Marketing

Ulubiona przez fanów kanapka Popeyes powraca na stałe

  • 8 czerwca, 2023
  • 3 min read
Ulubiona przez fanów kanapka Popeyes powraca na stałe


Popeyes zadebiutował kanapką Blackened Chicken ku zachwytowi fanów i powraca na stałe do menu.

Przez TeeJay Small | Opublikowany

Podobnie jak wiele przerażających konfliktów zbrojnych, wojny na kanapki z kurczakiem przyniosły niekończące się innowacje w nauce i technologii. Podobnie jak zimna wojna, która stała się impulsem do międzynarodowego wyścigu kosmicznego, w wyniku którego pierwszy człowiek wylądował na Księżycu w 1969 r., konflikt kanapek z kurczakiem w latach 2019-2022 dał początek wielu pysznym nowym elementom menu w sieciach fast foodów na całym świecie. świat. Według niedawnego zapisu w Comicbook.com, kanapka Popeyes Blackened Chicken powraca do menu na stałe już w nadchodzącym tygodniu.

Kanapka Popeyes Blackened Chicken po raz pierwszy trafiła na rynek w ramach ograniczonej czasowo promocji w listopadzie 2022 r., od razu przyciągając uwagę wielu ze względu na swój wyraźny profil smakowy. Kurczak, o którym mowa, został marynowany w specjalnej mieszance przypraw i przypraw, zwanej poczerniałą mieszanką Popeyes, i podany na opiekanej bułce brioche z chrupiącymi piklami. W ograniczonym nakładzie kanapka była oferowana zarówno w wersji oryginalnej, jak i pikantnej w cenie zaledwie 4,99 USD.

Warto przeczytać!  Pernod Ricard: alkohole premium, biznes premium (OTCMKTS:PDRDF)

W ekscytującym obrocie wydarzeń Popeyes nie tylko przywrócił do menu kanapkę z poczerniałym kurczakiem, ale także opcję dodania sera i / lub bekonu do dowolnej kanapki za dodatkową opłatą w wysokości 1,50 USD za ulepszenie. Marka smażonego kurczaka od dawna służy jako wiodący innowator w świecie fast foodów, a prezes sieci w Ameryce Północnej, Sami Siddiqui, szczerze stwierdził, że spodziewa się, że wiele kanapek naśladowców zaleje rynek w odpowiedzi na Blackened Chicken’s triumfalny powrót.

Kanapka Popeyes Blackened Chicken to oczywiście najnowsza i największa innowacja wywołana wojnami kanapkowymi z kurczakiem, które sieć z Luizjany rozpoczęła w 2019 roku. Wojny, choć niebezpieczne, służyły jako odważna strategia marketingowa. Przez wiele tygodni gwałtownie wzrosła sprzedaż kanapek z kurczakiem w wielu sieciach fast foodów i restauracji w całym kraju, co zaowocowało ogromnym 420-procentowym wzrostem sprzedaży w wielu ankietowanych sklepach.

Popeyes inny popularny element menu: skrzydełka z kurczaka

Wielu entuzjastów fast foodów może przypomnieć sobie okres miesięcy, kiedy franczyzy takie jak Popeyes, Chic-Fil-A, a nawet Mcdonald’s były często pogrążone w kolejkach do przejazdów wokół bloku, często wyprzedając zapas kanapek z kurczakiem w całości w ciągu godziny otwarcia na dany dzień.

Warto przeczytać!  ZWALCZANIE USTAWIEŃ I DYSKRYMINACJI – CIĘŻAR HISTORII – Druk – Numer 222 – KWIECIEŃ 2023 | Artykuł tygodnia

Chociaż konflikt zbrojny prawdopodobnie doprowadził do serii strajków pracowniczych i kryzysu zdrowia psychicznego pracowników na pierwszej linii frontu, trwały wpływ wojen dał ogółowi społeczeństwa takie klejnoty, jak kanapka Popeyes Blackened Chicken, która z pewnością zostanie zapamiętana jako Neil Armstrong swoich czasów.

Za kilkadziesiąt lat, kiedy pozostała populacja pokolenia Z osiągnie średni wiek, może się okazać, że siedzą na spokojnym bujanym fotelu, podskakując wnukami na jednym kolanie i opowiadając historie o pandemii Covid-19, podekscytowaniu widząc Avengersów zderzają się ze sobą na ekranie w Wojna bez granici burzliwy wzrost popularności kanapki Popeyes Blackened Chicken.



Źródło