Marketing

Ujęcie końcowe: spójrz na wspornik

  • 13 marca, 2023
  • 4 min read
Ujęcie końcowe: spójrz na wspornik


Wydanie pola turniejowego NCAA ma pule biurowe i zakłady w tym tygodniu z pełną mocą, ponieważ fani dokonują wyborów i próbują uniknąć pogromców drabinek.

Wspornik jest często włączany do działań marketingowych partnerów NCAA, takich jak Marriott, który spryskał tę gigantyczną wersję swoim hotelem w Indianapolis w 2021 roku.usa dzisiaj obrazy

Nawiasy, które tak wyjątkowo definiują turniej koszykówki NCAA, nie zawsze były symbolem March Madness, tak jak teraz. W powijakach turnieju w latach pięćdziesiątych tylko 23 drużyny zakwalifikowały się do mistrzostw. To stworzyło strasznie niezgrabny i nierówny wspornik.

Gdy liczba graczy w turnieju wzrosła do 64 drużyn w 1985 r., a ostatnio do obecnej formy 68 drużyn, drabinka przybrała bardziej symetryczny wygląd, który uchwycił zdenerwowanie, urzekające pojedynki i zgagę, która towarzyszy naturze nokautu na raz turnieju.

Podobnie jak Fantasy Football, Rotisserie Baseball i inne gry, które zacierały granicę między grami losowymi a grami zręcznościowymi, drabinki turniejowe w niektórych przypadkach były definiowane jako hazard, co sprawiło, że NCAA niechętnie wykorzystywała nawiasy jako narzędzie zaangażowania fanów, a nawet marketing zaleta.

Warto przeczytać!  Program telewizyjny o militarnej metamorfozie z Montel® podkreśla wyniki uczestnictwa w markowych programach rozrywkowych

„W tamtych wczesnych dniach wysłaliśmy wiele listów o zaprzestaniu działalności” — powiedział Jim Host, który w połowie lat 80. był ojcem programu marketingu sportowego NCAA.

Ale te wysiłki mające na celu zniechęcenie do hazardu na drabinkach nie mogły powstrzymać milionów puli biurowych i zakładów na drabinki, które pomogły podsycić popularność turnieju.

Zaczęło się to zmieniać w latach 2002-03, kiedy CBS Sports zdobyło prawa marketingowe i medialne do mistrzostw NCAA za 6 miliardów dolarów, 11-letni pakiet, który łączył prawa NCAA w jedną umowę.

Wiele osób, które przez lata pracowały nad marketingiem turnieju, stwierdziło, że zjawisko drabinek nabrało rozpędu około 2005 roku, kiedy partnerzy korporacyjni zaczęli wykorzystywać je w swoich działaniach marketingowych. Teraz prawie każdy partner w programie sponsorskim NCAA ma jakieś wyzwanie w nawiasach.

„Nawiasy są ogromną częścią platformy tego turnieju” — powiedział Jon Diament, wiceprezes wykonawczy ds. sprzedaży reklam w firmie Warner Bros. Discovery, która obecnie dzieli i współzarządza prawami marketingowymi i medialnymi z CBS Sports. „W domu są nawiasy, w biurze są nawiasy. Pomagają w ogólnym zaangażowaniu całego turnieju i naprawdę podkreślają przypadkowego fana.”

Warto przeczytać!  Sześć trendów w marketingu reklam telewizyjnych, które muszą wziąć pod uwagę w 2023 r. — Biznes — The Guardian Nigeria News — Nigeria i World News

NCAA zachowuje czujność, jeśli chodzi o stosowanie nawiasów, które są rzeczywistymi zasobami, które partnerzy mogą wykorzystywać w swoich działaniach marketingowych. Organ zarządzający mówi, że jego zmartwieniem jest wspornik, który jest używany jako centralny element sponsorowanych zawodów.

To, czego NCAA chce uniknąć, to nawias, który daje mylne wrażenie, że jego reklamodawca może być partnerem NCAA. Reklama jest OK, o ile marka znajduje się poza nawiasem, mówi NCAA.

„Mamy sponsorów, którzy faktycznie mają związek z nawiasami” – powiedział Diament. „To część związku z March Madness. Jest to więc oficjalna rzecz w ramach programu partnerskiego.

Nawiasy zrodziły nawet branże chałupnicze, takie jak nawiasy, praktyka przewidywania pola turniejowego przez cały sezon.

Kilka raportów sugeruje, że dziesiątki milionów nawiasów jest wypełnianych w każdym sezonie i nie było znanych doskonałych nawiasów.

Kolejne miliony spróbują ponownie w tym tygodniu.




Źródło