VW wprowadza trzyrzędowy identyfikator. Buzz w Huntington Beach
![VW wprowadza trzyrzędowy identyfikator. Buzz w Huntington Beach](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/06/ID-buzz-lede-770x470.jpeg)
HUNTINGTON BEACH, Kalifornia — Kierowcy, którzy lubią życie vana i chcą to robić stylowo i bezemisyjnie, mają nową opcję w postaci w pełni elektrycznej wersji klasycznego Volkswagena Microbus.
Rok po tym, jak niemiecki producent samochodów po raz pierwszy zadebiutował w Stanach Zjednoczonych swoim wyczekiwanym elektrycznym minivanem, w piątek w Huntington Beach zaprezentował większą, trzyrzędową wersję, która będzie dostępna dla kupujących w Ameryce Północnej w przyszłym roku.
„Identyfikator bezpośredniej emisji zerowej. Buzz jest duchową reinkarnacją Microbusa, stworzoną na nowo dla naszej elektrycznej przyszłości” – powiedział w oświadczeniu prezes i dyrektor generalny Volkswagen of America, Pablo Di Si. „Wraz z premierą autobus ponownie stanie się bohaterem naszej marki w Ameryce”.
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/06/VW-wprowadza-trzyrzedowy-identyfikator-Buzz-w-Huntington-Beach.jpeg)
Trzyrzędowy, w pełni elektryczny ID. Buzz jest zasilany baterią o pojemności 91 kilowatogodzin. (Zdjęcie dzięki uprzejmości Volkswagena)
Volkswagen zaprzestał produkcji oryginalnego Microbusa na rynek amerykański na początku lat 70. Podczas gdy producent samochodów drażnił się z różnymi koncepcjami w ciągu roku, dopiero w 2017 roku Volkswagen ponownie wyobraził sobie go jako elektryczny, a dopiero w 2022 roku wszedł do produkcji.
Dwuwierszowy identyfikator. Buzz z miejscami dla pięciu osób jest już dostępny w Europie i jest zasilany akumulatorem o pojemności 82 kilowatogodzin, co daje moc 201 koni mechanicznych. Wersja z dłuższym rozstawem osi, która będzie dostępna w USA, ma trzy rzędy siedzeń z siedmioma miejscami i jest zasilana większym akumulatorem o pojemności 91 kilowatogodzin, który daje 282 konie.
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/06/1685746810_950_VW-wprowadza-trzyrzedowy-identyfikator-Buzz-w-Huntington-Beach.jpeg)
Identyfikator VW. Buzz będzie miał trzy rzędy siedzeń na rynek północnoamerykański. (Zdjęcie dzięki uprzejmości Volkswagena)
Podobnie jak oryginalny T1 Microbus z lat 50. XX wieku, który został zaprojektowany tak, aby zapewnić jak najwięcej miejsca na jak najmniejszej powierzchni, ID. Buzz może mieć zadarty przód, głównie dlatego, że jest elektryczny. Podobnie jak oryginalny Microbus napędzany gazem, wersja elektryczna czerpie moc z tyłu za pomocą silnika zamontowanego z tyłu. Jego akumulatory są zamontowane w podłodze, aby zaoszczędzić miejsce i utrzymać niską masę pojazdu w celu lepszego prowadzenia.
Podobnie jak wiele innych pojazdów elektrycznych, wnętrze jest zaawansowane technologicznie i minimalistyczne. 10-calowy cyfrowy wyświetlacz w kokpicie znajduje się przed kierowcą, a drugi 10-calowy system informacyjno-rozrywkowy znajduje się na środku deski rozdzielczej z dotykowym sterowaniem temperaturą, HVAC, systemami wspomagającymi kierowcę i innymi funkcjami.
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/06/1685746811_10_VW-wprowadza-trzyrzedowy-identyfikator-Buzz-w-Huntington-Beach.jpeg)
Trzyrzędowy VW ID. Buzz trafi do sprzedaży w USA w 2024 roku. (Zdjęcie dzięki uprzejmości Volkswagena)
Jego zaawansowany technologicznie klimat uzupełnia osiem portów USB rozmieszczonych w całym wnętrzu — w desce rozdzielczej, przednich drzwiach i dalej w tylnej części pojazdu — a także podstawka do ładowania telefonu bezprzewodowego dla kierowcy. Oświetlenie Ambiente jest również standardem w 10 kolorach do wyboru, aby oświetlić tablicę rozdzielczą, drzwi i schowki.
Dowód osobisty. Buzz jest również dostępny w różnych kolorach nadwozia. Cabana Blue, Metro Silver i Indium Grey są nowością w wersji trzyrzędowej, podobnie jak dwukolorowe palety kolorów w Energetic Orange, Pomelo Yellow i Mahi Green.