Usługi w zakresie genetyki żywienia i pielęgnacji skóry są teraz dostępne we flagowym londyńskim sklepie czołowego sprzedawcy detalicznego w branży wellness
![Usługi w zakresie genetyki żywienia i pielęgnacji skóry są teraz dostępne we flagowym londyńskim sklepie czołowego sprzedawcy detalicznego w branży wellness](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/02/054de2a587088ad1e26ea040e8fbbb66.jpeg)
Pilot z największym w Europie sprzedawcą produktów zdrowotnych i wellness zapewnia spersonalizowane usługi DNA dla klientów w sklepie Marble Arch
LONDYN, 14 lutego 2023 r–(BUSINESS WIRE)–DnaNudge, innowator w zakresie konsumenckich testów genetycznych, ogłasza dziś program pilotażowy we współpracy z Holland & Barrett – jednym z wiodących na świecie sprzedawców detalicznych produktów zdrowotnych i wellness – w celu świadczenia spersonalizowanych usług DNA DnaNudge we flagowym sklepie detalisty w Londynie. Rewolucyjne usługi genetyczne firmy DnaNudge w zakresie żywienia i pielęgnacji skóry są teraz dostępne w sklepie Holland & Barrett’s Marble Arch – flagowym sklepie w Londynie.
DnaNudge zapewnia pierwszą na świecie usługę wykorzystującą własne DNA konsumentów, aby „skłonić” ludzi do zdrowszych i bardziej spersonalizowanych wyborów podczas skanowania i robienia zakupów. Transformacyjne usługi inteligentnych zakupów DnaNudge są dostępne do zakupu online oraz we własnym punkcie sprzedaży na terenie Chelsea i Westminster Hospital. Dodanie tej nowej koncesji na markę z głównych ulic we flagowym sklepie Holland & Barrett zwiększa zasięg detaliczny DnaNudge w całej stolicy.
Komentując uruchomienie usługi, Cal Price, szef New Wellness Partnerships w Holland & Barrett, powiedział: „Cieszymy się, że możemy wypróbować tę nową usługę z naszymi klientami w ramach naszych planów wyjścia poza produkt i oferowania spersonalizowanych usług i rozwiązań. Wiemy, że nasi klienci coraz częściej szukają informacji i porad, które pomogą im wiedzieć, od czego zacząć pozytywne zarządzanie swoim zdrowiem, a DnaNudge oferuje innowacyjny sposób, aby to zrobić”.
Usługa DnaNudge Nutrition analizuje i mapuje profile genetyczne użytkowników pod kątem kluczowych cech zdrowotnych związanych z odżywianiem – takich jak otyłość, cukrzyca, nadciśnienie i cholesterol – i umożliwia klientom kierowanie się ich DNA oraz czynnikami stylu życia w kierunku zdrowszego odżywiania. Firma DnaNudge niedawno rozszerzyła swoją wiedzę na temat zdrowia skóry, wprowadzając przełomowy test pielęgnacji skóry. Usługi DnaNudge opierają się na prostym wymazie z policzka i wykonywanym na miejscu szybkim teście genetycznym, który analizuje predyspozycje klientów do cech zdrowotnych związanych z odżywianiem lub chorób skóry. Zdigitalizowane wyniki są przesyłane do nadającego się do noszenia DnaBean i aplikacji mobilnej, umożliwiając użytkownikom skanowanie kodów kreskowych produktów w sklepie i kierowanie ich do najlepszych produktów dla ich unikalnego składu genetycznego.
Profesor Chris Toumazou, współzałożyciel DnaNudge, skomentował: „Jesteśmy niezwykle dumni i zadowoleni, że możemy oferować usługi DnaNudge w Holland & Barrett – kultowej, popularnej marce i jednym z wiodących brytyjskich sprzedawców produktów z branży wellness. Dajemy ludziom możliwość podejmowania małych, ale pozytywnych działań. kroki w kierunku lepszego zdrowia – dziś i jutro – to główna misja stojąca za usługą DnaNudge. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tym przyszłościowym sprzedawcą detalicznym, aby zapewnić nasze usługi bezpośrednio klientom H&B w sklepie i wprowadzić rzeczywistą różnicę dla ich ogólnego samopoczucia”.
Kończy się—
O DnaNudge (http://www.dnanudge.com)
DnaNudge jest twórcą pierwszych na świecie usług wykorzystujących własne DNA konsumentów oraz czynniki związane ze stylem życia, aby zachęcać ludzi do zdrowszych wyborów podczas zakupów. Usługi DnaNudge analizują i mapują profil genetyczny użytkowników pod kątem kluczowych cech zdrowotnych związanych z odżywianiem – w tym otyłości, cukrzycy, nadciśnienia i cholesterolu – oraz chorób związanych ze skórą, umożliwiając klientom kierowanie się ich DNA w kierunku zdrowszych, bardziej spersonalizowanych wyborów produktów podczas skanowania i sklep. Usługa została opracowana przez światowej sławy inżyniera biomedycznego Regiusa, profesora Chrisa Toumazou FRS i opublikowanego genetyka, dr Marię Karvela.
Ta przełomowa usługa testowania DNA stworzona w celu zwalczania epidemii – otyłości i cukrzycy typu 2 – została z powodzeniem dostosowana do walki z pandemią dzięki opracowaniu szybkiego, niewymagającego laboratorium testu CovidNudge RT-PCR. CovidNudge może dokładnie wykryć COVID-19 i inne wirusy w nieco ponad godzinę, bez potrzeby korzystania z laboratorium, i jest używany w placówkach opieki zdrowotnej na całym świecie.
O Holland & Barrett (https://www.hollandandbarrett.com/)
Holland & Barrett jest wiodącym sprzedawcą produktów wellness w Wielkiej Brytanii i jednym z największych w Europie. Sprawiamy, że zdrowie i dobre samopoczucie to sposób na życie dla każdego, dzięki wiodącej gamie marek własnych, innowacyjnym witaminom, suplementom, specjalistycznej żywności, odżywkom dla sportowców i świadomym markom kosmetycznym. Założona w 1870 roku firma Holland & Barrett cieszy się zaufaniem w zakresie dobrego samopoczucia od ponad 150 lat. Holland & Barrett posiada ponad 1000 sklepów w 19 krajach na całym świecie, w tym ponad 800 w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a także szybko rozwijającą się działalność e-commerce. Współpracownicy Holland & Barrett są „kwalifikowani do doradzania” dzięki dogłębnemu szkoleniu w zakresie żywienia i suplementów, aby udzielać klientom spersonalizowanych porad dotyczących ich indywidualnych potrzeb. Wszystkie dane są aktualne na dzień 30 września 2021 r.
Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230214005058/en/
Łączność
Dla DnaNudge:
Nicky Denovan, EvokedSet PR
E-mail: nicky@evokedset.com
Telefon: +44 (0) 118 328 2782