ukierunkowaniu ich na nie w 2023 r., większym zapotrzebowaniu na wysoce spersonalizowane doświadczenia kontekstowe w reklamie, wyższym udziale nowszych kanałów takich jak Connected TV i wiele więcej.

Kupowanie biżuterii online robi duże postępy w Indiach: Parag Shah

W rozmowie z Adgully, Parag Shah, dyrektor KISNA Diamond & Gold Jewellery, mówi o zmieniających się zachowaniach konsumentów w zakresie zakupu biżuterii, najnowszych trendach napędzających tę branżę, skupieniu się na lokalnych kampaniach marketingowych i nie tylko.

Marketing cyfrowy może uzyskać maksymalny przydział budżetowy w 2023 r.: Prasun Kumar

Prasun Kumar, dyrektor ds. marketingu w Just Dial, mówi o tym, jak marketing cyfrowy w coraz większym stopniu staje się główną dźwignią marketingową, napędzaną przez penetrację i wykorzystanie danych, a także ogólne wyzwania makroekonomiczne.

GullyChat: Ponowne żonglowanie mediami — nowe uwagi dla marketerów

Adgully powraca ze swoją główną inicjatywą GullyChat. Pierwszy czat na Twitterze w 2023 r. będzie dotyczył tematu „Ponowna żonglerka mediami – nowe uwagi dla marketerów”.




Źródło