Podróże

US Travel Association twierdzi, że kraj musi „ewoluować”, aby pozostać konkurencyjnym w branży turystycznej

  • 24 maja, 2023
  • 6 min read
US Travel Association twierdzi, że kraj musi „ewoluować”, aby pozostać konkurencyjnym w branży turystycznej


Paweł Heney

przez Paula Heneya
Ostatnia aktualizacja: 19:45 ET, wtorek 23 maja 2023 r

Na odbywającej się w tym tygodniu konferencji IPW w San Antonio Jeff Freeman, prezes i dyrektor generalny United States Travel Association (USTA), powiedział uczestnikom, że branża musi „rozglądać się za rogiem” i przewidywać wyzwania, które nie pojawiły się na radarze za pięć lub dziesięć lat temu.

Freeman wyjaśnił, jak ważne jest, aby stale ewoluować, aby sprostać potrzebom podróżnych i zapewnić, że proces wjazdu do kraju jest nie tylko bezpieczny, ale prosty, wydajny i przyjazny. Według Freemana kolejnym ważnym aspektem zwiększania liczby odwiedzających przybywających do Stanów Zjednoczonych jest płynność, nowoczesność i wydajność naszych systemów transportowych.

„Administracja Bidena postawiła sobie ambitny cel przyjęcia 90 milionów międzynarodowych gości i 280 miliardów dolarów wydatków rocznie do 2027 roku. Aby osiągnąć ten cel, musimy być skoncentrowani na usuwaniu barier w podróżach międzynarodowych. I musimy być bardziej pilni, bardziej agresywni i bardziej celowi niż byliśmy w przeszłości” – powiedział Freeman. Freeman zwrócił uwagę na cztery konkretne aspekty podróży, którymi należy się zająć, aby Stany Zjednoczone mogły lepiej konkurować z innymi miejscami docelowymi na świecie o dolary na podróże.

1. Skrócenie czasu oczekiwania na wizę.

Freeman wyjaśnił, że zbyt długi czas oczekiwania na rozmowy wizowe wpływa na zbyt wiele cennych rynków źródłowych. Ponad 40% wszystkich podróżujących do USA musi uzyskać wizę, a średni czas oczekiwania jest „po prostu nie do przyjęcia”.

Warto przeczytać!  Miejsca, w których kręcono „Biały lotos”, które możesz odwiedzić

Wśród publiczności rozległy się westchnienia, gdy Freeman pokazał grafikę przedstawiającą aktualny średni czas oczekiwania dla osób ubiegających się o wizę do USA po raz pierwszy, wynoszący 527 dni w Brazylii, 406 dni w Indiach i 647 dni w Meksyku.

„Większość krajów Ameryki Łacińskiej i Południowej również boryka się z kolejnymi czasami oczekiwania. USTA prowadzi opłatę za rozwiązanie tego problemu. I naciskamy na rząd, aby rozwiązał ten problem. Departament Stanu poczynił pewne postępy… potrzebujemy, aby administracja Bidena się skupiła, ponieważ podróżni nie będą czekać 500 czy 600 dni, aby otrzymać wizę na podróż tutaj” – powiedział.

Aby poinformować o kosztach tych wyzwań, USTA uruchomiła inicjatywę o nazwie „Oni czekają, przegrywamy” i stworzyła stronę internetową o nazwie USvisadelays.com z osobistymi historiami o tym, jak dotyka to podróżnych. Freeman zachęcił ludzi z branży do zwrócenia uwagi na to narzędzie, aby podróżni mogli nadal dzielić się swoimi historiami – ponieważ USTA nadal dzieli się tymi historiami z przywódcami rządowymi.

2. Rozwiązanie problemu opóźnień wjazdu w urzędach celnych USA.

W kwietniu, według Freemana, międzynarodowi goście na czołowych lotniskach w USA często doświadczali średniego czasu oczekiwania ponad godziny. „To frustrujące. Niektórzy z was mogli tego doświadczyć, kiedy przyjechali do Stanów Zjednoczonych. Proces musi być jak najbardziej wydajny i bezpieczny. Musimy mieć wystarczającą liczbę celników na lotniskach iw innych punktach wjazdu, zwłaszcza w obliczu rosnącego popytu. Obecnie brakuje nam 1700 funkcjonariuszy CBP do miejsca, w którym powinniśmy być. USTA aktywnie opowiada się za finansowaniem dodatkowego personelu” – powiedział.

Warto przeczytać!  10 najlepszych europejskich miast na wycieczkę walentynkową

Na dłuższą metę Freeman powiedział, że Stany Zjednoczone muszą wprowadzić politykę, zgodnie z którą mniej podróżnych będzie musiało spotkać się z celnikiem.

Kolejnym celem jest zwiększenie liczby lokalizacji na całym świecie, aby złagodzić presję.

3. Poprawa jakości naszych podróży lotniczych.

Freeman powiedział słuchaczom, że potrzebny jest system podróży lotniczych, który jest przyjazny i efektywny dla gości z USA. USTA dąży do posiadania światowej klasy systemu podróży lotniczych, który jest w pełni wyposażony, aby sprostać zapotrzebowaniu i działać wydajnie.

„Ciężko pracujemy, aby tak się stało” – powiedział. „W rzeczywistości USTA współpracuje obecnie z ekspertami ds. Bezpieczeństwa transportu, aby stworzyć 10-letnią wizję systemu podróży lotniczych – systemu, który jest płynny i bezpieczny. Trzy strategie, które realizujemy, to zwiększenie udziału w programie zaufanych podróżnych, rozszerzenie technologii biometrycznej w punktach kontrolnych oraz podwojenie listy miejsc wstępnej odprawy celnej na całym świecie, co eliminuje konieczność przechodzenia przez odprawę celną tysięcy osób przybywających z zagranicy po lądowaniu w USA ”

Freeman zauważył, że ponad 50% wszystkich amerykańskich podróżników deklaruje gotowość udostępnienia większej ilości informacji biometrycznych w zamian za lepsze wrażenia z podróży.

4. Zwiększenie naszej globalnej konkurencyjności.

Freeman powiedział, że USTA zdaje sobie sprawę, że podróże to bardzo konkurencyjna branża.

Warto przeczytać!  Niedoceniane europejskie miasto okrzyknięte najlepszym na świecie, ale nikt nie myśli o wizycie

„Widzimy, co robią inne kraje, aby przyciągnąć turystów. I oczywiście Stany Zjednoczone muszą zrobić to samo. Znaczącym ostatnim wydarzeniem jest utworzenie zastępcy sekretarza ds. podróży i turystyki w Departamencie Handlu. To nowe stanowisko powinno postawić Stany Zjednoczone na równi z każdym innym krajem G20, który ma ministra turystyki” – wyjaśnił Freeman. „Stany Zjednoczone nigdy nie miały tak wysokiego szczebla, zatwierdzonego przez Senat urzędnika, którego zadaniem byłoby wyłącznie opracowanie i koordynacja krajowej strategii podróży”.

Powiedział, że to nowe stanowisko ma kluczowe znaczenie dla pomocy krajowi w konkurowaniu o gości, a także o organizację dużych międzynarodowych spotkań i wydarzeń. Według Freemana Kongres wciąż pracuje nad finansowaniem tego programu.

„Ale wiemy, że jest to zwycięstwo dla branży” – powiedział. „I to jest wygrana dla podróżników z całego świata. Poczyniliśmy duże postępy w przywracaniu podróży międzynarodowych od czasu zamknięcia świata nieco ponad trzy lata temu. Jednak potencjał rozwoju tego sektora w nadchodzących latach jest znacznie większy, aby zbudować branżę, która działa płynniej oraz ulepszyć i zmodernizować nasze systemy. Musimy pozostać zaciekle konkurencyjni w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku turystycznym. W USTA mamy jasną wizję. Wcielamy tę wizję w życie. Jesteśmy przekonani, że pomoże to Stanom Zjednoczonym przyciągnąć więcej odwiedzających”.

Tematy z tego artykułu do zbadania

Miejsca doceloweStany Zjednoczone


Źródło