WelcomHeritage rozszerza portfolio hoteli, aby łączyć się z eksperymentalnymi i wyjątkowymi miejscami docelowymi
WelcomHeritage reprezentuje najlepsze tradycje tradycyjnej gościnności i turystyki w Indiach. Dziś WelcomHeritage, mając na celu zachowanie kulturowego i naturalnego dziedzictwa Indii, oferuje unikalne nieruchomości, od wielkich pałaców, przez tradycyjne haveli, po wspaniałe forty, ciche kurorty natury i hipnotyzujące kurorty dzikiej przyrody, rozmieszczone w ekskluzywnych miejscach w całych Indiach. Abinash Manghani, dyrektor generalny WelcomHeritage Hotels, który przeszedł swoją zawodową drogę w kilku miejscach, głównie w turystyce, hotelarstwie i doradztwie w zakresie nieruchomości, dzieli się więcej o planach ekspansji marki, aspektach luksusowych oraz o ich nieustannych dążeniach do praktykowania zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności turystyka.
– Sonika Bohra
P. Jak popularne są Indie jako luksusowe miejsce docelowe na światowym poziomie?
Oczekuje się, że rynek turystyki luksusowej wzrośnie do oszałamiającej wartości 82 miliardów dolarów w ciągu najbliższych ośmiu lat, wynika z badania opublikowanego przez Global Market Insight na początku tego roku. Co ciekawe, zgodnie z raportem rynek turystyki luksusowej w regionie Azji i Pacyfiku stanowił 28 procent tych podróży w 2021 roku. Kiedyś raj dla turystów z plecakiem, oferujący jedynie opcje zwiedzania, Indie szybko dostosowują się do zmieniającego się profilu luksusowych turystów, którzy są skłonni przeoczyć ceny na rzecz ekskluzywności, nowości, wciągającego i praktycznego doświadczenia. Co więcej, największą zaletą Indii na swoją korzyść jest to, że kraj ten, z samą różnorodnością i różnorodnością lokalizacji, pogody, jedzenia i kultur, ma coś dla wszystkich grup wiekowych i zainteresowań. Słońce, piasek, góry, pustynie, lasy i rzeki walczą o uwagę, ponieważ nowe nieruchomości pojawiają się obok starszych, tradycyjnych ulubieńców. To powiedziawszy, Indie jako luksusowy cel podróży, choć szybko rosnący wśród podróżnych krajowych i przyjazdowych, nadal będą niszą.
P. Jaki jest obecny stan luksusowej turystyki przyjazdowej w Indiach? Jakie są rynki źródłowe?
Jesteśmy świadkami napływu turystów z USA, Niemiec, Hiszpanii i Australii. Jednak ten segment prawdopodobnie odnotuje powrót do poziomu podróży przyjazdowych sprzed pandemii dopiero w ostatnich miesiącach 2023 r. Biorąc pod uwagę, że turystyka przyjazdowa rozpoczęła się już z umiarkowanym napływem, napływ jest jednak również uzależniony od przepustowości linii lotniczych , gwałtownie rosnące ceny biletów lotniczych i prędkość wiz. Tak więc w perspektywie średnioterminowej turystyka krajowa pozostanie kluczowa. Idąc dalej, turystyka indyjska potrzebuje zarówno turystyki międzynarodowej, jak i krajowej, w przeciwieństwie do wcześniejszego przesunięcia w kierunku ruchu przyjazdowego na kluczowych rynkach. Wraz z początkiem turystyki przyjazdowej, Heritage Tourism z pewnością zyska na popularności.
P. Jaki jest twój plan ekspansji na nadchodzący rok? Jakie regiony i miasta zwiedzasz?
Uważamy, że krajowi podróżnicy osiągnęli dojrzałość i cenią sobie jakość za odpowiednią cenę, co naszym zdaniem zmieni sektor turystyczny i hotelarski. Musimy również zaspokoić rosnący napływ turystów przybywających, a także sprostać oczekiwaniom podróżujących z Indii.
Dlatego naszym celem było zidentyfikowanie nowych produktów, doświadczeń i pomysłów, z naciskiem na jakość, które nadal interesują gości i przemawiają do różnych segmentów podróżnych. W tym celu WelcomHeritage planuje pięć otwarć zaplanowanych na 2023 rok, z których każde oferuje wyjątkowe historie i doświadczenia, które wzbogacają ofertę destynacji: WelcomHeritage Parv Vilas Resort and Spa w Kasauli, WelcomHeritage Azora by Ayatana w Fort Kochi, WelcomHeritage Ayatana w Ooty, WelcomHeritage Santa Roza , Kasauli i WelcomHeritage Akashganga Heritage Hills Resort and Spa, Dungarpur. Dzięki tym dodatkom kolekcja WelcomHeritage będzie obejmować 46 butikowych hoteli z ponad 1300 kluczami w 40 imponujących indyjskich miejscach. Prowadzimy aktywne dyskusje na temat silnej obecności w Goa, lasach Gir i Kabini, a naszym celem jest poszerzenie naszych horyzontów również w regionie północno-wschodnim.
P. Jaki jest następny test porównawczy, na który patrzysz?
Jako marka oparta na doświadczeniu, WelcomHeritage wyraźnie uznaje znaczenie zachowania kulturowego i naturalnego dziedzictwa Indii dla przyszłych pokoleń. Rozumiemy, że branża hotelarska ma znaczący wpływ na otaczające środowisko i lokalne społeczności.
Podjęliśmy znaczące kroki w kierunku dostosowania się do zrównoważonych praktyk w celu zmniejszenia ich śladu węglowego i promowania odpowiedzialnej turystyki. Jesteśmy w trakcie instalowania naszej pierwszej stacji ładowania EV (pojazdów elektrycznych) w jednym z naszych ośrodków w północnych Indiach, a następnie instalujemy kolejne stacje ładowania w innych ośrodkach, aby stworzyć trasę dla naszych gości dbających o emisję dwutlenku węgla. Jest to dla nas przełomowa inicjatywa, jako marki, w przypadku której nasze wysiłki na rzecz ograniczenia wspólnego węgla wykraczają poza nasze właściwości.
Z punktu widzenia marki wszystkie nieruchomości w naszym portfolio muszą być zgodne z niektórymi rygorystycznymi najlepszymi praktykami, które nakreśliliśmy w zakresie codziennej eksploatacji i konserwacji. Wiele hoteli WelcomHeritage zainstalowało panele słoneczne do wytwarzania energii elektrycznej, aby zmniejszyć swoją zależność od nieodnawialnych źródeł energii. Wdrożyli również systemy zbierania wody deszczowej i gospodarowania odpadami, aby oszczędzać zasoby i minimalizować ilość odpadów. Koncentruje się na stosowaniu energooszczędnego oświetlenia i promowaniu stosowania w swoich restauracjach produktów organicznych i lokalnych. Zainicjowaliśmy również programy mające na celu edukację gości w zakresie zrównoważonych praktyk turystycznych i zachęcenie ich do udziału w działaniach na rzecz ochrony przyrody.
W ramach indywidualnych zdolności nasze obiekty nadal wprowadzają świadome i wysoce wpływowe odpowiedzialne inicjatywy. Na przykład jeden z naszych ostatnich dodatków do portfolio, WelcomHeritage Cheetahgarh Resort and Spa na Jawai, został zbudowany w oparciu o sam etos zrównoważonego rozwoju. Ich celem jest oferowanie gościom unikalnych doświadczeń destynacji z lokalnym smakiem, ze wszystkimi odpustami i luksusami, ale robionych świadomie iw sposób wrażliwy ekologicznie. Ośrodek został zaprojektowany z myślą o ochronie i ochronie środowiska, począwszy od wykorzystania lokalnych składników do budowy, po prowadzenie ekologicznej farmy i pozyskiwanie wszystkich składników z promienia 60 km od posiadłości. Oprócz zbierania wody deszczowej w ramach trwającego projektu instalowane są oczyszczalnie ścieków i stacje uzdatniania wody oraz ponowne zalesianie. Ośrodek zatrudnia również lokalnie, zapewniając im niezbędne szkolenia, a także wspierając rozwój lokalnych firm, aby pobudzić wzrost gospodarczy i zaangażowanie okolicznych społeczności.
P. Jak Twoi goście reagują na Twoje zrównoważone wysiłki?
W ostatnich latach wśród podróżnych rośnie świadomość wpływu turystyki na środowisko i społeczności lokalne. Obecnie wielu gości aktywnie poszukuje hoteli, które stosują zrównoważone praktyki i są odpowiedzialne za środowisko. W rzeczywistości, zgodnie z niedawnym badaniem, 88 procent indyjskich podróżników twierdzi, że z większym prawdopodobieństwem wybrałoby zrównoważone zakwaterowanie – niezależnie od tego, czy szukałoby go specjalnie, czy nie.
Osobiście obserwujemy dość postępującą zmianę w nastawieniu naszych gości do tego, jak my, jako hotele, reagujemy i wchodzimy w interakcje z otaczającym środowiskiem. Nasze inicjatywy są nie tylko dobrze przyjmowane i szanowane przez nich, ale okazują się pomocne w budowaniu i pogłębianiu długoterminowych relacji.
Ponadto WelcomHeritage Jungle Home w Pench, Madhya Pradesh otrzymał niedawno prestiżową ocenę TOFT „Dobrych praktyk”, a WelcomHeritage Tadoba Vanya Vilas Resort and Spa otrzymał ocenę TOFT dotyczącą jakości praktyk.
P. Czy możesz rzucić nieco światła na strategię rozwoju i marketingu na ten rok?
Niektóre ze strategii, na których koncentrujemy się w tym roku, to opracowywanie pakietów doświadczeń i planów podróży, prezentowanie naszych obiektów na różnych krajowych i międzynarodowych targach i targach turystycznych, współpraca z międzynarodowymi agregatorami internetowymi w celu zwiększenia zasięgu, skupienie się na zrównoważonej turystyce (biorąc pod uwagę wzrost świadomości i preferencje podróżnych z całego świata i z kraju) oraz influencer marketing, w ramach którego zaobserwowaliśmy wzrost zapytań międzynarodowych influencerów o nieruchomości WelcomHeritage.