Marketing

Wedia weźmie udział w kanadyjskim DX3 2023

  • 6 lutego, 2023
  • 3 min read
Wedia weźmie udział w kanadyjskim DX3 2023


Wedia jest podekscytowana możliwością wzięcia w niej udziału kanadyjskie największe wydarzenie w branży detalicznej, marketingowej i technologicznej 1-2 marca 2023 r.

TORONTO, 6 lutego 2023 r /PRNewswire/ — Seria międzynarodowych prelegentów, ekspertyzy branżowe i warsztaty odbywające się w ciągu dwóch dni Toronto’s Centrum kongresowe, tegoroczne DX3 zapowiada się na interaktywne i prowokujące wydarzenie, w którym zmierzy się ze wszystkim, co związane jest z handlem detalicznym, marketingiem i technologią.

Zawsze świadoma konieczności działania marek detalicznych na wielokanałowym, międzynarodowym poziomie, przy jednoczesnym skupieniu się na najnowszych technologiach, Wedia, poprzez swoją platformę Digital Asset Management (DAM), nadal dostarcza innowacyjne rozwiązania dla firm na całym świecie. Firmy takie jak Decathlon, Danone i Michelin ufają firmie Wedia w dostarczaniu rozwiązania, które usprawnia kampanie marketingowe dzięki intuicyjnej technologii dystrybucji, przechowywania i tworzenia. Z tego powodu Wedia z radością dołącza do wydarzenia DX3 i zagłębia się w przyszłość marketingu i sprzedaży detalicznej.

Wraz z licznymi ekspertami branżowymi biorącymi udział w konferencjach i panelach podczas dwudniowego wydarzenia, Wedia z przyjemnością ogłasza, że ​​Sébastien Bardoz, wiceprezes ds. Ameryka północna at Wedia weźmie udział w dwóch panelach podczas DX3.

Warto przeczytać!  Keep Left mianuje Katarinę Farrell na stanowisko dyrektora zarządzającego Sydney – podsumowanie kampanii

Pierwszy panel na temat Headless Commerce o godz 16:00 NA 1 marca przyjrzymy się krokom mającym na celu wzbogacenie obsługi klienta, a także interfejsom API i innym integracjom. NA 2 marcaSébastien Bardoz weźmie udział w drugim panelu, Zrównoważone rozwiązania technologiczne, gdzie paneliści będą dyskutować o ochronie planety i skutecznych rozwiązaniach technologicznych, które pomogą sprawie.

„DX3 to ekscytująca okazja, aby spojrzeć wstecz na to, co wpłynęło na handel detaliczny i marketing w ciągu ostatnich kilku lat, oraz zrozumieć trendy i innowacje, które będą kształtować przyszłość”. Sébastien Bardoz, wiceprezes ds. sprzedaży i operacji Ameryka północna w Wedii.

Dla osób zainteresowanych dalszym zrozumieniem, w jaki sposób Wedia i jej rozwiązanie DAM mogą pomóc ich biznesowi, Wedia z przyjemnością spotka się z nimi na dedykowanym stoisku lub podczas indywidualnych spotkań, które można zorganizować z Sebastiena Bardoza.

O Wedii

Notowana na giełdzie Euronext Growth Grupa Wedia jest międzynarodowym graczem, liderem w dziedzinie oprogramowania SaaS i konsultingu, dedykowanym działom marketingu i komunikacji.

Poprzez swoje trzy oferty, Wedia, Galilée i Iconosquare, grupa pomaga swoim klientom personalizować, dystrybuować i mierzyć skuteczność ich treści marketingowych.

Warto przeczytać!  Psy ze schroniska czekające miesiącami na adopcję w Pasadenie, League City

Wysoka i innowacyjna pozycja Grupy została doceniona przez prestiżowych klientów (Decathlon, Royal CaninSephora) oraz przez głównych analityków technologicznych (Gartner i Forrester)

Aby obsługiwać 6000 klientów w ponad 130 krajach, Grupa Wedia z siedzibą w Francja, Niemcy I Kanadamoże liczyć na ponad 150 zaangażowanych pracowników.

Grupa Wedia osiągnęła obrót w wysokości 18 milionów euro w 2022 roku, z czego ponad 65% to przychody z SaaS, i kieruje swoim rozwojem za pomocą sprawdzonej kombinacji kontrolowanego wzrostu organicznego i zewnętrznego.

Informacje kontaktowe
Nazwa: Lynn KlemkeMenedżer wydarzeń i PR
E-mail: lynn.klemke@wedia-group.com
Telefon: 01 44 64 87 60
Strona internetowa: https://www.wedia-group.com/

ŹRÓDŁO Wedia


Źródło