Uchwycenie luksusowych trendów na targach LE Miami: Travel Weekly
MIAMI BEACH — Przez cztery dni w połowie czerwca South Beach było miejscem dla osób poruszających się i trzęsących się w luksusowej przestrzeni turystycznej, ponieważ około 1700 hotelarzy, organizacji zajmujących się marketingiem miejsc docelowych, touroperatorów, doradców turystycznych i innych profesjonalistów z branży turystycznej zszedł na tegoroczny LE Miami.
Świeżo po 10. edycji targi są znane z dalekiej od typowej powierzchni wystawienniczej, a iteracja 2023 nie była wyjątkiem. Wzorując się na pełnym energii życiu nocnym South Beach, każdego ranka uczestników LE Miami witały różowe światła, pulsująca muzyka taneczna i tętniący życiem bar serwujący nie tylko kawę, ale i szampana.
Kupujący i inni uczestnicy branży turystycznej spotykali się z wystawcami w stylu szybkich randek w odstępach 20-minutowych, dzięki czemu pokaz jest idealnym miejscem do wysłuchania najnowszych trendów w hotelarstwie. Oto sześć obszarów, na których skupiłem się podczas mojego pobytu w LE:
Gastronomia w Danii: Duże zagęszczenie restauracji wyróżnionych gwiazdką Michelin w Kopenhadze napędza popyt. Marco Wendicke, dyrektor handlowy w portfolio Nordic Hotels & Resorts, do którego należy Villa Copenhagen w Danii, nazwał turystykę kulinarną w mieście „boomowym” zjawiskiem.
„Widzimy wielu turystów przyjeżdżających do Kopenhagi na weekend, przylatujących z Londynu tylko po to, by zjeść wino i zjeść obiad” – powiedział Wendicke.
Dobra kuchnia z dziećmi: Wyśmienita kuchnia zajmuje również centralne miejsce w szwajcarskim Grand Resort Bad Ragaz, kurorcie, który ma sześć gwiazdek Michelin w restauracjach i barach. W nagrodzonym dwoma gwiazdkami przewodnika Michelin hotelu Igniv by Andreas Caminada nawet dzieci są mile widziane; restauracja uruchomiła menu dla dzieci w niedziele w porze lunchu.
Katamarany w Meksyku: Na froncie tylko dla dorosłych, meksykańska all-inclusive La Casa de la Playa, która jest częścią portfolio Grupo Xcaret, rozszerzyła swoją ofertę sportów wodnych o linię katamaranów, a według Yandry Orsini, przedstawiciel ds. Grupo Xcaret jeszcze w tym roku planuje uruchomić linię jachtów dla gości kurortu.
Podróżowanie po hotelach na greckich wyspach: Katikies, które obejmuje osiem hoteli na Mykonos i Santorini, od dawna ma w ofercie jachty. Flota składająca się z trzech jachtów marki jest dostępna dla gości na jednodniowe wycieczki na sąsiednie wyspy, choć popyt jest wyjątkowo wysoki tego lata, kierownik ds.
Niedawno Katikies wprowadziło pakiet „przeskakiwania po hotelach”, dzięki któremu goście mogą rezerwować wiele obiektów Katikies. Konfigurowalny pakiet obejmuje transport między hotelami, a także usługi pakowania i rozpakowywania, dzięki czemu goście przybywają, aby „znaleźć wszystko gotowe w swoim pokoju” – powiedział Sigalas.
Czas oczekiwania na wizę utrudnia odbudowę Chin: W Chinach, gdzie turystyka wolniej wracała do poziomu sprzed pandemii, hotel Chao Beijing zaczyna zauważać wzrost międzynarodowych podróży służbowych. Według Williama Latoura, dyrektora zarządzającego ds.
„Sprzedajemy po tej samej cenie co [we were] w 2019 roku” – powiedział Latour.
Mimo to Latour powiedział, że jego prognozy na nadchodzący rok są „całkiem pozytywne”, ponieważ chiński silnik turystyczny nadal się rozwija, a marka Chao planuje otworzyć swój drugi hotel w Szanghaju we wrześniu.
Wzrost liczby podróży służbowych w Dallas: Silny powrót do podróży służbowych był również punktem kulminacyjnym w hotelu Crescent Court w Dallas. Travis Carroll, kierownik sprzedaży grupy hotelowej, poinformował, że w ubiegłym roku obiekt przekroczył poziomy z 2019 r. w zakresie przejściowych podróży służbowych. Podróże służbowe nie były jednak czymś wyjątkowym.
„W zeszłym roku odnotowaliśmy rekordowe przychody we wszystkich częściach hotelu, od naszych restauracji po grupy, wesela, biznes i wypoczynek” – powiedział Carroll. „A w tym roku jesteśmy na dobrej drodze do prześcignięcia zeszłego roku”.