Podróże

Uchwycenie luksusowych trendów na targach LE Miami: Travel Weekly

  • 25 czerwca, 2023
  • 4 min read
Uchwycenie luksusowych trendów na targach LE Miami: Travel Weekly


MIAMI BEACH — Przez cztery dni w połowie czerwca South Beach było miejscem dla osób poruszających się i trzęsących się w luksusowej przestrzeni turystycznej, ponieważ około 1700 hotelarzy, organizacji zajmujących się marketingiem miejsc docelowych, touroperatorów, doradców turystycznych i innych profesjonalistów z branży turystycznej zszedł na tegoroczny LE Miami.

Świeżo po 10. edycji targi są znane z dalekiej od typowej powierzchni wystawienniczej, a iteracja 2023 nie była wyjątkiem. Wzorując się na pełnym energii życiu nocnym South Beach, każdego ranka uczestników LE Miami witały różowe światła, pulsująca muzyka taneczna i tętniący życiem bar serwujący nie tylko kawę, ale i szampana.

Kupujący i inni uczestnicy branży turystycznej spotykali się z wystawcami w stylu szybkich randek w odstępach 20-minutowych, dzięki czemu pokaz jest idealnym miejscem do wysłuchania najnowszych trendów w hotelarstwie. Oto sześć obszarów, na których skupiłem się podczas mojego pobytu w LE:

Gastronomia w Danii: Duże zagęszczenie restauracji wyróżnionych gwiazdką Michelin w Kopenhadze napędza popyt. Marco Wendicke, dyrektor handlowy w portfolio Nordic Hotels & Resorts, do którego należy Villa Copenhagen w Danii, nazwał turystykę kulinarną w mieście „boomowym” zjawiskiem.

Warto przeczytać!  4 miasta przyjazne LGBTQ w czerwonych stanach, które warto odwiedzić

„Widzimy wielu turystów przyjeżdżających do Kopenhagi na weekend, przylatujących z Londynu tylko po to, by zjeść wino i zjeść obiad” – powiedział Wendicke.

Dobra kuchnia z dziećmi: Wyśmienita kuchnia zajmuje również centralne miejsce w szwajcarskim Grand Resort Bad Ragaz, kurorcie, który ma sześć gwiazdek Michelin w restauracjach i barach. W nagrodzonym dwoma gwiazdkami przewodnika Michelin hotelu Igniv by Andreas Caminada nawet dzieci są mile widziane; restauracja uruchomiła menu dla dzieci w niedziele w porze lunchu.

Katamarany w Meksyku: Na froncie tylko dla dorosłych, meksykańska all-inclusive La Casa de la Playa, która jest częścią portfolio Grupo Xcaret, rozszerzyła swoją ofertę sportów wodnych o linię katamaranów, a według Yandry Orsini, przedstawiciel ds. Grupo Xcaret jeszcze w tym roku planuje uruchomić linię jachtów dla gości kurortu.

Podróżowanie po hotelach na greckich wyspach: Katikies, które obejmuje osiem hoteli na Mykonos i Santorini, od dawna ma w ofercie jachty. Flota składająca się z trzech jachtów marki jest dostępna dla gości na jednodniowe wycieczki na sąsiednie wyspy, choć popyt jest wyjątkowo wysoki tego lata, kierownik ds.

Warto przeczytać!  Hydra: grecka wyspa, na której zakazano używania kół

Niedawno Katikies wprowadziło pakiet „przeskakiwania po hotelach”, dzięki któremu goście mogą rezerwować wiele obiektów Katikies. Konfigurowalny pakiet obejmuje transport między hotelami, a także usługi pakowania i rozpakowywania, dzięki czemu goście przybywają, aby „znaleźć wszystko gotowe w swoim pokoju” – powiedział Sigalas.

Czas oczekiwania na wizę utrudnia odbudowę Chin: W Chinach, gdzie turystyka wolniej wracała do poziomu sprzed pandemii, hotel Chao Beijing zaczyna zauważać wzrost międzynarodowych podróży służbowych. Według Williama Latoura, dyrektora zarządzającego ds.

„Sprzedajemy po tej samej cenie co [we were] w 2019 roku” – powiedział Latour.

Mimo to Latour powiedział, że jego prognozy na nadchodzący rok są „całkiem pozytywne”, ponieważ chiński silnik turystyczny nadal się rozwija, a marka Chao planuje otworzyć swój drugi hotel w Szanghaju we wrześniu.

Wzrost liczby podróży służbowych w Dallas: Silny powrót do podróży służbowych był również punktem kulminacyjnym w hotelu Crescent Court w Dallas. Travis Carroll, kierownik sprzedaży grupy hotelowej, poinformował, że w ubiegłym roku obiekt przekroczył poziomy z 2019 r. w zakresie przejściowych podróży służbowych. Podróże służbowe nie były jednak czymś wyjątkowym.

Warto przeczytać!  Gdzie złapać najlepsze jedzenie w Delhi

„W zeszłym roku odnotowaliśmy rekordowe przychody we wszystkich częściach hotelu, od naszych restauracji po grupy, wesela, biznes i wypoczynek” – powiedział Carroll. „A w tym roku jesteśmy na dobrej drodze do prześcignięcia zeszłego roku”.


Źródło