Podróże

WelcomHeritage rozszerza portfolio hoteli, aby łączyć się z eksperymentalnymi i wyjątkowymi miejscami docelowymi

  • 20 marca, 2023
  • 8 min read
WelcomHeritage rozszerza portfolio hoteli, aby łączyć się z eksperymentalnymi i wyjątkowymi miejscami docelowymi


Abinash Manghani, dyrektor generalny hoteli WelcomHeritage

WelcomHeritage reprezentuje najlepsze tradycje tradycyjnej gościnności i turystyki w Indiach. Dziś WelcomHeritage, mając na celu zachowanie kulturowego i naturalnego dziedzictwa Indii, oferuje unikalne nieruchomości, od wielkich pałaców, przez tradycyjne haveli, po wspaniałe forty, ciche kurorty natury i hipnotyzujące kurorty dzikiej przyrody, rozmieszczone w ekskluzywnych miejscach w całych Indiach. Abinash Manghani, dyrektor generalny WelcomHeritage Hotels, który przeszedł swoją zawodową drogę w kilku miejscach, głównie w turystyce, hotelarstwie i doradztwie w zakresie nieruchomości, dzieli się więcej o planach ekspansji marki, aspektach luksusowych oraz o ich nieustannych dążeniach do praktykowania zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności turystyka.

– Sonika Bohra

WH Cheetahgarh Resort and Spa

P. Jak popularne są Indie jako luksusowe miejsce docelowe na światowym poziomie?

Oczekuje się, że rynek turystyki luksusowej wzrośnie do oszałamiającej wartości 82 miliardów dolarów w ciągu najbliższych ośmiu lat, wynika z badania opublikowanego przez Global Market Insight na początku tego roku. Co ciekawe, zgodnie z raportem rynek turystyki luksusowej w regionie Azji i Pacyfiku stanowił 28 procent tych podróży w 2021 roku. Kiedyś raj dla turystów z plecakiem, oferujący jedynie opcje zwiedzania, Indie szybko dostosowują się do zmieniającego się profilu luksusowych turystów, którzy są skłonni przeoczyć ceny na rzecz ekskluzywności, nowości, wciągającego i praktycznego doświadczenia. Co więcej, największą zaletą Indii na swoją korzyść jest to, że kraj ten, z samą różnorodnością i różnorodnością lokalizacji, pogody, jedzenia i kultur, ma coś dla wszystkich grup wiekowych i zainteresowań. Słońce, piasek, góry, pustynie, lasy i rzeki walczą o uwagę, ponieważ nowe nieruchomości pojawiają się obok starszych, tradycyjnych ulubieńców. To powiedziawszy, Indie jako luksusowy cel podróży, choć szybko rosnący wśród podróżnych krajowych i przyjazdowych, nadal będą niszą.

P. Jaki jest obecny stan luksusowej turystyki przyjazdowej w Indiach? Jakie są rynki źródłowe?

Jesteśmy świadkami napływu turystów z USA, Niemiec, Hiszpanii i Australii. Jednak ten segment prawdopodobnie odnotuje powrót do poziomu podróży przyjazdowych sprzed pandemii dopiero w ostatnich miesiącach 2023 r. Biorąc pod uwagę, że turystyka przyjazdowa rozpoczęła się już z umiarkowanym napływem, napływ jest jednak również uzależniony od przepustowości linii lotniczych , gwałtownie rosnące ceny biletów lotniczych i prędkość wiz. Tak więc w perspektywie średnioterminowej turystyka krajowa pozostanie kluczowa. Idąc dalej, turystyka indyjska potrzebuje zarówno turystyki międzynarodowej, jak i krajowej, w przeciwieństwie do wcześniejszego przesunięcia w kierunku ruchu przyjazdowego na kluczowych rynkach. Wraz z początkiem turystyki przyjazdowej, Heritage Tourism z pewnością zyska na popularności.

Warto przeczytać!  Nie zbliżaj się! Jak najpopularniejsze miejsca w Europie walczą z nadmierną turystyką

P. Jaki jest twój plan ekspansji na nadchodzący rok? Jakie regiony i miasta zwiedzasz?

Uważamy, że krajowi podróżnicy osiągnęli dojrzałość i cenią sobie jakość za odpowiednią cenę, co naszym zdaniem zmieni sektor turystyczny i hotelarski. Musimy również zaspokoić rosnący napływ turystów przybywających, a także sprostać oczekiwaniom podróżujących z Indii.

Dlatego naszym celem było zidentyfikowanie nowych produktów, doświadczeń i pomysłów, z naciskiem na jakość, które nadal interesują gości i przemawiają do różnych segmentów podróżnych. W tym celu WelcomHeritage planuje pięć otwarć zaplanowanych na 2023 rok, z których każde oferuje wyjątkowe historie i doświadczenia, które wzbogacają ofertę destynacji: WelcomHeritage Parv Vilas Resort and Spa w Kasauli, WelcomHeritage Azora by Ayatana w Fort Kochi, WelcomHeritage Ayatana w Ooty, WelcomHeritage Santa Roza , Kasauli i WelcomHeritage Akashganga Heritage Hills Resort and Spa, Dungarpur. Dzięki tym dodatkom kolekcja WelcomHeritage będzie obejmować 46 butikowych hoteli z ponad 1300 kluczami w 40 imponujących indyjskich miejscach. Prowadzimy aktywne dyskusje na temat silnej obecności w Goa, lasach Gir i Kabini, a naszym celem jest poszerzenie naszych horyzontów również w regionie północno-wschodnim.

Pałac WH Shivavilas, Sandur
Pałac WH Shivavilas, Sandur

P. Jaki jest następny test porównawczy, na który patrzysz?

Jako marka oparta na doświadczeniu, WelcomHeritage wyraźnie uznaje znaczenie zachowania kulturowego i naturalnego dziedzictwa Indii dla przyszłych pokoleń. Rozumiemy, że branża hotelarska ma znaczący wpływ na otaczające środowisko i lokalne społeczności.

Warto przeczytać!  Wpływowa para „van life” w doświadczeniu bliskim śmierci po złym skręcie

Podjęliśmy znaczące kroki w kierunku dostosowania się do zrównoważonych praktyk w celu zmniejszenia ich śladu węglowego i promowania odpowiedzialnej turystyki. Jesteśmy w trakcie instalowania naszej pierwszej stacji ładowania EV (pojazdów elektrycznych) w jednym z naszych ośrodków w północnych Indiach, a następnie instalujemy kolejne stacje ładowania w innych ośrodkach, aby stworzyć trasę dla naszych gości dbających o emisję dwutlenku węgla. Jest to dla nas przełomowa inicjatywa, jako marki, w przypadku której nasze wysiłki na rzecz ograniczenia wspólnego węgla wykraczają poza nasze właściwości.

Z punktu widzenia marki wszystkie nieruchomości w naszym portfolio muszą być zgodne z niektórymi rygorystycznymi najlepszymi praktykami, które nakreśliliśmy w zakresie codziennej eksploatacji i konserwacji. Wiele hoteli WelcomHeritage zainstalowało panele słoneczne do wytwarzania energii elektrycznej, aby zmniejszyć swoją zależność od nieodnawialnych źródeł energii. Wdrożyli również systemy zbierania wody deszczowej i gospodarowania odpadami, aby oszczędzać zasoby i minimalizować ilość odpadów. Koncentruje się na stosowaniu energooszczędnego oświetlenia i promowaniu stosowania w swoich restauracjach produktów organicznych i lokalnych. Zainicjowaliśmy również programy mające na celu edukację gości w zakresie zrównoważonych praktyk turystycznych i zachęcenie ich do udziału w działaniach na rzecz ochrony przyrody.

W ramach indywidualnych zdolności nasze obiekty nadal wprowadzają świadome i wysoce wpływowe odpowiedzialne inicjatywy. Na przykład jeden z naszych ostatnich dodatków do portfolio, WelcomHeritage Cheetahgarh Resort and Spa na Jawai, został zbudowany w oparciu o sam etos zrównoważonego rozwoju. Ich celem jest oferowanie gościom unikalnych doświadczeń destynacji z lokalnym smakiem, ze wszystkimi odpustami i luksusami, ale robionych świadomie iw sposób wrażliwy ekologicznie. Ośrodek został zaprojektowany z myślą o ochronie i ochronie środowiska, począwszy od wykorzystania lokalnych składników do budowy, po prowadzenie ekologicznej farmy i pozyskiwanie wszystkich składników z promienia 60 km od posiadłości. Oprócz zbierania wody deszczowej w ramach trwającego projektu instalowane są oczyszczalnie ścieków i stacje uzdatniania wody oraz ponowne zalesianie. Ośrodek zatrudnia również lokalnie, zapewniając im niezbędne szkolenia, a także wspierając rozwój lokalnych firm, aby pobudzić wzrost gospodarczy i zaangażowanie okolicznych społeczności.

Warto przeczytać!  Top 5 miejsc, które możesz odwiedzić będąc na Chattogramie

P. Jak Twoi goście reagują na Twoje zrównoważone wysiłki?

W ostatnich latach wśród podróżnych rośnie świadomość wpływu turystyki na środowisko i społeczności lokalne. Obecnie wielu gości aktywnie poszukuje hoteli, które stosują zrównoważone praktyki i są odpowiedzialne za środowisko. W rzeczywistości, zgodnie z niedawnym badaniem, 88 procent indyjskich podróżników twierdzi, że z większym prawdopodobieństwem wybrałoby zrównoważone zakwaterowanie – niezależnie od tego, czy szukałoby go specjalnie, czy nie.

Osobiście obserwujemy dość postępującą zmianę w nastawieniu naszych gości do tego, jak my, jako hotele, reagujemy i wchodzimy w interakcje z otaczającym środowiskiem. Nasze inicjatywy są nie tylko dobrze przyjmowane i szanowane przez nich, ale okazują się pomocne w budowaniu i pogłębianiu długoterminowych relacji.

Ponadto WelcomHeritage Jungle Home w Pench, Madhya Pradesh otrzymał niedawno prestiżową ocenę TOFT „Dobrych praktyk”, a WelcomHeritage Tadoba Vanya Vilas Resort and Spa otrzymał ocenę TOFT dotyczącą jakości praktyk.

P. Czy możesz rzucić nieco światła na strategię rozwoju i marketingu na ten rok?

Niektóre ze strategii, na których koncentrujemy się w tym roku, to opracowywanie pakietów doświadczeń i planów podróży, prezentowanie naszych obiektów na różnych krajowych i międzynarodowych targach i targach turystycznych, współpraca z międzynarodowymi agregatorami internetowymi w celu zwiększenia zasięgu, skupienie się na zrównoważonej turystyce (biorąc pod uwagę wzrost świadomości i preferencje podróżnych z całego świata i z kraju) oraz influencer marketing, w ramach którego zaobserwowaliśmy wzrost zapytań międzynarodowych influencerów o nieruchomości WelcomHeritage.


Źródło