Marketing

Użyj treści wizualnych, aby pokazać inteligencję, serce i osobowość swojej marki

  • 29 marca, 2023
  • 7 min read
Użyj treści wizualnych, aby pokazać inteligencję, serce i osobowość swojej marki


29 marca 2023 r

Ten płatny kawałek jest sponsorowany przez Lemonly.

W wyścigu o przyciągnięcie uwagi klientów wśród ciągle zatłoczonych kanałów i hiperkonkurencyjnego rynku posiadanie ekscytujących treści związanych z marką może mieć duże znaczenie dla Twojej firmy. Ponieważ klienci w rzeczywistości oceniają książkę po okładce — lub firmę po jej marce i treści.

Używanie przyciągających wzrok treści wizualnych w ramach strategii marketingowej Twojej firmy może pomóc w zaangażowaniu większej liczby klientów i wyróżnieniu się. Dowiedz się, jak używać treści wizualnych, aby pokazać inteligencję, serce i osobowość swojej marki.

Dlaczego treści wizualne?

Treści wizualne obejmują wszelkie materiały marketingowe lub komunikacyjne, które wykorzystują projekt i grafikę do zaangażowania czytelników i przekazywania informacji. Infografiki, filmy, grafiki w mediach społecznościowych, raporty i talie prezentacji to przykłady treści wizualnych.

Treści wizualne to jeden z rodzajów marketingu treści, który wykorzystuje treści informacyjne do edukowania odbiorców, zdobywania wiedzy specjalistycznej i pozyskiwania klientów. Dostarczając potencjalnym klientom treści o wartości dodanej, firmy stosujące content marketing budują rozpoznawalność i lojalność wokół swojej marki oraz zdobywają wiedzę. Gdy klienci kontynuują swoją podróż zakupową, treści pomagają im przejść przez lejek sprzedaży.

To, co wyróżnia treści wizualne jako wyjątkowo skuteczną strategię marketingową, to silny nacisk na projekt, wykorzystanie grafiki, obrazów i ruchu w celu ułatwienia zrozumienia informacji i zapewnienia rozrywki w odbiorze.

Lemonly, agencja projektowania graficznego z siedzibą w Sioux Falls i „ośrodek najlepszych na świecie infografik”, od 2011 roku wykorzystuje wizualizacje, aby ułatwić zrozumienie świata. Podczas gdy infografiki są chlebem powszednim firmy, Lemonly wykorzystuje swoje infografiki inspirujące podejście projektowe do tworzenia wciągających historii, treści i brandingu dla klientów, w tym niektórych z najlepszych światowych marek: Netflix, Google, Green Bay Packers, Marriott, Światowa Organizacja Zdrowia i nie tylko.

Warto przeczytać!  Nadchodzące trendy na rynku łuków twarzowych i uszu, podzielone według typu, zastosowania, użytkownika końcowego i regionu -Dentatus, Zedtec Engineering, Panadent Corporation, Golden Nimbus India Private Limited, Whip Mix Corporation, Amann Girrbach AG

„Tworzymy treści, na które przyjemnie się patrzy, są łatwe do zrozumienia i przyjemne w użyciu” — powiedziała Maddie Mack, zastępca dyrektora ds. treści w firmie Lemonly. „Niezależnie od tego, czy jest to klasyczna infografika, animowany film instruktażowy, czy zestaw narzędzi do projektowania wypełniony skalowalnymi zasobami marki, zadaniem Lemonly jest pomaganie, by historie marek trafiały do ​​odbiorców. W ostatecznym rozrachunku prowadzi to do większego sukcesu marketingowego i biznesowego naszych klientów”.

Maddie Mack, zastępca dyrektora ds. treści, i Emily Larson, dyrektor ds. konta, współpracują w centrali Lemonly w centrum Sioux Falls.

Opowiedz historię swojej marki

Wizualizacje ożywiają Twoją markę dzięki osobowości i dopracowaniu. Twoja historia — wiadomość, którą dzielisz się z klientami poprzez treści i uczucia, jakie wywołuje Twoja marka — wyróżnia Cię. Opowiadanie tej historii za pomocą imponujących efektów wizualnych łączy się z widzami i pokazuje Twoją wyjątkową osobowość.

Historia Twojej marki obejmuje Twoją spryt, serce I osobowość.

Sprytne

„Inteligentne” cechy Twojej marki to Twoja wiedza i doświadczenie — rzeczy, w których jesteś mądry. Są to obszary treści, które znasz najlepiej oraz informacje i procesy, które opanowałeś.

Używanie treści wizualnych do pokazania swoich umiejętności może obejmować tworzenie treści zorientowanych na dane, objaśnienia procesów lub fragmenty dotyczące przywództwa myślowego. Twoje treści pokazują, co wiesz, jak robisz to, co robisz, a co za tym idzie, dlaczego klienci powinni uważać Cię za autorytet w swojej dziedzinie.

„Ludzie uczą się i zapamiętują informacje lepiej i szybciej dzięki wizualizacjom, zwłaszcza jeśli chodzi o dane. Wykresy, diagramy lub wizualizacje danych mogą sprawić, że dane staną się natychmiast zrozumiałe w sposób, w jaki wyjaśnienia tekstowe lub pisemne raporty nie mogą być tak łatwe” — powiedział Mack.

Warto przeczytać!  Adani Group: Oto dlaczego obserwatorzy rynku twierdzą, że wyboista sytuacja konglomeratu będzie trwała nadal

Aby ocenić sposób, w jaki pokazujesz swoją inteligencję w swoich treściach, rozważ:

  • Jakie są nasze obszary specjalizacji? Jakie mamy treści, które przemawiają do tych obszarów?
  • W jaki sposób przekazujemy naszą wiedzę fachową za pośrednictwem naszych treści? Czy stajemy się autorytetem poprzez nasze treści za pomocą wiadomości, danych i projektu?
  • Z jakich powodów klienci ufają naszym smartom? Jak budujemy zaufanie poprzez nasze treści, korzystając z informacji, danych i przywództwa myślowego?

Serce

„Serce” Twojej marki to sposób, w jaki inspirujesz i poruszasz ludzi. To emocjonalny związek, jaki masz z klientami. Dzisiejsi konsumenci — zwłaszcza milenialsi i pokolenie Z — chcą, aby misja, wartości i przekonania marek, z którymi mają kontakt, były zgodne z ich własnymi. Bycie głośnym i dumnym z tego, czym jesteś, może być prawdziwym wyróżnikiem i pomóc w budowaniu lojalności.

Pokazanie serca swojej marki za pomocą elementów wizualnych może obejmować tworzenie treści opartych na misji, które przekazują empatię i pokazują, w jaki sposób rozwiązujesz problemy klientów. Twoje treści pokazują, co cenisz, jak coś zmieniasz i dlaczego klienci powinni się tym przejmować.

Aby sprawdzić, czy Twoje treści mają serce do nawiązywania kontaktów z klientami, rozważ:

  • Jakie problemy rozwiązujemy dla naszych klientów? Jak rozwiązujemy te problemy? W jaki sposób komunikujemy ten problem/rozwiązanie za pośrednictwem naszych treści?
  • W jaki sposób używamy treści, aby nawiązać emocjonalną więź z naszymi odbiorcami? Czy dzielimy się historiami, które inspirują i rezonują?
  • Jaka jest nasza misja? Jak możemy coś zmienić? Jak pokazujemy to w naszych treściach?

Osobowość

Osobowość Twojej marki to Twoja unikalna tożsamość i punkt widzenia. Twoja osobowość składa się z cech, które określają, jak to jest wchodzić w interakcje z Twoją marką — w zasadzie cały Twój klimat. Jesteś bardziej zabawny czy poważny, bardziej profesjonalny czy swobodny, bardziej kreatywny czy bezpośredni? Zdefiniuj swoją osobowość i pozwól jej zabłysnąć w Twoich treściach.

Warto przeczytać!  Na czym każdy marketer powinien się skupić w trudnych czasach

Treści wizualne mogą pokazać Twoją osobowość poprzez wygląd i styl projektu oraz głos i ton tekstu. Twoje treści pokazują, kim jesteś, jak się prezentujesz i czego klienci mogą oczekiwać od interakcji z Tobą.

„Głos i ton Twoich treści naprawdę mają znaczenie, podobnie jak wygląd i styl Twoich projektów i brandingu. To wszystko tworzy uczucie dla twoich odbiorców. Twoje treści powinny odzwierciedlać Twoją osobowość i punkt widzenia” – powiedział Mack.

Aby upewnić się, że Twoja osobowość jest widoczna w Twoich treściach, rozważ:

  • Jaka jest nasza osobowość lub etos? W jaki sposób prezentujemy, kim jesteśmy, poprzez projektowanie i komunikację we wszystkich naszych komunikatach?
  • Jak powinni czuć się klienci wchodząc w interakcję z naszą marką? Czy nasze treści wzmacniają to uczucie?
  • Gdzie nasza osobowość świeci najjaśniej? Gdzie w naszych treściach możemy bardziej zagłębić się w naszą osobowość?

Użyj dobrze zaokrąglonej mieszanki treści

Treści wizualne, takie jak infografiki, filmy i inne zasoby projektowe, sprawiają, że historia Twojej marki jest ekscytująca i łatwa do zrozumienia. Podkreślając swoją inteligencję, serce i osobowość, wyróżnisz się z tłumu i nawiążesz kontakt z klientami.

Najlepsze marki wykorzystują różnorodne rodzaje treści, aby dotrzeć do odbiorców z właściwym przekazem we właściwym miejscu i czasie. Postaraj się o wszechstronną mieszankę treści, które pokazują inteligencję, serce i osobowość Twojej marki.

Jeśli szukasz kreatywnego partnera, który ożywi historię Twojej marki za pomocą treści wizualnych, Lemonly specjalizuje się w pomaganiu firmom ze wszystkich branż i wielkości w tworzeniu bardziej ekscytującego, łatwego do zrozumienia marketingu. Zadbają o to, aby Twoje treści wyróżniały się przejrzystym, fachowo wykonanym projektem, animacją, przekazem i brandingiem.




Źródło