Rozrywka

„Upiór w operze” wychodzi z najwyższą notą z 3,7 miliona dolarów brutto – ostateczny termin

  • 18 kwietnia, 2023
  • 3 min read
„Upiór w operze” wychodzi z najwyższą notą z 3,7 miliona dolarów brutto – ostateczny termin


Upiór w Operzemusical Andrew Lloyda Webbera, który zakończył swój występ na Broadwayu w niedzielę po 35 latach, wyszedł na bardzo wysokim poziomie: wpływy ze sprzedaży biletów za ostatni tydzień serialu osiągnęły najwyższą w historii kwotę 3 739 934 dolarów.

Granie, oczywiście, tylko dla widzów na stojąco w majestatycznym Teatrze Majestic, Fantom osiągnął wysoką średnią cenę biletu w wysokości 287 USD podczas tygodniowego odcinka w domu (ostatni występ w niedzielę był dostępny tylko na zaproszenia i był mocno skomercjalizowany).

Wśród pokazów z nowszego rocznika, Piotruś Pan się myli, najnowsza komedia ludzi z teatru Mischief, przyniosła 903 540 dolarów, co jest zaskakująco wysoką kwotą jak na nową niemuzyczną sztukę. Połączenie reputacji Mischief (trupa stała za bardzo popularną Sztuka, która idzie źle) i występujący gościnnie Neil Patrick Harris (jest na pokładzie do 30 kwietnia) okazali się nieodpartymi gośćmi, którzy zapłacili średnio 113,67 $ za bilet i zajęli 95% miejsc w Ethel Barrymore. Noc otwarcia już jutro.

Mocne pokazy obu programów przyczyniły się do tego, że na Broadwayu zarobiono łącznie 38 474 982 $ w tygodniu kończącym się 16 kwietnia. Łączna frekwencja wyniosła 282 895. Łączny bilans 34 produkcji odbył się nawet z poprzedniego tygodnia.

Warto przeczytać!  Film córki, na którym jej ojciec czeka w pustej restauracji, sprawił, że użytkownicy TikTok gromadzą się, by wesprzeć biznes

W zeszłym tygodniu otwarto dwa pokazy, z Tłusta Szynka otrzymując bardziej konsekwentnie pozytywne recenzje, ale zajmując mniej miejsc, procentowo, niż adaptacja Aarona Sorkina Camelot. Ta pierwsza, nagrodzona Pulitzerem komedia w American Airlines Theatre, zarobiła 309 831 dolarów, przy 76% miejsc. Camelot zapełnił 96% miejsc w Vivian Beaumont Theatre w Lincoln Center, zarabiając 811 393 USD.

Tratwa innych wiosennych nowości obejmuje Spektakl Dziękczynienia w Hayes, otwarcie 20 kwietnia (brutto w zeszłym tygodniu wyniosło 167 207 $, przy średniej cenie biletu 43,73 $); Prima Faciecieszący się uznaniem londyński program solowy z Jodie Comer w roli głównej, był bardzo bliski wyprzedania siedmiu pokazów, przynosząc 889 666 dolarów dochodu w Golden (otwarcie 23 kwietnia); Dobranoc Oskarzenowy komediodramat z udziałem Seana Hayesa w Belasco, wypełnił 70% miejsc na siedem pokazów przedpremierowych w Belasco, przynosząc dochód w wysokości 603 556 dolarów (premiera 24 kwietnia); Lato, 1976, nowa sztuka z Laurą Linney i Jessicą Hecht w Samuel Friedman Theatre, zarobiła 362 597 dolarów za siedem pokazów, z premierą 25 kwietnia; I Nowy Jork, Nowy Jorknowy musical Kander & Ebb, wypełnił 87% miejsc w St. James, zarabiając 1 018 014 $ przy średniej cenie biletu 88,71 $ (otwarcie 26 kwietnia).

Warto przeczytać!  Netflix podwaja liczbę k-dramatów, inwestując 2,5 miliarda dolarów

Mówiąc o Kander & Ebb, odrodzenie duetu Chicago jest teraz z Fantomodejście, najdłużej grany spektakl na Broadwayu, z 10 338 występami na swoim koncie. Musical nadal przyciąga publiczność, a w zeszłym tygodniu w Ambassador Theatre zarobił 683 480 dolarów.

Do tej pory Broadway zarobił 1 419 749 603 USD, przy łącznej frekwencji 10 949 864 przy 89% pojemności.

Wszystkie dane dzięki uprzejmości The Broadway League. Aby zapoznać się z pełną listą kasową, odwiedź witrynę League.


Źródło