Marketing

Umieszczanie OTA w Twoim Digital Marketing Mix

  • 7 lutego, 2023
  • 4 min read
Umieszczanie OTA w Twoim Digital Marketing Mix



Hotelowa fasada z balkonami - Source vizergy
Umieszczanie OTA w swoim Digital Marketing Mix


Wyszergija;

Jako profesjonalista ds. Marketingu w branży hotelarskiej może być trudno wiedzieć, gdzie najlepiej zainwestować środki marketingowe. Pomiędzy reklamami SEO, PPC, Metasearch i OTA jest tak wiele kanałów do wyboru, a zwrot z inwestycji będzie się znacznie różnić w zależności od kanału. Ale jedno jest pewne – musisz być widoczny tam, gdzie twoi potencjalni goście robią zakupy, a OTA (internetowe biura podróży) są często pierwszym przystankiem na drodze do rezerwacji podróży.

OTA często mają dużą bazę klientów, silny globalny marketing i znaczącą obecność w Internecie, co może ułatwić mniejszym obiektom promowanie się wśród większej liczby odbiorców. Hotelarze mogą również skorzystać z tego, jak OTA agregują recenzje i zdjęcia użytkowników, co daje potencjalnym klientom ważne informacje, które pomogą im dokonać rezerwacji.

W drugim kwartale 2022 roku Expedia odnotowała zarezerwowane 82,5 miliona pokojonocy. Jako jedna z największych witryn OTA na świecie, Expedia ma udział w rynku, co czyni ją ważnym kanałem wydatków marketingowych. Ich produkt Expedia TravelAds okazał się cennym narzędziem do kierowania reklam do wykwalifikowanych kupujących i przekształcania ich w gości hotelowych.

Warto przeczytać!  Marketing Mix: lista kontrolna wiosennych porządków

Ale czy bezpośrednie rezerwacje nie są najlepszymi rezerwacjami?

Tak, oczywiście bezpośrednie rezerwacje są najbardziej wartościowe dla Twojego obiektu. Ale wraz z rosnącymi trudnościami w uzyskaniu widoczności w przypadku wyszukiwań na wysokich ścieżkach, ignorowanie OTA i celu, któremu służą, byłoby szkodliwe dla twojego planu marketingowego.

Jak wspomnieliśmy wcześniej w naszym ostatnim blogu dotyczącym strategii słów kluczowych (link), OTA dominują w wynikach wyszukiwania na stronie 1 w Google dla konkurencyjnych ogólnych terminów dotyczących lokalizacji, takich jak „hotele w Denver”. Ma to sens, gdy patrzy się na OTA nie jako pojedyncze witryny, ale raczej jako miniwyszukiwarki specyficzne dla hoteli i podróży. To tam ludzie zawężają swoje wybory, porównują ceny i filtrują hotele według pożądanych udogodnień i lokalizacji. Bycie widocznym tutaj, gdzie ludzie podejmują decyzje, to sposób na uzyskanie rezerwacji od razu lub później, gdy gość będzie gotowy do konwersji. Kiedy myślisz o tym, ile osób rezerwuje podróże, korzystają z OTA do wyszukiwania i udoskonalania, a następnie ostatecznie dokonują rezerwacji bezpośrednio w hotelu. Reklamy na portalach OTA niekoniecznie powstrzymają ludzi od dokonywania bezpośrednich rezerwacji, ale sprawią, że znajdziesz się przed tymi, którzy jeszcze nie zastanawiali się nad Twoją posiadłością.

Warto przeczytać!  Od wielkich marek po agencje, kanadyjskie nagrody Out-of-Home wzmacniają panel sędziowski

Tak więc, chociaż w Vizergy zawsze reklamowaliśmy korzyści płynące z projektowania kampanii marketingowych w celu zachęcenia do bezpośrednich rezerwacji, wiemy również, że trzymanie OTA poza menu może prowadzić do utraty świetnych okazji do nawiązania kontaktu i nawrócenia kolejnego gościa!

O marketingu cyfrowym Vizergy®

Od ponad 20 lat Vizergy obsługuje branżę hotelarską dzięki wiodącym technologiom marketingowym, kompetentnym talentom i wyjątkowej obsłudze klientów na całym świecie. Firma wdraża kompletne rozwiązania marketingowe obejmujące cały cykl życia podróży, od projektów witryn zoptymalizowanych pod kątem konwersji po wielokrotnie nagradzane cyfrowe programy marketingowe, rozwiązania w zakresie rezerwacji, planowanie i realizację mediów. Platforma Vizergy jest reklamowana jako system marketingu cyfrowego nr 1 – łatwy w użyciu, gotowy do użycia i SMART oraz stale wzbogacany o narzędzia pomagające hotelom konkurować i maksymalizować przychody. W Vizergy marketing hotelarski to nie tylko nasza misja, to nasz jedyny cel. Więcej informacji można znaleźć na stronie Vizergy.com.

Kontakt:
Ryana Ridge’a
904-389-1130
Ryan.R@vizergy.com


Źródło