Marketing

Tydzień z mojego życia: Chris Raven, dyrektor generalny Heur

  • 9 stycznia, 2023
  • 5 min read
Tydzień z mojego życia: Chris Raven, dyrektor generalny Heur


Chris Raven jest dyrektorem generalnym agencji rozwoju biznesu Heur, która specjalizuje się w handlu elektronicznym skierowanym bezpośrednio do konsumentów.

Założył agencję, która ma biura w Londynie i Yorku, wraz z Chrisem Nawrockim w 2019 roku.

Pod koniec 2022 roku firma Heur rozszerzyła listę klientów o specjalistów od bólu menstruacyjnego Myoovi, TOG Knives i Modern Persian Kitchen oraz przejęła agencję marketingu cyfrowego Out To Sea.

Raven opowiedział, jak minął ostatni tydzień w jego życiu…

Poniedziałek

Zwykle zaczynam tydzień od spaceru na zewnątrz około 7 rano, nadrabiając zaległości w podcastach. Wolę dłuższe utwory Tima Ferrissa czy „Your Basket Is Empty”, chociaż często mieszam je z komediami i lekkimi utworami Vic Reeves/Jools Holland, Richard Herring czy Adam Buxton. Czy możesz powiedzieć, że moje lata formacyjne przypadły na lata 90.? Wrócę do domu i albo zawiozę dzieci do szkoły, albo przynajmniej je odprowadzę, a potem zabiorę się za kawę i do pracy.

Dziś mamy doskonałą okazję do opracowania oferty dla nowego klienta z branży spożywczej, który wprowadza nową i unikalną ofertę na dość zatłoczony rynek. Oprócz mody i dóbr konsumpcyjnych wyrzeźbiliśmy niszę w sektorze spożywczym, od doradztwa dla globalnego giganta mrożonek po współpracę z ekskluzywnymi palarniami kawy WatchHouse i finansowanymi start-upami, takimi jak Modern Persian Kitchen i Olly’s Olives.

Warto przeczytać!  „Kiedy to zrobisz, możesz latać”: jak zespół marketingu GE Gas Power zapoczątkował nowe podejście do Lean Management

Wcześniej w naszej agencji pomogliśmy firmie Mamamade rozwinąć się z bardzo szczupłej propozycji „założycieli plus jeden” do w pełni ukształtowanego zespołu wewnętrznego, zapewniając im nasz wszechstronny zespół na żądanie, który wspiera ich rozwój i buduje wiedzę wewnętrznie w ciągu roku. Nowa perspektywa trafia w nasze czułe miejsce, potrzebuje platformy e-commerce, która umożliwi bezpośredni kontakt z konsumentem, oraz potrzebuje ludzi, wiedzy i infrastruktury technologicznej, aby wprowadzić i rozwijać markę za pomocą cyfrowego krajobrazu. Uwielbiam tworzyć takie propozycje, ponieważ mamy ofertę, która naprawdę przemawia do sposobu myślenia właścicieli firm w obecnym klimacie gospodarczym. Często rozumieją swój produkt i branżę z niewiarygodną głębią i jasnością, ale nie wiedzą, od czego zacząć, jeśli chodzi o bezpośredni kanał online dla konsumentów.

Pójdę na siłownię w porze lunchu, to tylko 10 minut od mojego domu, więc idealnie pasuje do dnia. Oprócz zwykłej pogawędki na Slacku z klientami i zespołem, która towarzyszy rozpoczęciu nowego tygodnia, większość mojego dnia zajmie przygotowanie propozycji do przeglądu przez resztę zespołu zarządzającego i kluczowych specjalistów. Wyloguj się około 5.30 na herbatę z rodziną, a potem czas na kąpiel dla dzieci, książki i rutynę przed snem!

Warto przeczytać!  Skoncentrowanie się na wskaźnikach danych w celu napędzania organicznego wzrostu przychodów

Wtorek

Wtorek przynosi bardziej skoordynowany zestaw odpraw z zespołem i klientami. Dysponujemy szeroką gamą produktów, od opracowywania propozycji płatnych mediów po nasze podstawowe oferty, w których prowadzimy cały marketing mix dla klientów i ich handlu elektronicznego (holistyczna strategia wzrostu + zarządzany e-commerce). Klienci mają lidera strategii, który ściśle współpracuje z kluczowymi interesariuszami wewnątrz firmy, aby bezproblemowo osadzać i współpracować.

Działa to bardzo dobrze, jednak ja i mój współzałożyciel Chris Nawrocki wraz z naszym zespołem zarządzającym musimy ściśle i regularnie współpracować z liderami strategii, aby nigdy nie czuli się odizolowani i mieli dodatkowe wsparcie, którego potrzebują od reszty zespołu. Jesteśmy w pełni wirtualnym zespołem dzięki świadomej decyzji, chociaż regularnie korzystamy z miejsc coworkingowych w całym kraju do współpracy lub jako miejsce spotkań. Poświęcam trochę czasu późnym popołudniem na przejażdżkę rowerem górskim. Terapia, fitness i zabawa w jednym działaniu. Niebo (o ile nie zaleje go deszczem).

Środa

Udaje się na spotkanie w Leeds, aby przeprowadzić wywiad z potencjalnym członkiem zespołu zarządzającego. Rozwijając agencję o ponad 40% rok do roku od momentu jej powstania, jesteśmy teraz w punkcie, w którym konieczne jest nawarstwianie punktów centralnych dla niektórych funkcji, aby pomóc nam utrzymać skalowalność obok jakości usług. Spędziliśmy dużo czasu na początku naszej drogi, aw czasie pandemii budowaliśmy dobre procesy operacyjne (niezbędne dla w pełni wirtualnego zespołu), więc dodawanie członków zespołu jest generalnie bardzo płynne. Rozmowa kwalifikacyjna przebiega pomyślnie i być może wkrótce będziemy mieli nowego dyrektora ds. obsługi klienta.

Warto przeczytać!  Błyskawiczny rozwój ICICI Bank: oto jak bank pod kierownictwem dyrektora generalnego i dyrektora generalnego Sandeepa Bakhshiego wspiął się na listę BT500 - BusinessToday

Dla mnie osobiście bardzo ekscytujące jest to, że jedną z wartości Heur od samego początku była zasada „Najpierw sukces klienta”. Chociaż żyliśmy zgodnie z tym indywidualnie i jako zespół przez ostatnie 4 lata, wydaje się, że wyznaczenie wyższego stanowiska w celu rozwoju i kierowania tym w całej firmie jest wielkim krokiem naprzód w naszej podróży. Siłownia w drodze do domu z Leeds i szybki roślinny koktajl proteinowy (niedawno zdiagnozowano u mnie celiakię, więc brakuje mi luksusu dobrej kanapki), a potem przegląd propozycji stworzonych w poniedziałek z zespołem zarządzającym . Przeglądamy 3 propozycje, które zostały opracowane przez zespół w poniedziałek, wprowadzamy kilka dobrze przemyślanych poprawek w oparciu o opinie, a następnie spotykamy się ponownie, aby je podpisać. Propozycja wysłana do potencjalnego klienta z sugerowaną datą ponownego połączenia. Trzymam kciuki, żeby im się podobało!


Źródło