Podróże

#VanLife: Jak samochód dostawczy Sprinter został zamieniony w mobilne biuro

  • 25 kwietnia, 2022
  • 9 min read
#VanLife: Jak samochód dostawczy Sprinter został zamieniony w mobilne biuro


W 2022 roku nie musisz nam mówić, że style, w których wszyscy pracujemy, zasadniczo się zmieniły. I chociaż zamiana domu z cegły i zaprawy murarskiej na styl życia włóczęgi opartego na furgonetce nie jest bynajmniej nowoczesną koncepcją, dzisiejsza elastyczna siła robocza ma więcej możliwości życia w drodze niż kiedykolwiek. I tu właśnie pojawia się ruch #VanLife.

Ale jak skonfigurować mobilne biuro, aby zapewnić sobie wygodę, koncentrację — i co najważniejsze — łączność podczas 40-godzinnego tygodnia pracy? Skontaktowaliśmy się z Austinem Shoecraftem i Melanie Hershman (znanymi jako The Nomadic Devs), parą programistów działających w ruchu drogowym, którzy wykorzystali zawirowania związane z pandemią 2020 roku i przekształcili je w plan wyruszenia w drogę. Większą część zeszłego roku spędzili na zakupie, wyposażeniu i dostosowaniu furgonetki Mercedes Sprinter, aby zoptymalizować ją do biura w ruchu drogowym. Po kilku miesiącach włamania można śmiało powiedzieć, że ich równowaga między pracą a życiem prywatnym jest niezrównana.

Furgonetka: jak wybrać idealne płótno

Deweloperzy Nomadów

Wszyscy słyszeli o kamperze — entuzjaście outdooru, który wybiera dom na drogę. Ale chociaż te kampery mogą być świetne dla rodzin i tymczasowych podróży, nie są wyposażone na dłuższą metę. „W naszych badaniach odkryliśmy, że kampery zostały zbudowane z myślą o luksusie, a nie praktyczności” — mówi Hershman — „Niekoniecznie są one idealne dla ludzi, którzy chcą mieszkać i pracować w nich na stałe, a nie sezonowo”.

W rzeczywistości istnieje mnóstwo możliwości wyboru pojazdów konwertować do mobilnego domu/biura. Niektórzy miłośnicy samochodów dostawczych (co, jak nam powiedziano, jest ujmującym określeniem preferowanym przez tych nomadów) wybierają klasyczną stylistykę furgonetki typu pop-top lub minibusa VW, podczas gdy inni dążą do czegoś niezwykłego, przekształcając starą przyczepę do przewozu koni kraj.

Nomadic Devs poszli all-in i kupili zupełnie nową furgonetkę Mercedes Sprinter z silnikiem Diesla. „Wybraliśmy 20-stopowego furgonetkę Sprinter, ponieważ jest to idealna równowaga między przestrzenią wewnętrzną a wszechstronnością zewnętrzną”, mówi Shoecraft. „Chcieliśmy mieć możliwość rozłożenia się w łóżku typu queen-size z tyłu, ale chcieliśmy też mieć możliwość zaparkowania na ulicy w Austin w Teksasie”. Gdy tylko sprzedawca wręczył im klucze, odwrócili się i przekazali te klucze producentowi na zamówienie — w tym przypadku Interstate Vans z Massachusetts — aby przebudował ich drogę do domu w pełnowartościowe mini-mieszkanie i biuro.

Pomieszczenia mieszkalne: duże mieszkanie na małej przestrzeni

Krótki spacer po wnętrzu (a wierzcie nam, to Jest krótki spacer) pokazuje, jak sprytni potrafią być ci budowniczowie i projektanci. W aneksie kuchennym obok w pełni zasilanej płyty indukcyjnej znajduje się system oczyszczania wody zasilający zaskakująco głęboki zlew. W „garażu” ich furgonetki znajduje się ponad 30 stóp sześciennych przestrzeni ładunkowej, która znajduje się dokładnie między nadkolami pod łóżkiem typu queen-size. Mały prysznic jest wyposażony w głowicę prysznicową Nebia by Moen, aby zapewnić wysokiej klasy wrażenia, ale został zaprojektowany na małej przestrzeni, aby oszczędzać ciepło i energię — nie ma tutaj szkicowych pryszniców kempingowych.

Warto przeczytać!  7 najlepszych plaż z morskim szkłem do odwiedzenia w Europie

„Chociaż często uderzamy się w głowę, naprawdę uwielbiamy naturalne drewniane panele od wewnątrz” — mówi Hershman. „To sprawia, że ​​czujemy się jak w przestrzeni mieszkalnej, a nie we wnętrzu furgonetki”. Twórcy zadbali o rozsądną wielkość jadalni ze stołem na gapę, który w razie potrzeby pomieści przytulne wieczorne posiłki i cięższe sesje robocze. W aneksie kuchennym znajduje się nawet rozkładane przedłużenie lady rzeźniczej, które, jak zapewnia Hershman, oferuje więcej miejsca na blacie niż w ich pierwszym mieszkaniu na Brooklynie.

Technologia: kolejna granica przestrzeni biurowej typu „open concept”.

Praca z siedzenia pasażera.

Wielu miłośników vanów, których spotkasz, wybiera ten styl życia, ponieważ kochają podróże i są gotowi związać koniec z końcem, publikując filmy na YouTube lub podejmując po drodze dorywcze prace. Z drugiej strony Nomadic Devs zabierają ze sobą sześciocyfrowe kariery.

„Właściwie niedawno zmieniłem karierę zawodową z pracy biurowej w sztuce na tworzenie oprogramowania, w dużej mierze dlatego, że dało mi to elastyczność pracy zdalnej” — mówi Hershman. „Zawsze podobał nam się pomysł bycia „nomadą”, ponieważ podróże są dla nas wielką pasją, a nasze nowe wykopaliska dają nam możliwość pracy, odkrywania i testowania nowych miast dla naszego ostatecznego „domu na zawsze”. ”

Pełnoetatowa kariera w trasie oznacza, że ​​ci konkretni miłośnicy samochodów dostawczych mają dodatkową potrzebę: potrzebują, aby ich mały przeprowadzkowy dom był jednocześnie małym przeprowadzkowym biurem. Duża część tego to łączność i infrastruktura internetowa (do których przejdziemy w następnej sekcji), ale oznacza to również, że potrzebują miejsca do pracy. Potrzebują bezpiecznego miejsca do przechowywania swoich wysokiej klasy laptopów. Potrzebują nawet możliwości wyjęcia dodatkowego monitora na potrzeby intensywnych sesji roboczych.

Dużym elementem jest przestronne krzesło biurowe. Aby jak najlepiej wykorzystać furgonetkę, twórcy wpadli na pomysł, aby fotele kubełkowe z przodu kabiny służyły jako krzesła biurowe. Ale jak przekształcić je w stacje robocze? Zdecydowali się zainstalować te siedzenia na wolnym obrocie, co pozwoliło im obrócić krzesła, ustawić je tyłem do kierunku jazdy i przygotować warsztat na cały dzień kodowania. Oczywiście, aby uzyskać najlepsze miejsce do pracy, wyskakują z furgonetki na krzesło kempingowe i umawiają się na spotkanie chwila podziwiając widoki na park narodowy.

Warto przeczytać!  Wywiad z Julienem Capmeilem - Coveteur: szafy wewnętrzne, moda, uroda, zdrowie i podróże

Komunikacja: pozostawanie w kontakcie bez pozostawania w miejscu

„To, że pracujemy z furgonetki, nie oznacza, że ​​wszyscy w naszych firmach też to robią” — mówi Shoecraft. „Aby kontynuować pomyślną pracę w tych okolicznościach, musimy być tak samo dostępni na czacie, rozmowach wideo i e-mailach, jak w przypadku pracy w biurze domowym”. A dla Nomadic Devs oznacza to, co nazywają „nadmiarowymi systemami łączności”.

W centrum tego znajduje się ich wzmacniacz sygnału komórkowego: WeBoost Reach RV. Ten poręczny zestaw anten odbiera istniejące sygnały z wież telefonii komórkowej, które znajdują się prawie wszędzie w Stanach Zjednoczonych, i wzmacnia je, aby zminimalizować frustrujące martwe punkty. WeBoost zapewnia niezwykle prosty proces instalacji, ze stosunkowo małymi odbiornikami i antenami — tylko jedną czarną anteną zewnętrzną i jednym małym repeaterem wewnątrz furgonetki. W swoich testach deweloperzy potwierdzili, że WeBoost zazwyczaj podwajał prędkość pobierania danych, aw wielu przypadkach ponad czterokrotnie zwiększał prędkość wysyłania.

Ale nie wierz im na słowo. Oto zdjęcie prędkości przy wyłączonym WeBoost:

A oto jeden z aktywowanym:

Ta zwiększona obsługa telefonii komórkowej jest prawdopodobnie najważniejszą częścią ich konstrukcji furgonetki, ponieważ zapewnia, że ​​nawet w martwych punktach na środku Wielkich Równin prawdopodobnie będą mieli co najmniej kilka taktów, aby wykonać szybki telefon lub odpalić niektóre wiadomości zależne od czasu.

Nadmiarowa część ich konfiguracji pochodzi z dodatkowej infrastruktury. Zainstalowali także modem komórkowy Insty Connect, do którego kupili dedykowaną kartę SIM i który pomaga zasilać połączenia Wi-Fi na ich stacjach roboczych. Uzupełnili to jeszcze bardziej, dodając osobny hotspot T-Mobile jako kopię zapasową. Tak więc WeBoost pomaga ich telefonom komórkowym złapać usługę Verizon, podczas gdy Insty i hotspot T-Mobile działają jako dodatkowe opcje z całkowicie oddzielnymi planami usług. To trzy opcje z wielu sieci.

Najnowszym dodatkiem do arsenału komunikacyjnego furgonetki jest obecnie dostępny tylko w przedsprzedaży satelitarny system internetowy Starlink o niskim opóźnieniu, opracowany przez SpaceX. Deweloperzy byli w stanie zabezpieczyć tę antenę, ponieważ będą podróżować przez obszary o notorycznie niskim poziomie sygnału internetowego i komórkowego, które są docelowymi obszarami geograficznymi dla mapy SpaceX w wersji beta Starlink.

Warto przeczytać!  Czym jest fernweh i jak może tłumaczyć naszą tęsknotę za przygodą?

„W praktyce cała ta konfiguracja zapewniła wszystko, czego potrzebowaliśmy” — mówi Hershman. „Niezależnie od tego, czy jesteśmy gdzieś w parku stanowym, czy zaparkowaliśmy na podjeździe, który znaleźliśmy w Vanly, zawsze byliśmy w stanie płynnie prowadzić rozmowy wideo, nawet jeśli oboje byliśmy na spotkaniach w tym samym czasie”.

Wygląd zewnętrzny: jeżdżący szwajcarski scyzoryk

Podczas gdy wnętrze zostało zaprojektowane z myślą o komforcie i wydajności, zewnętrzna część furgonetki jest doskonale zoptymalizowana pod kątem użyteczności. Z tyłu furgonetki znajduje się w pełni zamykany sejf do przechowywania zapasów i ochrony ważnego sprzętu, a także stojak na rowery i niestandardowy drążek do podciągania do rekreacji i ćwiczeń. Z boku furgonetki zobaczysz solidną drabinę prowadzącą na dach, gdzie zamontowana jest główna antena WeBoost w celu uzyskania optymalnego sygnału wraz z wieloma panelami słonecznymi do ładowania wewnętrznego akumulatora furgonetki.

„Dodaliśmy 500 watów paneli słonecznych na dach, aby uzupełnić naszą moc”, mówi Shoecraft. „To naprawdę pomaga w obsłudze arsenału zużywających energię urządzeń, które mamy w furgonetce, takich jak nasza płyta indukcyjna, nasz system filtracji wody UV oraz nasze systemy łączności, takie jak WeBoost i Insty Connect”.

Twórcy podnieśli nawet i wzmocnili możliwości furgonetki w każdym terenie dzięki terenowym zawieszeniem Agile, amortyzatorom Fox Factory Tune i masywnym 16-calowym kołom Black Rhino. To wszystko im na to pozwala Dostawać do odległych miejsc, gdzie ich wzmacniacze sygnału komórkowego są nawet potrzebne.

Śledź ich podróż

Chociaż ci konkretni furgoneci nie robią tego wyłącznie dla #treści, możesz śledzić podróż Nomadic Devs na Instagramie — i wkrótce uruchomią kanał YouTube. A jeśli chcesz mieć własne wskazówki, jak zabrać życie w trasę — nie musisz być influencerem, aby to zrobić — po prostu wyciągnij rękę i przywitaj się!

„Życie w furgonetce może mieć swoje wzloty i upadki, ale dotyczy to każdego. Nasze wzloty i upadki są po prostu trochę inne” – mówi Hershman. Shoecraft dodaje: „Poznaliśmy mnóstwo wspaniałych ludzi i widzieliśmy niesamowite miejsca, a zajmujemy się tym dopiero od kilku miesięcy”.

Zalecenia redaktorów









Źródło