Technologia

Ultraduże telewizory Samsung oferują użytkownikom lepsze wrażenia podczas oglądania – Samsung Global Newsroom

  • 10 maja, 2023
  • 6 min read
Ultraduże telewizory Samsung oferują użytkownikom lepsze wrażenia podczas oglądania – Samsung Global Newsroom


Aby w pełni cieszyć się ulubionymi treściami, coraz więcej konsumentów szuka większych telewizorów do swoich domów. Według firmy badawczej Omdia, globalny rynek ekranów 85-calowych drastycznie wzrósł z 180 000 sztuk sprzedanych w 2019 roku do 1,87 miliona sztuk sprzedanych w 2022 roku. jednostek sprzedanych w 2019 roku do około 160 000 sztuk sprzedanych w 2022 roku.

Aby omówić zmieniające się trendy rynkowe w kierunku bardzo dużych telewizorów, Samsung Newsroom spotkał się z Heejin Chae, działem planowania produktów telewizyjnych w firmie Samsung Electronics i Sangyeob Kim ze sklepu Samsung Store, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak firma Samsung Electronics zapewnia unowocześnione wrażenia wizualne dzięki bardzo dużym telewizorom. telewizory.

▲ Osoby odpowiedzialne za planowanie produktu, sprzedaż i projektowanie mówią o bardzo dużych 98-calowych telewizorach

Większe, lepsze wrażenia wizualne dzięki szerszym telewizorom

Dzięki zapierającym dech w piersiach rozmiarom, które umożliwiają wyświetlanie wyjątkowych szczegółów w większej skali, 98-calowy telewizor stał się nowym standardem dla bardzo dużych telewizorów. Zgodnie z takimi trendami, Samsung zaprezentował na targach CES 2023 98-calowy Neo QLED 8K 2023, oferując konsumentom jasne kolory i niezwykle żywe szczegóły na niesamowicie dużym ekranie. Wraz ze wzrostem standardowych rozmiarów telewizorów na przestrzeni lat, firma Samsung dostosowała się do trendów branżowych i wymagań konsumentów, opracowując bardzo duże telewizory zapewniające lepsze wrażenia podczas oglądania.

„Około dziesięć lat temu 60-calowy telewizor był uważany za duży telewizor. Ale z biegiem czasu 65-calowe telewizory stały się głównym nurtem, a teraz popularne stały się telewizory 75-calowe i 85-calowe, co świadczy o rosnącym zapotrzebowaniu konsumentów na większe telewizory” — powiedział Chae. „W rzeczywistości nasza ankieta konsumencka wykazała, że ​​75% konsumentów kupiło telewizor średnio o 13 cali większy niż wcześniej zakupiony model telewizora”.

Warto przeczytać!  Plan zestawu słuchawkowego AR / VR firmy Apple powoduje wewnętrzne podziały

▲ Heejin Chae wyjaśnia, w jaki sposób zmieniające się wymagania konsumentów ukształtowały ofertę produktów firmy Samsung.

Ponadto, wraz z popularnością usług przesyłania strumieniowego, konsumenci coraz częściej kupują bardzo duże telewizory, aby poprawić wrażenia podczas oglądania w domu. „Astronomiczna liczba osób zaczęła korzystać z usług przesyłania strumieniowego od czasu pandemii, ponieważ coraz częściej konsumowali treści, takie jak filmy i sport” – powiedział Chae. „W rezultacie wzrosło zapotrzebowanie na bardzo duże telewizory, ponieważ zapewniają one bardziej wciągające wrażenia wizualne”.

Młodsze pokolenia również wydają się preferować większe ekrany, co zwiększa popularność bardzo dużych telewizorów. Podczas gdy ludzie w wieku 40 i 50 lat stanowili ponad połowę konsumentów, którzy kupili telewizory powyżej 80 cali w 2015 roku, osoby w wieku 30 i 40 lat prowadzą sprzedaż na rynku bardzo dużych telewizorów od 2021 roku.

Ponieważ te czynniki i preferencje stają się coraz bardziej rozpowszechnione wśród użytkowników, rynek bardzo dużych telewizorów będzie nadal rósł. „Bardzo duże telewizory to nieunikniony trend, a konsumenci są gotowi cieszyć się bardzo dużymi telewizorami” — powiedział Chae.

Warto przeczytać!  Chipy Intel Sapphire Rapids do stacji roboczych z maksymalnie 56 rdzeniami, odblokowane jednostki SKU • The Register

Wygodne oglądanie z większej odległości

Jedną z największych obaw przy zakupie bardzo dużego telewizora jest odległość oglądania — jak daleko znajduje się widz od telewizora i czy taka przestrzeń jest dostępna w domu. „Ponieważ odległość oglądania 98-calowego telewizora NEO QLED została zmniejszona w porównaniu z poprzednimi bardzo dużymi telewizorami, widzowie mogą wygodnie oglądać z odległości nawet 4 metrów” — powiedział Kim.

▲ Sangyeob Kim omawia wpływ odległości oglądania telewizora na oglądanie.

„Stworzyliśmy przestrzeń w sklepie z sofą, aby symulować odległość oglądania w domu. Przesuwamy sofę, aby pomóc klientom ocenić odległość oglądania dla mniejszych i większych pomieszczeń. Gdy klienci przekonają się, jak telewizor pasowałby do ich domów, preferują większe modele” — dodał Kim.

Podczas gdy niektórzy mogą mieć obawy co do dużego rozmiaru telewizora, Kim wyjaśnił, że wielu konsumentów żałuje, że nie kupili większego rozmiaru po wybraniu mniejszego ekranu. „Klienci dzwonili do mnie po zainstalowaniu telewizora i pytali, czy mogą zwrócić zakup za większy. To naprawdę stawia mnie w miejscu” – stwierdził Kim. „Niektórzy twierdzili nawet, że otrzymali telewizor w złym rozmiarze, twierdząc, że ich telewizor wydawał się za mały”.

Zapytany o dostawę i instalację, Kim wyjaśnił, że Samsung dołożył wszelkich starań, aby klienci mogli łatwo odbierać swoje produkty w zaciszu własnego domu. „98 cali to największy rozmiar telewizora, jaki może pomieścić standardowa koreańska winda mieszkaniowa. A gdy winda jest za mała, oferujemy inne zoptymalizowane usługi dostawy i instalacji w oparciu o środowisko klienta” — wyjaśnił Kim. „W rzeczywistości nawet raz pomyślnie zainstalowaliśmy telewizor po wejściu po spiralnej drabinie w dwupiętrowym domu”.

Warto przeczytać!  Oto dlaczego powinieneś pominąć najnowszego Macbooka Pro M2 Pro firmy Apple – Wiadomości Gizbot

„Dokładnie komunikujemy się z naszymi klientami iz wyprzedzeniem uważnie przyglądamy się różnym czynnikom, takim jak możliwość postawienia bardzo dużego telewizora na stole lub zamontowania go na ścianie” – dodał Kim.

Od oglądania do doświadczenia: zmiana kultury salonu

Ponieważ telewizory w domu zapewniają różnorodne treści, takie jak gry, sport, filmy i treści fitness, rola, jaką odgrywają telewizory, uległa zmianie. Ponieważ dla wielu konsumentów najważniejsza jest immersja, duże telewizory będą nadal popularne, ponieważ wielu konsumentów szuka telewizorów zapewniających zapierające dech w piersiach wrażenia podczas oglądania wszystkich rodzajów treści.

▲ (Od lewej) Heejin Chae, Planowanie produktów telewizyjnych, Samsung Electronics i Sangyeob Kim, Samsung Store

„Praktyczne doświadczenie jest niezbędne, aby pokazać ludziom, jak wspaniały jest duży telewizor” — powiedział Kim. „Ponieważ telewizor jest zwykle głównym punktem projektowym w pokoju, polecam osobiście.”

„Kiedy moi znajomi proszą o radę, jaki telewizor kupić, najpierw pytam ich, jakie czynności wykonywaliby ze swoim telewizorem” — powiedział Chae. „Większy wyświetlacz zapewnia bardziej wciągające wrażenia. Jeśli użytkownicy będą nadal wykorzystywać telewizory do wielu celów — w tym do rozmów wideo, domowych treningów, grania itp. — bardzo duże telewizory będą nadal popularne”.

„Telewizory pomagają kształtować kulturę salonu, więc zakup nowego telewizora to inwestycja na następne 10 lat. Będziemy nadal koncentrować się na tych aspektach, planując przyszłe produkty telewizyjne. Wierzę, że telewizory Samsung nadal będą stanowić centrum domowej rozrywki” – powiedział Chae.


Źródło