Marketing

Vistar Media świętuje mocny początek 2023 roku

  • 25 lipca, 2023
  • 4 min read
Vistar Media świętuje mocny początek 2023 roku


Vistar Media świętował dobry początek 2023 roku, po uzyskaniu wyjątkowych wyników w całej swojej działalności w regionie APAC w pierwszej połowie roku.

W pierwszej połowie 2023 r. zautomatyzowana platforma DOOH znacznie zwiększyła liczbę reklamodawców w regionie APAC – 727 aktywnych reklamodawców korzystało z platformy DSP. Oznacza to wzrost o 300% w porównaniu do I półrocza 2022 r.

W ramach tych liczb firma Vistar Media współpracowała z wiodącymi australijskimi markami, które rozumieją wartość wykorzystania zautomatyzowanego DOOH w celu ulepszenia swoich kampanii marketingowych. Marki te obejmowały Amazon, Volkswagen, MECCA, Bunnings, Levi’s i World Vision NZ.

Bena Bakera, dyrektor zarządzający Vistar Media na region APAC, wyjaśnił swoje podekscytowanie rozwojem firmy w całym regionie: „Jesteśmy podekscytowani i pełni energii do dalszego rozwijania tego wzrostu w regionie, obsługując wiodące marki i agencje w zakresie kompleksowego wspierania ich potrzeb w zakresie DOOH. Odświeżające jest również to, że coraz więcej naszych partnerów rozumie kluczową rolę, jaką DOOH może odegrać w ich miksie marketingowym oraz wartość, jaką wnosi do ich ogólnych celów biznesowych”.

Warto przeczytać!  IV kw. 2022: Kontynuacja dobrego wzrostu organicznego z rekordowymi przychodami

Bezpośrednim skutkiem sukcesu Vistar Media było to, że firma nadal inwestowała w rozwój zespołu w regionie APAC, zatrudniając pięciu nowych pracowników w pierwszej połowie roku i trzech kolejnych do końca sierpnia. Spowoduje to zwiększenie liczby pracowników w regionie APAC do 22, z czego 15 w Australii. Vistar Media spodziewa się, że do końca 2023 roku zespół będzie liczył 24 członków, czyli ponad dwukrotnie od 2022 roku – potwierdzając inwestycje Vistar w regionie APAC.

Poza rozwojem zespołu i wzrostem wdrażania zautomatyzowanego DOOH w regionie APAC, firma ogłosiła również nowe kluczowe inicjatywy i partnerstwa strategiczne w pierwszej połowie:

• Studio Vistara: Ostatnio firma Vistar Media ogłosiła swoją nową globalną ofertę, Studio Vistara, która świadczy usługi projektowania reklam, aby pomóc marketerom w pełni wykorzystać format OOH. Vistar Studio łączy wiedzę Vistar na temat technologii DOOH z głęboką wiedzą z zakresu podstaw projektowania, psychologii konsumenta i neurowizualnych spostrzeżeń, aby tworzyć imponujące projekty i spersonalizowane kampanie, które działają bez żadnych problemów.
Rozwiązania pełnego stosu:Wartość stosu technologicznego Vistar Media jest również rozpoznawana lokalnie przez firmę Cortex, która zajmuje się podstawowymi wymaganiami operacji sieciowych. Zostało to ostatnio podkreślone dzięki lokalnemu wsparciu w ramach partnerstwa DOOH firmy LagardèreAWPL i adm Group, które współpracowały z Vistar Media w celu poprawy jakości obsługi klientów w sklepach z niezbędnymi produktami podróżnymi i sklepach wolnocłowych w Australii i Nowej Zelandii.
Dostarczać: Podczas gdy popyt na reklamy DOOH rośnie, Vistar podwoił również strategiczne partnerstwa z kluczowymi właścicielami mediów w całym regionie APAC, aby połączyć reklamodawców z bardziej atrakcyjnymi rozwiązaniami digital signage. Na przykład liczba właścicieli mediów Vistar w Nowej Zelandii wzrosła o ponad 70% w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, a liczba ekranów w regionie APAC wyniosła łącznie 30,5 tys. w ponad 50 właścicielach mediów. Vistar wzmocnił również swoje relacje z partnerami w Azji Południowo-Wschodniej, w tym Stellar Ace, Otego, AMG, Ten Square i AdTrue.

Warto przeczytać!  „W Nepalu konsumenci szukają czegoś ekstra”

Baker dodał: „Vistar Media w regionie APAC rośnie w siłę dzięki naszemu niesamowitemu zespołowi, wspaniałym partnerom i rozwojowi kategorii OOH. Z niecierpliwością czekam na kontynuację tej dynamiki w drugiej połowie roku, gdy zobaczymy, jak marketerzy i marki w pełni wykorzystują pomiary OOH i dynamiczną kreację”.

W tym impecie w pierwszej połowie 2022 r. rozbrzmiewała fala nagród zdobytych w Australii i Nowej Zelandii, uznając wartość i spryt, jakie pDOOH wnosi do kampanii. Vistar zdobył złoto wraz ze Stanleyem Stem i Briscoesem na IAB NZ Digital Advertising Awards 2022 oraz pierwsze miejsce na The Drum Awards for Digital Advertising APAC 2022 za pracę z UM i HBF.



Górne zdjęcie: Ben Baker




Źródło