Rozrywka

Umowa księcia Harry’ego i Meghan ze Spotify kończy się, gdy zgadzają się na „rozstanie”

  • 16 czerwca, 2023
  • 3 min read
Umowa księcia Harry’ego i Meghan ze Spotify kończy się, gdy zgadzają się na „rozstanie”


Książę Harry, książę Sussex i Meghan, księżna Sussex, opuszczają Canada House 7 stycznia 2020 r. w Londynie w Anglii. (Zdjęcie: Samir Hussein/WireImage)

Samira Husajna | Obraz drutu | Obrazy Getty’ego

Książę Harry i Meghan, księżna Sussex, ogłosili kolejny głośny rozwód.

Lukratywna umowa pary na produkcję podcastów dla Spotify dobiegła końca, obie strony ujawniły w czwartek.

„Spotify i Archewell Audio wspólnie zgodziły się rozstać i są dumne z serii, którą wspólnie stworzyliśmy” – napisali we wspólnym oświadczeniu gigant strumieniowego przesyłania dźwięku i firma produkcyjna założona przez Sussexes.

Rozwój nastąpił po tym, jak para wyprodukowała tylko jedną serię, „Archetypes”, podcast uruchomiony w sierpniu 2022 r. i prowadzony przez Meghan, który miał na celu „zbadanie, przeanalizowanie i obalenie etykiet, które próbują powstrzymać kobiety”, w ramach ich podcastu Archewell Audio odcisk.

Przedstawiciel Spotify powiedział, że decyzja oznacza, że ​​podcast „Archetypes” Meghan nie zostanie przedłużony na drugi sezon, jak po raz pierwszy poinformował The Wall Street Journal.

Przedstawiciel potwierdził doniesienia, że ​​kierownictwo obu firm wcześniej rozmawiało o drugim sezonie „Archetypów”, biorąc pod uwagę sukces pierwszego sezonu, ale producentom serialu powiedziano, że drugi nie posunie się naprzód.

Warto przeczytać!  Andrew Callaghan z „This Place Rules” oskarżony o niewłaściwe zachowanie seksualne – Rolling Stone

Przedstawiciele Harry’ego i Meghan nie odpowiedzieli natychmiast na prośbę NBC News o komentarz.

W „Archetypes” wystąpiły gwiazdy, w tym Serena Williams, Mariah Carey, Mindy Kaling, Constance Wu, Jameela Jamil i Paris Hilton. W grudniu „Archetypes” zdobyło także główną nagrodę podcastu podczas People’s Choice Award w Los Angeles.

Nazywając podcast „pracą miłości”, Meghan napisała na stronie Archewell w czasie, jak bardzo „uwielbiała zagłębiać się w ten proces, siedzieć późno w nocy w łóżku, pracować nad pisaniem i kreatywnością”.

„Uwielbiałam zagłębiać się w sensowną rozmowę z moimi różnorodnymi i inspirującymi gośćmi, śmiać się i uczyć z nimi” – powiedziała.

Według doniesień umowa rodziny królewskiej ze Spotify została zawarta w 2020 roku za 20 milionów dolarów. NBC News nie było od razu w stanie zweryfikować tej liczby.

Rzecznik Spotify nie potwierdził kosztów umowy, ale powiedział, że ostatnie zwolnienia w firmie „nie miały związku” z decyzją o zakończeniu umowy z Harrym i Meghan.

Kiedy po raz pierwszy ogłoszono ich umowę ze Spotify, Harry i Meghan napisali we wspólnym oświadczeniu: „To, co kochamy w podcastach, to to, że przypomina nam wszystkim, abyśmy poświęcili chwilę i naprawdę słuchali, aby połączyć się ze sobą bez rozpraszania uwagi”.

Warto przeczytać!  Paul Rudd mówi, że czuł się nie na miejscu, występując w ostatnim odcinku Friends

„Dzięki wyzwaniom 2020 roku nigdy nie było na to ważniejszego czasu, ponieważ kiedy się słyszymy i słyszymy nawzajem swoje historie, przypominamy sobie, jak wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni” – powiedzieli, najwyraźniej nawiązując do na trudności, jakie przyniosła pandemia Covid-19.

„Książę i księżna Sussex mogą mieszkać w Kalifornii, ale siła ich głosów polega na ich statusie obywateli świata” – powiedziała Dawn Ostroff, ówczesna dyrektor ds. treści i reklamy w Spotify w komunikacie prasowym.

„Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z The Duke and Duchess i czekamy na słuchaczy, którzy usłyszą bezpośrednio od nich i innych twórców, że będą promować za pośrednictwem naszej globalnej platformy” – powiedział Ostroff.


Źródło